TATAKIS Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 A pytanie czy w ogóle tłumiki (nie kolektory) bywają robione z podwójnej blachy ?Jak najbarziej. Właśnie Hard Chrome robi wyłącznie z podwójnej i daje dożywotnią gwarancję na brak przebarwień.Tak samo Vance & Hines w ca połowie swoich modeli. Ja mam V&H longshots. Tylne sekcje są z podwójnej rury (w chromowaną zewnętrzną włoźona jest druga rura wewnętrzna) a przednie sekcje (kolanka) owinięte są chromowaną maskownicą zewnętrzną na obwodzie ca 240 stopni, tak że samych kolanek wcale nie widać. Podobną technologię stouje też Cobra w niektrych modelach oraz Silver Tail. Stąd różnice w cenach poszczególnych modeli w ramach tej samej firmy. I bynajmniej nie chodzi tu o długość rur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Szczerze mówiąc nie wiedziałem o podwójnych rurach. Teraz się zastanawiam czy dobrze zrobiłem zamawiając slip-on slascut bulevare (lub coś takiego..) Cobry. Tak się zastanawiam że niedawno widziałem na forum linka do przekroju oryginalnych tłumików i one też chyba były podwójne...... tak mi sie wydaje.Kurcze nienawidze fioletowych wydechów.... może trzeba będzie przed założeniem nówek Cobr coś przekombinować, wątpię aby udało się tam włożyć drugą rurę bez "patroszenia" - no chyba zeby były totalnie puste.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Totalnie puste to customowe wydechy raczej nie są, przelotowe tak. Scianki wewnętrzne powinny być wyłożone specjalną wykładziną/masą żaroodporną z wyżłobieniami w formie rybich łusek. Daje to ciśnienie zwrotne, bez którego ponoć szybko wypalają się zawory i trochę głuszy/poprawia dźwięk (wydechy nie ryczą tylko basowo dudnią). Ale nie wiem czy tak jest we wszystkich modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Jak uniknąć nie napiszę, ale jeśli będziesz miał odbarwienia wystarczy od czasu do czasu pobawić się z dobrą pastą polerską do metalu, chromu itp. właśnie sprawdziłem i potwierdzam :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 a czy ktoś może powiedziec coś o takich tłumnikach.. Cobra 2 Drag Pipededykowane do VN ...chce zamówić je mojemu Drifowi 800, , jak sa wykonane, czy się przebarwią, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 stary, wszystkie wydechy cobry wykonane są tak samo - czyli pdobrze. a w przebarwieniach cały urok, tym bardziej w Drifterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 (edytowane) Ale jazda....Po zmianie z oryginałów na Cobry motocykl dostał kopa! Nawet delikatny ruch manetką powoduje "wyskok" motocykla do przodu. Żadnych strzałów w tłumik, żadnego przebarwiania tłumików (jak na razie).Nie robiłem ŻADNYCH regulacji. To o czym myślałem - czyli dźwięk to tylko pięka wisienka na torciku.Niestety "max speed" nie jest znany na nowych tłumikach.... leczę rany po testach na niskich prędkościach.... Krótko mówiąc jak nowy motocykl. Nigdy się nie spodziewałem takich efektów. Ps. Co do budowy tych tłumików czyli Cobra slip on slash cut to posiadają całkowity przelot (wrzucony przedmiot przeleci na wylot), ale po bokach (po wewnętrznej średnicy tłumika) są pierścienie z nakręconymi sprężynkami. Ciężko to wytłumaczyć - ale wygląda to jak spirale grzejne nakręcone na dużą metalową obrączkę. Pozdrawiam Edytowane 4 Sierpnia 2008 przez Soft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 OK to jest to.. ja czekam na swoje, paczka już wyszła z USA, zamówiłem właśnie slash cut dedykowane do VN 800, juz jestem ciekaw efektów i tego charakterystycznego mruczenia, Soft a jak określisz poziom dzwięku czy jest bardzo uciążliwy podczas dłuższej jazdy ? czy raczej to balsam dla uszu ....niczym szept pieknej dziewczyny :biggrin: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Dla jadącego motocyklem dźwięk jest o.k. i myślę że nie będzie przeszkadzał na dalekich trasach.Na wolnych obrotach dżwięk jest piękny "basowy bulgot" - koledzy od HD byli w szoku .... i troszkę zazdrościli.Jeżeli ruszysz delikatnie i jedziesz delikatnie to jest fajnie. Dżwięk jest znośny. Jak odkręcisz manetkę trochę więcej, to koniec świata. Tragedia - jest tak głośny ... nie do opisania. Ryk chyba większy niż bez tłumików (sprawdzałem kiedyś same kolektory i ciszej było) Pozdrawiam Dla jadącego motocyklem dźwięk jest o.k. i myślę że nie będzie przeszkadzał na dalekich trasach.Na wolnych obrotach dżwięk jest piękny "basowy bulgot" - koledzy od HD byli w szoku .... i troszkę zazdrościli.Jeżeli ruszysz delikatnie i jedziesz delikatnie to jest fajnie. Dżwięk jest znośny. Jak odkręcisz manetkę trochę więcej, to koniec świata. Tragedia - jest tak głośny ... nie do opisania. Ryk chyba większy niż bez tłumików (sprawdzałem kiedyś same kolektory i ciszej było) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekJ Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Dla jadącego motocyklem dźwięk jest o.k. i myślę że nie będzie przeszkadzał na dalekich trasach.Na wolnych obrotach dżwięk jest piękny "basowy bulgot" - koledzy od HD byli w szoku .... i troszkę zazdrościli.Jeżeli ruszysz delikatnie i jedziesz delikatnie to jest fajnie. Dżwięk jest znośny. Jak odkręcisz manetkę trochę więcej, to koniec świata. Tragedia - jest tak głośny ... nie do opisania. Ryk chyba większy niż bez tłumików (sprawdzałem kiedyś same kolektory i ciszej było) WitamMam założone tłumiki Cobry wyglądają na puste. CZy czasem nie zwiększyło się znacznie spalanie waszych motocykli po wymianie wydechów. Nie chodzi mi o 1 -2 litry ale o znacznie więcej. Słyszałem że w RoadStar ma to znaczenie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 WitamMam założone tłumiki Cobry wyglądają na puste. CZy czasem nie zwiększyło się znacznie spalanie waszych motocykli po wymianie wydechów. Nie chodzi mi o 1 -2 litry ale o znacznie więcej. Słyszałem że w RoadStar ma to znaczenie. Pozdrawiam nie ma takiej opcji :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saimon Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 WitamMam założone tłumiki Cobry wyglądają na puste. CZy czasem nie zwiększyło się znacznie spalanie waszych motocykli po wymianie wydechów. Nie chodzi mi o 1 -2 litry ale o znacznie więcej. Słyszałem że w RoadStar ma to znaczenie. PozdrawiamWitam . Wzeszłym tygodniu założyłem wydechy Cobry i spalanie spadło mi o 0,5 l Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Witampotwierdzam ja u siebie zalozylem V&H bigshot i spalanie chyba spadlo okolo 0,5l lub jest bez zmian. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam . Wzeszłym tygodniu założyłem wydechy Cobry i spalanie spadło mi o 0,5 l Pozdrawiam. no to się cieszę :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munro Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 V&H , KN filter , Hypercharger , 2podkładki pod iglicę , VTX 1300 , spalanie 5,5L/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.