WilQ_21 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Witam mam problem jak w temacie, jestem właścicielem tego sprzętu od niedawna, kupiłem go jako niesprawnego ponieważ nie palił, okazało sie że były pomylone kable wysokiego napięcia, ale mniejsza z tym motocykl jak jest zimny nie pali na wszystkie cylindry 3 kolanka od lewej są gorące już po kilku sekundach po rozruchu a ten 4 cylinder a 1 od prawej jest zimny zaczyna pracować jak się moto tak lepiej zagrzeje i to nie zawsze załapuje można powiedzieć że pali tak jak by na 3,5 cylindra jak sie pojedzie gdzieś dalej to już chodzi, i tutaj moje pytanie co to może być ??świece są nowe ale stała jakiś czas nie odpalana i nie wiem czy może świece padły ??wymieniłem ostatnio przewody wysokiego napięcia coś się poprawiło ale nie za dużofajki też są nowe i jest jeszcze taka sprawa na tym właśnie 4 cylindrze słychać delikatne klepanie zaworu a świeca po wyjęciu ma kolor szarawy taki jak reszta wie ktoś może jaka jest przyczyna czegoś takiego ??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam mam problem jak w temacie, jestem właścicielem tego sprzętu od niedawna, kupiłem go jako niesprawnego ponieważ nie palił, okazało sie że były pomylone kable wysokiego napięcia, ale mniejsza z tym motocykl jak jest zimny nie pali na wszystkie cylindry 3 kolanka od lewej są gorące już po kilku sekundach po rozruchu a ten 4 cylinder a 1 od prawej jest zimny zaczyna pracować jak się moto tak lepiej zagrzeje i to nie zawsze załapuje można powiedzieć że pali tak jak by na 3,5 cylindra jak sie pojedzie gdzieś dalej to już chodzi, i tutaj moje pytanie co to może być ??świece są nowe ale stała jakiś czas nie odpalana i nie wiem czy może świece padły ??wymieniłem ostatnio przewody wysokiego napięcia coś się poprawiło ale nie za dużofajki też są nowe i jest jeszcze taka sprawa na tym właśnie 4 cylindrze słychać delikatne klepanie zaworu a świeca po wyjęciu ma kolor szarawy taki jak reszta wie ktoś może jaka jest przyczyna czegoś takiego ??pzdrSprawdź kompresje. Bo nic innego nic mi nie przychodzi na myśl (świece ok, kable ok). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 a może jeden gaźnik jest przypchany i nie dostaje paliwa???????? w zx6r miałem podobnie :-). i to był właśnie zapchany jeden gaźnik...po jego wyczyszczeniu motocykl na nowo się narodził :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam moje spostrzeżenie odpalam moto po nocy grzeje go z 3-4 minuty gaszę, czekam z 2 minuty akurat ciepło z cylindrów przechodzi na głowicę i znowu odpalam moto chodzi na 3 gary, po przejechaniu kilku kilometrów tak żeby silnik lepiej złapał temperaturę gaszę go odpalę z przegazówką pod 4 tys i wtedy wszystkie gary chodzą, nie chciałem tego robić ale jednak będę musiał rozebrać gaźniki pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad-zielony Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam miałem kiedys krudko taki sprzęt tez nie palił na jeden cylinder sprawc cewki i moduł, u mnie był walniety moduł zapłonowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam moje spostrzeżenie odpalam moto po nocy grzeje go z 3-4 minuty gaszę, czekam z 2 minuty akurat ciepło z cylindrów przechodzi na głowicę i znowu odpalam moto chodzi na 3 gary, po przejechaniu kilku kilometrów tak żeby silnik lepiej złapał temperaturę gaszę go odpalę z przegazówką pod 4 tys i wtedy wszystkie gary chodzą, nie chciałem tego robić ale jednak będę musiał rozebrać gaźniki pzdr Słusznie bo najprawdopodobniej w tym tkwi sęk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Mam taki właśnie w warsztacie, nie chodził na 4, 2 od lewej nie miał w ogóle kompresji. Sprawdź to, ale sprawdź też gaźniki - Tekei były mało udane. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witamjak napisałem tak zrobiłem dziś rozebrałem gaźniki było trochę syfu po złożeniu Gpz zagadał na 4 gary bez problemu muszę się jeszcze upewnić jutro czy to naprawdę pomogło ale z tego co widzę bez regulacji gaźników się nie obejdzie, ma takie dziwne objawy bo do 4500 obr przyśpiesza super a jak chce przekroczyć ten zakres to coś jest tak jak by się dusił ale nie zawsze takie moje pytanie ale trochę poza tym jak wy sobie radzicie z zakładaniem tych króćców ssących ??ja składałem to pierwszy raz i nie będę pisał ile mi to zeszło :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 takie moje pytanie ale trochę poza tym jak wy sobie radzicie z zakładaniem tych króćców ssących ??ja składałem to pierwszy raz i nie będę pisał ile mi to zeszło :biggrin: pzdr No cóż, nie jest to czadowy system ale trzeba poluzować airbox, zdjąć sprężynki z tylnych króćców, odkręcić obudowę filtra powietrza, a gaźniki wkładać pod kątem, najpierw zaczepić króćce od airboxu na sprężynki, potem dopchnąć je do ssących. W międzyczasie żeby gaźniki weszły całe trzeba podnieść przepustnice palcem. Za 10 razem idzie spoko :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam odpukać bóle ustały mam nadzieje że już moto będzie chodziło na zimnym pali na 4 gary jak głupie i reaguje na ssanie tak jak powinno na początku jak się zagrzała podczas jazdy dusiła się powyżej 5 tys/obr ale to też ustało więc myślę że już jest dobrze teraz został jeszcze pomiar spalania czy mieści sie w normie ;) a mam jeszcze jedną sprawę czy wie ktoś po co jest ten przycisk przy zegarach ?? jeden jest od kasowania licznika przebiegu dziennego a drugi pisze coś "tacho/volt" czy coś takiego po przyciśnięciu na włączonym zapłonie wskazówka obrotomierza podnosi się na 7tys/obr wie ktoś może co to ma za zadanie ??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 To jest voltomierz, miedzy prąd ładowania. Fajny bajer. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.