Skocz do zawartości

Na zimnym nie pali na 1 cylinder


WilQ_21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem jak w temacie, jestem właścicielem tego sprzętu od niedawna, kupiłem go jako niesprawnego ponieważ nie palił, okazało sie że były pomylone kable wysokiego napięcia, ale mniejsza z tym motocykl jak jest zimny nie pali na wszystkie cylindry 3 kolanka od lewej są gorące już po kilku sekundach po rozruchu a ten 4 cylinder a 1 od prawej jest zimny zaczyna pracować jak się moto tak lepiej zagrzeje i to nie zawsze załapuje można powiedzieć że pali tak jak by na 3,5 cylindra jak sie pojedzie gdzieś dalej to już chodzi, i tutaj moje pytanie co to może być ??

świece są nowe ale stała jakiś czas nie odpalana i nie wiem czy może świece padły ??

wymieniłem ostatnio przewody wysokiego napięcia coś się poprawiło ale nie za dużo

fajki też są nowe

i jest jeszcze taka sprawa na tym właśnie 4 cylindrze słychać delikatne klepanie zaworu

a świeca po wyjęciu ma kolor szarawy taki jak reszta

wie ktoś może jaka jest przyczyna czegoś takiego ??

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam problem jak w temacie, jestem właścicielem tego sprzętu od niedawna, kupiłem go jako niesprawnego ponieważ nie palił, okazało sie że były pomylone kable wysokiego napięcia, ale mniejsza z tym motocykl jak jest zimny nie pali na wszystkie cylindry 3 kolanka od lewej są gorące już po kilku sekundach po rozruchu a ten 4 cylinder a 1 od prawej jest zimny zaczyna pracować jak się moto tak lepiej zagrzeje i to nie zawsze załapuje można powiedzieć że pali tak jak by na 3,5 cylindra jak sie pojedzie gdzieś dalej to już chodzi, i tutaj moje pytanie co to może być ??

świece są nowe ale stała jakiś czas nie odpalana i nie wiem czy może świece padły ??

wymieniłem ostatnio przewody wysokiego napięcia coś się poprawiło ale nie za dużo

fajki też są nowe

i jest jeszcze taka sprawa na tym właśnie 4 cylindrze słychać delikatne klepanie zaworu

a świeca po wyjęciu ma kolor szarawy taki jak reszta

wie ktoś może jaka jest przyczyna czegoś takiego ??

pzdr

Sprawdź kompresje.

Bo nic innego nic mi nie przychodzi na myśl (świece ok, kable ok).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

moje spostrzeżenie

odpalam moto po nocy grzeje go z 3-4 minuty gaszę, czekam z 2 minuty akurat ciepło z cylindrów przechodzi na głowicę i znowu odpalam moto chodzi na 3 gary, po przejechaniu kilku kilometrów tak żeby silnik lepiej złapał temperaturę gaszę go odpalę z przegazówką pod 4 tys i wtedy wszystkie gary chodzą, nie chciałem tego robić ale jednak będę musiał rozebrać gaźniki

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

moje spostrzeżenie

odpalam moto po nocy grzeje go z 3-4 minuty gaszę, czekam z 2 minuty akurat ciepło z cylindrów przechodzi na głowicę i znowu odpalam moto chodzi na 3 gary, po przejechaniu kilku kilometrów tak żeby silnik lepiej złapał temperaturę gaszę go odpalę z przegazówką pod 4 tys i wtedy wszystkie gary chodzą, nie chciałem tego robić ale jednak będę musiał rozebrać gaźniki

pzdr

 

Słusznie bo najprawdopodobniej w tym tkwi sęk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

jak napisałem tak zrobiłem dziś rozebrałem gaźniki było trochę syfu po złożeniu Gpz zagadał na 4 gary bez problemu muszę się jeszcze upewnić jutro czy to naprawdę pomogło ale z tego co widzę bez regulacji gaźników się nie obejdzie, ma takie dziwne objawy bo do 4500 obr przyśpiesza super a jak chce przekroczyć ten zakres to coś jest tak jak by się dusił ale nie zawsze

takie moje pytanie ale trochę poza tym jak wy sobie radzicie z zakładaniem tych króćców ssących ??

ja składałem to pierwszy raz i nie będę pisał ile mi to zeszło :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

takie moje pytanie ale trochę poza tym jak wy sobie radzicie z zakładaniem tych króćców ssących ??

ja składałem to pierwszy raz i nie będę pisał ile mi to zeszło :biggrin:

pzdr

 

No cóż, nie jest to czadowy system ale trzeba poluzować airbox, zdjąć sprężynki z tylnych króćców, odkręcić obudowę filtra powietrza, a gaźniki wkładać pod kątem, najpierw zaczepić króćce od airboxu na sprężynki, potem dopchnąć je do ssących. W międzyczasie żeby gaźniki weszły całe trzeba podnieść przepustnice palcem. Za 10 razem idzie spoko :)

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

odpukać bóle ustały mam nadzieje że już moto będzie chodziło

na zimnym pali na 4 gary jak głupie i reaguje na ssanie tak jak powinno na początku jak się zagrzała podczas jazdy dusiła się powyżej 5 tys/obr ale to też ustało więc myślę że już jest dobrze teraz został jeszcze pomiar spalania czy mieści sie w normie ;)

a mam jeszcze jedną sprawę czy wie ktoś po co jest ten przycisk przy zegarach ??

jeden jest od kasowania licznika przebiegu dziennego a drugi pisze coś "tacho/volt" czy coś takiego

po przyciśnięciu na włączonym zapłonie wskazówka obrotomierza podnosi się na 7tys/obr

wie ktoś może co to ma za zadanie ??

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...