PriweR Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 mam pytanko wjaki sposob sprawdzic ktory kabel jest od czego, interesuja mnie kable ktore wychodza z lewej strony silnika ze skrzyni biegow w hondzie cbf250, jest ich tam 6-8 (nie pamietam dokladnie, a nie mam mozliwosci sprawdzenie w tym momencie) Potrzeboje dowiedziec sie ktory kabel jest od kontrolki "neutral" a i od czego jest reszta kabli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 kabel od kontrolki poznasz po tym że po wbiciu luzu zwiera się on z obudową silnika (można wybadać multimetrem albo żarówką i baterią) reszta kabli to przykładowo 3 z alternatora, 1 od impulsatora i 1 od cewki zasilającej zapłon jak w cbf 250 jest reflektor z alternatora to trochę inaczej, to jest jedna z możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 (edytowane) Witam!Trzy przewody zółte to wyprowadzenie trzech faz alternatora.Przewód brązowo-czerwony to wyprowadzenie zasilania z cewki zasilającej do modułu CDIPrzewody zielono-biały i niebiesko-żółty to wyprowadzenie impulsatora do modułu CDIPrzewód o kolorze jasnej zieleni z paskiem czerwonym to wyprowadzenie od czujnika luzu.Chyba to wszystko. Oświetlenie motocykla jest niezależne od pracy alternatora tzn. reflektor świeci bez uruchamiania silnika. Pozdrawiam! Edytowane 20 Lipca 2008 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Witam!Trzy przewody zółte to wyprowadzenie trzech faz alternatora.Przewód brązowo-czerwony to wyprowadzenie zasilania z cewki zasilającej do modułu CDIPrzewody zielono-biały i niebiesko-żółty to wyprowadzenie impulsatora do modułu CDIPrzewód o kolorze jasnej zieleni z paskiem czerwonym to wyprowadzenie od czujnika luzu.Chyba to wszystko. Oświetlenie motocykla jest niezależne od pracy alternatora tzn. reflektor świeci bez uruchamiania silnika. Pozdrawiam! dzieki bardzo mi pomogles wszystko dziala tak jak opisales, jeszcze raz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.