Jump to content

Munro

Forumowicze
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Munro

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    ja jestem

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://
  1. Sprawdż uszczelkę między głowicą a gażnikiem. Daje taki pisk kiedy wchodzi w światło gardzieli.Powodzenia.
  2. Niekoniecznie masz problem z geometrią. Częsty przypadek przy prawostronnym ruchu drogowym . Poczytaj to http://www.rattlebars.com/tirewear/index.html
  3. www.vtxoa.com/forums/showthread.php?t=216890 step 34
  4. Wydaje się że nie. Wystarczy otworzyć nowy temat PRZY PIWIE - ALL ABOUT VTX. Od mechaniki przez zloty po walenie gruchy. Czyli wolny temat.
  5. Do Marcyś78 http://crapmods.com/phpBB3/viewtopic.php?f=40&t=8443 Jeśli masz na mysli step 17 to odpowiedż brzmi TAK.To jest podgrzewanie gażnika.
  6. Wykręć śrubę składu mieszanki do 1 5/8 obrotu od całkowitego wkręcenia i jeśli będzie OK zostaw. Jeśli będzie się dławił to wykręcaj o 1/8 obrotu i sprawdzaj. Kontrolę przeprowadzaj na rozgrzanym silniku. 1 5/8 to ustawienie fabryczne. Dane regulacyjne zadziałają pod warunkiem czystego wlotu (filter) czystego gażnika oraz sprawnego układu zapłonowego - idzie o ECM.
  7. Sprawdż filter paliwa na wejściu wężyka paliwa do gażnika. 2,5 obrotu śruby a/f w vtx 1300 dotyczy konfiguracji - wlot akcesoryjny typu hypercharger , bak i podobne wyroby + wolny wydech. Jeśli to masz to powinno być OK. Jak nie to będzie za bogato.
  8. Munro

    Wydechy

    Witam Marcys78 moze ja od Ciebie odkupie te ciche bo swoje mam uszkodzone ?, albo zamienie sie na moje V&H ale musze sie jeszcze zastanowic. Pozdrawiam Jakie masz V/H.Jest możliwość wyciszenia. Sprawdzone.
  9. Jeśli nie masz wątpliwości co do stanu technicznego to sprawdź kto miał dostęp do moto. Mam dokładnie ten sam model od 3 lat i nigdy nie zaobserwowałem takiego objawu na wiosnę.
  10. O ile pamięć mnie nie myli to niebieski krążek jest do wyjebania. Służy jako przekładka w transporcie.
  11. Z tego co pamiętam z serwisówek usa to jedyną istotną różnicą była ilość obrotów w wykręceniu śruby air fuel od ustawienia zero w zalezności od rocznika.
×
×
  • Create New...