CiasnyBaniak Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam Problem jak w temacie.COraz czesciej w zakrętach nie czuje pewnie na moto. JEst dziwnie niestabilne- Opone wymieniłem rok temu. Wiec wydaje mi sie ze padaja łożyska głowki ramy.Jak sie upewnić ze to one sa winne? Jakie są objawy padającego tego łożyska.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam Problem jak w temacie.COraz czesciej w zakrętach nie czuje pewnie na moto. JEst dziwnie niestabilne- Opone wymieniłem rok temu. Wiec wydaje mi sie ze padaja łożyska głowki ramy.Jak sie upewnić ze to one sa winne? Jakie są objawy padającego tego łożyska.? Witamjak w przypadku kazdego lozyska to luzy sa objawem jego zuzycia , postaw na podstawce centralnej i sprawdz czy nie ma luzow, jesli sa mozesz lozysko skrecic ale do momentu gdy kierownica bedzie nadal plynnie skrecac a nie zacznie "haczyc", jesli sie nie da lozysko do wymiany. Sprawdz tez lozyska na kolach i jakosc amortyztorow, o prawidlowym cisnieniu w oponach mysle, ze nie trzeba przypominacpozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Łozysko musi obracać się płynnie w całym zakrecie, bez żadnych zacięśc czy ciasnych kawałków. Nie może też być tak że ster ustawia się na wprost i tak zostaje bo jest np. zaciecie akurat na wprost. Jesli tak masz to łożysko do wymiany a conajmniej do kontroli. Robota w miare łatwa zależnie od motocykla, jesli nie trzeba zdejmować zbyt wiele plastików i paneli. Nie zapomnij dobrze nasmarować nowe łożyska, wrzuć je do puszki z towotem i niech sa dobrze zapchane smarem to polatają długo. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 to ze wymieniles opone rok temu tez o niczym nie swiadczy.jesli miales jakas parkingowke, lub inna okazje gdzie opona mogla mocniej np bokiem uderzyc o kraweznik czy cos - to opona tez moze byc powodem. U mnie po parkingowce w lewych winklach zaobserwowalem nerwowe zachowanie - na oponie nic nie bylo widac ale..i po wymianie wszystko gra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViVi Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 to ze wymieniles opone rok temu tez o niczym nie swiadczy. jesli miales jakas parkingowke, lub inna okazje gdzie opona mogla mocniej np bokiem uderzyc o kraweznik czy cos - to opona tez moze byc powodem. U mnie po parkingowce w lewych winklach zaobserwowalem nerwowe zachowanie - na oponie nic nie bylo widac ale.. i po wymianie wszystko gra... Odświeżę temat, ponieważ również mam problem z łożyskiem w Hornecie '03. Wiem już że na pewno jest ono do wymiany (stwierdzone w ASO) i teraz pytanie jakie łożysko wybrać do wstawienia. Ponieważ mam usztywnione zawieszenie, chciałbym żeby łożysko było mocniejsze od standardowego (o ile to możliwe). Jakiej firmy polecacie łożysko i dlaczego? Pzdr ViVi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 w larsonie maja turmaxy (czy jakoś tak) są lepsze od wszędzie sprzedawanych QMP Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViVi Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 w larsonie maja turmaxy (czy jakoś tak) są lepsze od wszędzie sprzedawanych QMP A wiesz coś więcej o tych łożyskach? Jak mają się jakościowo do łożysk oryginalnych (koszt ko 300pln!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 łozyska oryginalne są cos na krój wianków rowerowych- są to łozyska kulkowe- jedni uważają że są ok inni że mają krótką zywotność. Ja wybrałem łozyska stożkowe- wg opini kolegów z VFR-oc jest to dobry wybór, wszyscy takie ładują :). Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViVi Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No i bomba :) O takie uzasadnienie mi chodziło :] Dzięki bardzo za pomoc :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.