Soft Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Koledzy, czy ktoś z Was wie jak wyglądają w środku (jak są zbudowane) tłumiki Cobra Slip-On Slashcut.Czy są puste? Czy mają przegrodę tłumiącą odbicia ? (czyli strzelanie).I jeszcze jedno pytanie, czy po założeniu zrobią się niebieskie ..... podobno mają słaby chrom? i jeżeli tak to jak tego uniknąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinkey Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Przejechałem na tych wydechach jakieś 9000km - nie odbarwiają się, z chromem wszystko w porządku. Nie są puste - w środku mają wkład tłumiący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 moje niestety odbarwily sie, ale to na wskutek zlej regulacji gaznikow. I niestety na kilku cm kwadrwtowych odszedl chrom, ale to za poprzedniego wlascicila, gdy moto stalo pod chmurką...za to dzwiek maja piekny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrx Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 i jeżeli tak to jak tego uniknąć ? Jak uniknąć nie napiszę, ale jeśli będziesz miał odbarwienia wystarczy od czasu do czasu pobawić się z dobrą pastą polerską do metalu, chromu itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 witam,ja w temacie Cobry mam zamiar sprawić takie memu Drifterowi VN 800,i tu pytanie czy te dedykowane przez producenta do Kawy VN 800 podejdą z rozstawem i charakterystyką tłumienia , z tego co wiem to Drif ma taki silnik jak VN, może wiecie coś na ten temat, nie mam w okolicy Vn by to sprawdzić, i jeszcze jedno czy po założeniu tłumników regulacja gażnika to podstawa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Jeśli wymieniasz tylko wydech to nie potrzeba nic regulować.Wydech dedykowany bedzie pasował jak trzeba.Takiego wydechu nie zastapi żadne wiercenie i wypruwanie oryginału.Sam mam sprowadzoną Cobrę i jestem zadowolony,wcześniej wierciłem oryginał ale to nie było to co trzeba.Odnośnie Cobry to zależy jeszcze jaki model będziesz zakładać.Bo są tańsze i droższe i niestety te droższe tylko mają lepsza charakterystykę tłumienia. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 przerobiłem parę tłumików/rur cobry i nie spotkałem się z różnymi charakterystykami, a już na pewno nie tłumienia. piszę tutaj o prostych wydechach, do motocykli podobnej klasy (np.: vtx, vulcan czy któryś ze star-sów). do różnych moto wytłumienie, długość rury i charakterystyka pracy jest bardzo podobna jak nie taka sama. a co do przebarwień: jeżeli jest model oparty na pustej rurze (zazwyczaj zaczynającej się za kolankiem), to nie ma bata – musi się przebarwić. a są sprytniejsze modele cobry, gdzie chromowana osłona jest na całej długości „tłumika”, ale wierzcie mi pod nim rura jest fioletowiutka jak limo. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 (edytowane) co przebarwień: jeżeli jest model oparty na pustej rurze (zazwyczaj zaczynającej się za kolankiem), to nie ma bata – musi się przebarwić. a są sprytniejsze modele cobry, gdzie chromowana osłona jest na całej długości „tłumika”, ale wierzcie mi pod nim rura jest fioletowiutka jak limo. pozdrawiamDokładnie tak jest, i nie tylko z Cobrami. Nie przebarwia się tylko osłona zewnętrzna zakrywająca kolanko i zewnętrzna rura "tłumika" (tylnej sekcji). V&H, Silver Tail i Hard Chrome mają tak samo.Ale jak się moto pałuje albo długo trzyma na ssaniu, to i osłona kolanek zaczne żółknąć. Edytowane 23 Lipca 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reddrako Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 WitamJezdze od niedawna i nie jestem jeszcze wirtuozem w jezdzie:)Dosiadam VN 800 classic i mam pytanie (chyba retoryczne) dlaczego Cobry czy V&H sa tak cholernie drogie...?!Nie chce wiercic oryginalnych wydechow bo nie maja nawet ryski sa...jak dupsko aniola:) wiec rozgladalem sie za innymi polecanymi ale przyznam ze 2500-3000 to troche przesada...prtzeciez wyprodukowanie czegos takiego nie jest az tak drogie.Co do wybarwien metalu - jak juz przedmowcy zauwazyli - metal od goraca sie przebarwia i kropka (swietnie widac na niektorych Intruderach).W Vulcanach jest oslona ale jesli sie dobrze przyjrzec....;)Niemniej jednak dlugosc i kolor przebarwien pozwala nam okreslic czy serce maszyny bylo szanowane czy raczej dociskane.powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 mam pytanie (chyba retoryczne) dlaczego Cobry czy V&H sa tak cholernie drogie...?! Drogie? Kup w USA - cena tłumików Cobry typu SLIP-ON to 250$ czyli 500 zł i niech ktoś ci prześle. Parę dni temu był temat zakupu tłumików w USA - ale został zamknięty. Widziałem tam pozytywne rozwiązanie - ktoryś z kolegów z forum chcał pomóc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Tutaj jest gość co sprowadza tłumiki, miał ze 50- siąt pozycji [email protected] sam zamawiałem i jestem zadowolony, polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 ja mam zamiar kupić w stanach, wychodzi taniej niz w Polsce, jak zresztą równiez i inne akcesoria do Kawy, a wszystko przez kurs :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 (edytowane) Drogie? Kup w USA - cena tłumików Cobry typu SLIP-ON to 250$ czyli 500 zł i niech ktoś ci prześle. Parę dni temu był temat zakupu tłumików w USA - ale został zamknięty. Widziałem tam pozytywne rozwiązanie - ktoryś z kolegów z forum chcał pomóc !Te slip-on są raczej z pojedynczej rury (bo coś tanie). Chyba się szybko przebarwią. Dobre Cobry, z podwójnej rury kosztują ca 600-700$ (obie sekcje). Ale i tak o niebo taniej niż w kraju. Edytowane 23 Lipca 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Tłumiki SLIP-ON to są same tłumiki - bez kolektorów wydechowych.Slip-on czyli "nasuwane". Oznacza że Twoje kolanka (kolektory wydechowe) pozostają na miejscu - a zmieniasz sam tłumik. Więc jak masz kolektory podwójne to takie też będą po zmianie tłumików. A pytanie czy w ogóle tłumiki (nie kolektory) bywają robione z podwójnej blachy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Wiekszość tłumików jest robiona z pojedynczej rury,ale np model Speedster jest podwójny na całej długości i rury tłumika sa połączone wspólnym kanałem,tak jak oryginalny tłumik. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.