superbike Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam brac jednosladowa ----- moj problem dotyczy silnika RV4 --- a mianowicie gdy ruszam i az silnik nie osiagnie kilku tys obrotow to muli az djabli --- potem gdy juz zlapie swoje obroty glowe chce urwac-------- silniczek ma wstawiona tuleje na 80cm/3 , gaznik oryginal DELL'ORTO SHA12/14 , oryginalny filtr powietrza------ robilem juz wszystko-od zaplonu po gaznik (czyszczenie) filtr itd - i non stop to samo ----- dusi sie i tyle----- potem tak od 6-7 tys kop i wali pod 110km/h -------- jest to APRILIA TUAREG RALLY (1999r) ---- pomocy :rolleyes: bo juz odechcialo mi sie jezdzic tym czyms :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Wysilone 2T o małych pojemnościach tak mają :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam brac jednosladowa ----- moj problem dotyczy silnika RV4 --- a mianowicie gdy ruszam i az silnik nie osiagnie kilku tys obrotow to muli az djabli --- potem gdy juz zlapie swoje obroty glowe chce urwac-------- silniczek ma wstawiona tuleje na 80cm/3 , gaznik oryginal DELL'ORTO SHA12/14 , oryginalny filtr powietrza------ robilem juz wszystko-od zaplonu po gaznik (czyszczenie) filtr itd - i non stop to samo ----- dusi sie i tyle----- potem tak od 6-7 tys kop i wali pod 110km/h -------- jest to APRILIA TUAREG RALLY (1999r) ---- pomocy :buttrock: bo juz odechcialo mi sie jezdzic tym czyms :banghead:Może chodzi o zawór wydechowy ( ten co "zwęża okno wydechowe") albo membrany w kanale ssącym. Z tego co wiem to te dwa elementy odpowiadają za poprawienie charakterystyki silnika w dolnych obrotach. Nie bardzo się na takich silniczkach znam więc tylko zgaduję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Może chodzi o zawór wydechowy ( ten co "zwęża okno wydechowe") albo membrany w kanale ssącym. Z tego co wiem to te dwa elementy odpowiadają za poprawienie charakterystyki silnika w dolnych obrotach. Nie bardzo się na takich silniczkach znam więc tylko zgaduję.mogł się zawór zapieć i jest cały czas otwarty więc moto wogole nie bedzie miało dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.