tomasz90skomra Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 wedlug serw. 0,7-0,8 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikol Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Jeszcze jedno pytanko. Zna ktoś wymiary opon??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Opony oryginalnie:Przód: Pirelli MT75 90/80-17 46PTył: Pirelli MT75 100/80-17 52P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikol Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jaki olej do skrzynki biegów, i gdzie śrubka kontrolna??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Motul Transoil Expert 2T 10W 40, kolo walka od kopnika, w strone srodka dekla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam mam problemy z honda ns1 montesa. Na postoju wszystko Badnie pieknie wchodzi na wszystkie obroty i z miejsca naprawde ciagnie. Ale jak jade 80km/h to juz wiecej nie pojdzie zatrzyma sie na 9 tys obrotow i tyle nie pojdzie wiecej niz 80km/h. Jak myslicie co moze byc zle wyregulowanie czy zuzycie??? Mam jeszcze jedno pytanko bo ja mam przy tej hondzie nie orginalny modul i czy to tez moze byc powodem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 (edytowane) Ehh :banghead: A jaką to ma pojemność ? 50 ? To co wy chcecie tym jechać 160? Jak dla mnie 100 50 ccm to już całkiem dobry wynik... A problem że na najwyższym biegu nie ciągnie to zębatki, bo jak wy zakładacie takie dzikie przełożenia 18/24 to taki mały silniczek nie ma siły tego uciągnąć :icon_mrgreen: Edytowane 26 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 moja tdr 50 120 jeździ a tak poza tym sprawdź cylek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 moja tdr 50 120 jeździ a tak poza tym sprawdź cylek To 80 a tak wogule powinna isc okolo 120. A zebatke zmienilem na 37 zebow bo bylo 25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 (edytowane) Czyli zmniejszyłeś V-Max, a zwiększyłeś przyśpieszenie. Im mniejsza na przodzie, tym mniejszy V-MAX, a większe "przyśpieszenie" (lepszy moment na koło) Im mniejsza z tyłu tym większy V-MAX a gorsze "przyśpieszenie" Nie dziw się że jest wolniejszy. yo! :D Edytowane 26 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ale teraz zalozylem zebatki takie jak powinny byc. A moze robic roznice ze mam podebrany modul zaplonowy??? Czy moze zle wyegulowanie lub zuzycie . Mierzyelm cisnienie i ma 6 manometrow Ale z miejsca to na przyspieszenie naprawde ciagnie. A co to jest we filtrze od powietrza taki pojemnik??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 hej, nie znam się za bardzo na 2T i mam pare pytań odnośnie włoskiego scigacza 125 2T, gdyż jak jest zimny to ciężko pali, (na rozgrzanym jest Ok ), sprawdziłem świece i jest zalana, iskra jest, z gaźnika leci czasami paliwo z miejsc gdzie jest wyjście na jakiś malutki wężyk ale wężyka żadnego nie ma mam go od niedawna i może coś źle robię, że nie mogę odpalić? jak ruszam to muszę dać dużo gazu, ale wtedy startuje gwałtownie, a chciałbym ruszać także powoli :bigrazz: najlepiej to bym oddał go do jakieś regulacji we wrocławiu, gdzie mnie nie skasują zbyt wiele, moze znacie jakiś dobry warsztat włoskich gsxr-erów :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 (edytowane) Ale teraz zalozylem zebatki takie jak powinny byc. A moze robic roznice ze mam podebrany modul zaplonowy??? Czy moze zle wyegulowanie lub zuzycie . Mierzyelm cisnienie i ma 6 manometrow Ale z miejsca to na przyspieszenie naprawde ciagnie. A co to jest we filtrze od powietrza taki pojemnik??? Z taką komprechą nic nie zdziałasz, jak spanie ponizej chyba 9 to silnik jest do remontu, a 6 to w ogóle cud że jeździ. Chyba że źle mierzysz. Musisz zmienić tłok, i oddać cylinder do szlifu, najlepiej zanieś do zakładu, tam ci zmierzą, i powiedzą jaki tłok masz kupić. A kompresję generalnie mierzy się przez otwarcie przepustnicy na maxa, i kopanie 5-6 razy. A to w filtrze powietrza to o co konkretnie chodzi? Masz jakąś fotkę tego? Pomyślał bym że odma, ale w dwusuwach nie ma odm. :icon_rolleyes: A tak w ogóle to po co Ci 6 manometrów :D Starczy jeden... ale domyślam się że chodziło o bary :P hej, nie znam się za bardzo na 2T i mam pare pytań odnośnie włoskiego scigacza 125 2T, gdyż jak jest zimny to ciężko pali, (na rozgrzanym jest Ok ), sprawdziłem świece i jest zalana, iskra jest, z gaźnika leci czasami paliwo z miejsc gdzie jest wyjście na jakiś malutki wężyk ale wężyka żadnego nie ma mam go od niedawna i może coś źle robię, że nie mogę odpalić? jak ruszam to muszę dać dużo gazu, ale wtedy startuje gwałtownie, a chciałbym ruszać także powoli :bigrazz: najlepiej to bym oddał go do jakieś regulacji we wrocławiu, gdzie mnie nie skasują zbyt wiele, moze znacie jakiś dobry warsztat włoskich gsxr-erów :buttrock: Yo jak masz morką świecę, to znaczy że twój sprzęcik się zalewa. Musisz mu zmniejszyć dawkę paliwa poprzez regulację mieszanki, może też będzie trzeba pobawić się iglicą. jak ci cieknie z gaźnika, to możesz mieć za wysoko ustawiony pływak i musisz go obniżyć. Ogólnie zabawa na 15 minut. Powoli się nie da ruszać, bo dwusuwy mają to do siebie, że oddają moc tylko w górnych obrotów, tam gdzie max moc i moment w 4T masz przy 4000 to w 2T przy 8500... także wiadomo, trzeba je kręcić. pozdrawiam Edytowane 27 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam dzis cos mie skusiło żeby sie przejechac i dziś pociągneła mi 100km/h , dzieki że powiedziales ile powinno byc cisnienia. A jeszcze w sobote skusiło mnie cos by rozkrecic filtr i wyjołem ten pojemnik i lepiej ciągnie. Jutro przesle fotki tego i jak to było zamontowane . A wiecie może ile taki tłok do hondy ns1 montesa kosztuje??? A do zakładu zanosił nie bede bo wiem jak sie mierzy. A i sorka za te manometry pomyliło mi się z barami . A propo tego jakby ktoś był zainteresowany Honda to moge sprzedac. Cytat(Digidy @ 27.02.2010 - 21:36) hej, nie znam się za bardzo na 2T i mam pare pytań odnośnie włoskiego scigacza 125 2T, gdyż jak jest zimny to ciężko pali, (na rozgrzanym jest Ok ), sprawdziłem świece i jest zalana, iskra jest, z gaźnika leci czasami paliwo z miejsc gdzie jest wyjście na jakiś malutki wężyk ale wężyka żadnego nie ma mam go od niedawna i może coś źle robię, że nie mogę odpalić? jak ruszam to muszę dać dużo gazu, ale wtedy startuje gwałtownie, a chciałbym ruszać także powoli najlepiej to bym oddał go do jakieś regulacji we wrocławiu, gdzie mnie nie skasują zbyt wiele, moze znacie jakiś dobry warsztat włoskich gsxr-erów Musisz też wyczuć dwu sówa bo jezdziłem kiedyś cztero sówem i na poczatku było cięzko ale tereaz spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.