lesnik18 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam. Posiadam kawasaki klx 250E z 94r. Kupiłem go z tydzień temu. Moje pierwsze jazdy (ok. 60 km) przebiegały bez usterek, ani kłopotów. W sobote zatankowałem moto, bo już na rezerwie był i ruszyłem na przejażdżke. Po 15 km zaczęły się spatki mocy i strzały z tłumika, aż wreszcie zgasł. Po chwili udało mi się odpalić i dojechać do domu. Silnik okazał się bardzo rozgrzany, tak samo tłumik i kolanko (a może to normalne?). Nie wiem co z tym zrobić. W niedziele odłączyłem kierunki i przerywacz ( poprzedni właściciel ich nie potrzebował) i ponad 20 km przejechałem bez problemów. O co chodzi? Myślałem że to zawory, ale regulacja była robiona ostatnio w kwietniu (przejechane po regulacji ok 3000 km). Może trzeba gaźnik przeczyścić? Albo źle filtr powietrza wyczyściłem? Proszę o pomoc.Pozdrawiam. Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 może jakiś syf zatankowałeś ? zrób drugie tankowanie na innej stacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Hey! Trochę za mało objawów podałeś... Rozgrzany silnik i gorący wydech to norma. Nie można tego dotknąć - to norma. Chyba że kolanko jest tak gorące, że zmienia swój kolor - wtedy coś jest źle, jeśli jest taki objaw to napisz to wtedy spróbujemy pomóc :biggrin: Dalej, strzelanie z wydechu - kiedy strzela? Na jałowych obrotach, podczas wkręcania się na obroty a może podczas schodzenie z obrotów? A co do paliwa to ja ostatnio zwątpiłem: zalałem pełny bak w aucie i auto nie chce jechać!! Mam problem z wyprzedzeniem jakiejś ciężarówki! Żeby była jasność - wcześniej tak nie było i moc jest 2,4 litra w benzynie, vidlasta szóstka i 170km z potężnym momentem. Zal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 może jakiś syf zatankowałeś ? zrób drugie tankowanie na innej stacjiPoprzednio tankowałem na tej samej stacji. Hey! Trochę za mało objawów podałeś... Rozgrzany silnik i gorący wydech to norma. Nie można tego dotknąć - to norma. Chyba że kolanko jest tak gorące, że zmienia swój kolor - wtedy coś jest źle, jeśli jest taki objaw to napisz to wtedy spróbujemy pomóc :) Dalej, strzelanie z wydechu - kiedy strzela? Na jałowych obrotach, podczas wkręcania się na obroty a może podczas schodzenie z obrotów? A co do paliwa to ja ostatnio zwątpiłem: zalałem pełny bak w aucie i auto nie chce jechać!! Mam problem z wyprzedzeniem jakiejś ciężarówki! Żeby była jasność - wcześniej tak nie było i moc jest 2,4 litra w benzynie, vidlasta szóstka i 170km z potężnym momentem. Zal... klx to mój pierwszy motor ( po aprili rx 50), więc te gorące części silnika mnie niepokoiły. Kolanko nie zmienia koloru. Teraz widzę że to normalne. Wydech strzelał podczas wkręcania się w obroty i wtedy właśnie tracił moc i na niskim biegu gasł. Wczoraj odłączyłem te kierunki i przerywacz i jechało się normalnie. A przerywacza używam chyba od hundaia, bo oryginalny zgniotłem. Może to jest rozwiązaniem. Ale aż mi się nie chce w to wierzyć. Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Moze zmienć swiece? U mnie kolanko i ogolnie caly wydech jest gorący ze sie nie idzie dotknąć. Luz zaworowy mam wporządku to normalne ze tak sie grzeje. Nie przejmuj sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Wydech strzelał podczas wkręcania się w obroty i wtedy właśnie tracił moc i na niskim biegu gasł.Sprawdź luzy zaworowe, jak strzela przy wkręcaniu się na obroty to możliwe, że zawory się nie domykają. Kolejna sprawa to czyszczenie i regulacja gaźnika, tak dla spokoju, pozDRo. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Sprawdź luzy zaworowe, jak strzela przy wkręcaniu się na obroty to możliwe, że zawory się nie domykają. Kolejna sprawa to czyszczenie i regulacja gaźnika, tak dla spokoju, pozDRo.A jak mam sprawdzić luzy zaworowe? To chyba nie jest łatwe, bo to czterosuw i ma zawory płytkowe czy jakoś tak. Ostatnio jeździłem i nic mu się nie działo. Już nie strzelał i nie miał spadków mocy. Tylko mam problem z odpalaniem po np. trzech dniach w garażu. Na razie i tak jestem uziemiony, bo zgubiłem zapinkę do łańcuch :icon_mrgreen: Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Ja miałem takie same objawy tyle że kolektor wydechowy zmieniał kolor na czerwony :icon_mrgreen: i była to przyczyna przypchanego gaźnika po czyszczeniu i regulacji działa ok. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Ja miałem takie same objawy tyle że kolektor wydechowy zmieniał kolor na czerwony :buttrock: i była to przyczyna przypchanego gaźnika po czyszczeniu i regulacji działa ok.Czyli muszę wyregulować zawory? Ostatnio regulowane były w kwietniu, wiec całkiem niedawno. Gaźnik jakoś przeczyszczę, ale regulacja to kolejne koszty, bo sam na pewno tego nie zrobie. Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 To sciagnij sobie serwisowke i reguluj wedlug serwisowki. Sprawdz swieca ci wszystko powie :DFiltr powietrza musi byc czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Po paru miesiącach wreszcie ustaliłem przyczynę tych problemów. Padnięty moduł zapłonowy. Poprzedni właściciel zrobił jakieś obejście i działał. Ale po podłączenie kierunków nastąpiło zwarcie. Teraz motor wcale nie odpala, chociaż iskra mogła by konia zabić (nowa świeca). Czy ktoś wie gdzie można zakupić moduł oryginalny, albo jakiś zastępczy, aby pasował do klx? Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 kolego znam warsztat w Bedzinie gdzie naprawiaja moduly. moj kolega w nx 250 mial tak ze iskra sie mu gubila i byla to przyczyna modulu oddal do naprawy zaplacil 150 zl i jezdzi jak narazie szczesliwie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.