Ziuteek Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 (edytowane) Otoz sprawa dotyczy niewdziecznego simsona. Na postoju jako tako sie wkreca do konca ale nie calkeim, gdy sie jedzie to tylko 3/4 gazu jest pozostale 1/4 to buu. Bral olej bo kapalo po kolanku wydechowym, wiec pomyslalem ze to jest przyczyna nie wkrecania sie na obroty, czyli lewe powietrze.A wiec wymienilem simering, scisnalem troszku sprezynke na simeringu dla pewnosci(wal ma troche luzy, kumpel mial wieksze i motor chodzil) , co sie okazuje motor dalej sie nei wkreca i dalej bierze olej, A wiec co sie dziej kartery nie trzymaja?I czy to moze byc powodem nie wkrecania sie? Acha po nacisnieciu ssania podczas jazdy moto wkreci sie na obroty. Gaznik i zaplon wyregulowany. Pozdrawiam. P>S Panowie pomozcie Edytowane 16 Lipca 2008 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loonasek Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Jeśli wciskasz ssanie podczas jazdy i włazi na obroty to definitywnie gaźnik. Po prostu gdy motocykl jest zimny musi dostać większą dawkę paliwa w stosunku do powietrza, a jak się nagrzeje to więcej powietrza i mniej benzyny - to jest oczywiste. Więc musisz dobrze wyregulować gaźnik , żeby na gorącym silniku dostawał odrobinę więcej paliwa. A tak swoją drogą sprawdź czy gdzieś nie dostaje się lewe powietrze i sprawdź uszczelki/silikon w karterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Jeśli wciskasz ssanie podczas jazdy i włazi na obroty to definitywnie gaźnik. Po prostu gdy motocykl jest zimny musi dostać większą dawkę paliwa w stosunku do powietrza, a jak się nagrzeje to więcej powietrza i mniej benzyny - to jest oczywiste. Więc musisz dobrze wyregulować gaźnik , żeby na gorącym silniku dostawał odrobinę więcej paliwa. A tak swoją drogą sprawdź czy gdzieś nie dostaje się lewe powietrze i sprawdź uszczelki/silikon w karterze. To ja wiem. Gaznik jest dobry, na innym bylo tak samo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 mialem to samo .. okazalo sie ze byl walniety simmer od strony zaplonu :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 NO ale olej bierze, a od strony zaplonu oleju niema. Pomoze ktos :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Poziom paliwa w gazniku zwiekszony i dalej to samo ;), dysza glowna 70, poj 50ccm i musi chodzic a nie chodzi :evil: MAcie jakies pomysly jescze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 NO ale olej bierze, a od strony zaplonu oleju niema. ubywa go w skrzyni ??to że z tłumika kapie olej to nie znaczy że bierze olej ze skrzyni (w symetrykach np WSK ogar czy simson zawsze coś tam kapie z wydechu a jak ktoś ma za dużo paliwa to już w ogóle leci ciurem) weź to co kapie na np cegłe i spróbuj zapalić zapalniczką jak benzyna to zapali sie na dotyk jak mieszanka to cięzko ale sie zapali natomiast olej ze skrzyni (np hipol) jest całkowicie niepalny i zapalniczką go nie zapalisz.. A wiec wymienilem simering, scisnalem troszku sprezynke na simeringu dla pewnosci(wal ma troche luzy, kumpel mial wieksze i motor chodzil) simmering wbijasz delikatnie przez deseczke młotkiem musi wejśc równo z karterami ( w ogarze np nie wejdzie głebiej) i on musi fabrycznie wejśc na lekki opór jeśli możesz simmering włożyć palcem bez oporu to masz wyrobione kartery i nie licz że on ci cokolwiek uszczelni (najpewniej jak wał sie ruszy to go wypluje ) jego sie nie ścika nie zwęża rozrszerza jeśli kupiłeś taki jaki ma być to ma wejśc bez kombinacji..... a świeca jaki ma kolor ?? czarna biała czy ceglasta ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Swieczka ma kolor ceglasty.Wlalem steke oleju do skrzyni, pojezdizlem troche no i cale kolanko zafajdane, pojezdzilem jakis czas okolo godziny kolanko suche. Odkrecilem kolanko wzialem kawalek szyby i gazowalem i olej na lusterko nie lecial.Wlame kolo 200ml zapalilem pogazowalem i plul olejem na szybe, czyliu olej bierze na 100%. Simering ma taka sprezynke, ja sie odkreca i mozna ja zwezic, gdy jest np. wal wyrabany. W polowke simering wchodzil dosc ciasno. Czyli przyczyna podejrzewam jest nieszczelna komora korbowa. A jak wy sadzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.