BUSH Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 W sumie chyba i tak wyjdzie na to, że zaakceptuję dowolną maszynę z poniższej listy, byle była w dobrym stanie i akceptowalnej cenie:ETZ 150ETZ 250ETZ 251Jawa TS350 Czesc. Jakis czas temu jezdzilem ETZ 251. Byl to moj "pierwszy, profesjonalny" motocykl i bardzo sobie chwale ten model (to co wtedy czulem jezdzac i przspieszajac jest nie do opisania :) ) Raz, dobrze zrobiona MZ bedzie sluzyla Ci przez dlugi, dlugi czas. W razie awarii koszty czesci sa stosunkowo niskie a konstrukcja na tyle prosta, ze wszystkie naprawy mozesz wykonac sam.ETZ 150 w ogole na Twoim miejscu nie bralbym pod uwage - zdecydowana roznica gabarytow (porownujac do 251) a Ty maly nie jestes :flesje: Dodatkowo osiagi - poprostu zbyt szybko Ci sie znudzi ten motocykl.ETZ 250 a 251? Ja polecam 251 glownie z racji "nowoczesniejszych" ksztaltow. Roznice w konstrukcji silnikow tych modeli byly nieznaczne dlatego ten temat pomijam. Slyszalem natomiast opinie, ze w ETZ 251 zastosowana byla rama od 150, ktora byla zbyt delikatna jak na mozliwosci silnika. Osobiscie nie zauwazylem by moto dziwnie sie zachowywalo nawet przy wiekszych predkosciach zarowno w zakrecie jak na prostej - poprostu tak slyszalem... Mowiono mi rowniez, ze 250 ma dluzsza kanape od 251 a co za tym idzie jest wygodniejsza do jazdy z pasazerem (kiedys przyjdzie taki moment, ze bedziesz chcial pojezdzic ze swoja kobieta i bagazami gdzies dalej ;) )Jezeli chodzi o TS 350. Nie mam zielonego pojecia o tym motocyklu. Nie chcialbym nikogo obrazic ale porownujac ilosci postow dotyczacych awarii TS 350 i MZ ta pierwsza zdecydowanie prowadzi wiec wnioskuje, ze jest to bardziej awaryjny sprzet. Zycze rozwaznych zakupow i udanego pierwszego sezonu :) Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 ja bym bral 250 lub 251, roznica cenowa niewielka....a wiekszy silnik daje wiecej mozliwosci i zadosci z jazdy, nawet inaczej brzmi 250 ;) mialem na mysli dzwiek silnika.....jest powazniejszy, a spalanie niejest duzo wieksze, moja 250 w trasie palila ponizej 4 a mieszane(miasto i takie tam) to wychodzilo ~4.5l/100....niemowie ze 150 jest zla.....ale kazdy mial napisac swoje zdanie wiec napisalem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 a moze 301?? 8) jakbys taką trafił to hoho.... rarytas, nie zastanawiaj sie ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 taaa 301, a ciekawe gdzie kupisz np tlok? mozna z niemiec przyciagnac kazda czesc,ale jakie ceny.... taka 301 to sie u nas nadaje chyba to jazdy....w niedziele postac przed sklepem na wsi jakiejs ;):):D:D uahahah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 A mnie się marzy 500 Rotax :roll: albo jeszcze lepiej SilverStar... PRZEPIĘKNA MASZYNKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.