toowdie Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Był sobie GPZ550, którym jeździłem a później sprezentowałem bratu, no i streeta mu sie zachciało, mniejsza o wygląd zewnętrzny bo to akurat jest obecnie najmniej ważne, otóż po ok. 2-3 latach stania jest problem z odpaleniem, gaźniki zalane paliwem (po czyszczeniu), iskra jest i nie odpala. Jaki powinny być podłączone kable WN(L: 1,4 P: 2,3?)oraz kable dochodzące do cewek? Bo nie jestem pewien czy iskra jest w odpowiednim momencie, świece są nowe, a mimo to iskra jest słaba, jakie mogą być tego przyczyny? Dodam że moto jeździło do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) Lewe cylindry - 1 - 2. prawe 3-4. Kable do cewek - skrajny prawy jeden, drugi od prawej 2 lub 3, trzeci też dwa lub trzy, czwarty 4. Który rok GPZeta i model, to podam Ci dane do gaźników :cool: Edytowane 18 Lipca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 unitack, 87 (z vin 86) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Ale KZ czy ZX? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 VIN mi się od ZX zaczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) A na tylnym błotniku co ma napisane? Powinna być naklejka. Pytam bo one się później gaźnikami różniły. Ale do Tekei to 27 mm poziom paliwa, dysza główna 86, wolnych 32, iglica na środek, śruby składu mieszanki na 2,5 obortu. Edytowane 21 Lipca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 tylnego błotnika juz dawno nie ma, gaźniki firmy TK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 No to Tekei są, zastosuj to co powyżej. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 dzięki wielkie. wiesz może co może być przyczyną słabej iskry? bo kable już przeleciałem kontaktem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jaki tam masz zapłon? Elektroniczny bezstykowy czy przerywacze z przyspieszaczem? Słaba iskra to albo właśnie zapłon, albo kondensatory przy cewkach, albo stare przewody - wymień dla pewności, w "moim" egzemplarzu to pomogło. Oczywiście naładowany na full akuś to dodatkowy atut :biggrin: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Od siebie dodam ze po latach śniedzieją połoczenia cewka kabel WN i własnie czesto jest to przyczyna słabej iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Akuś jest naładowany, a te połączenia to raz jeszcze będe musiał przelecieć. Zapłon jest elektroniczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 A tak przy okazji, nie masz może gaźników do GPZeta? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.