Skocz do zawartości

Honda NS1 Montesa


Radzikol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam mam problemy z honda ns1 montesa. Na postoju wszystko Badnie pieknie wchodzi na wszystkie obroty i z miejsca naprawde ciagnie. Ale jak jade 80km/h to juz wiecej nie pojdzie zatrzyma sie na 9 tys obrotow i tyle nie pojdzie wiecej niz 80km/h. Jak myslicie co moze byc zle wyregulowanie czy zuzycie??? Mam jeszcze jedno pytanko bo ja mam przy tej hondzie nie orginalny modul i czy to tez moze byc powodem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh :banghead: A jaką to ma pojemność ? 50 ? To co wy chcecie tym jechać 160? Jak dla mnie 100 50 ccm to już całkiem dobry wynik...

 

A problem że na najwyższym biegu nie ciągnie to zębatki, bo jak wy zakładacie takie dzikie przełożenia 18/24 to taki mały silniczek nie ma siły tego uciągnąć :icon_mrgreen:

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zmniejszyłeś V-Max, a zwiększyłeś przyśpieszenie.

 

Im mniejsza na przodzie, tym mniejszy V-MAX, a większe "przyśpieszenie" (lepszy moment na koło)

Im mniejsza z tyłu tym większy V-MAX a gorsze "przyśpieszenie"

 

Nie dziw się że jest wolniejszy.

 

yo! :D

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz zalozylem zebatki takie jak powinny byc. A moze robic roznice ze mam podebrany modul zaplonowy??? Czy moze zle wyegulowanie lub zuzycie . Mierzyelm cisnienie i ma 6 manometrow

 

Ale z miejsca to na przyspieszenie naprawde ciagnie. A co to jest we filtrze od powietrza taki pojemnik???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

 

nie znam się za bardzo na 2T i mam pare pytań odnośnie włoskiego scigacza 125 2T, gdyż jak jest zimny to ciężko pali, (na rozgrzanym jest Ok ), sprawdziłem świece i jest zalana, iskra jest,

 

z gaźnika leci czasami paliwo z miejsc gdzie jest wyjście na jakiś malutki wężyk ale wężyka żadnego nie ma

 

mam go od niedawna i może coś źle robię, że nie mogę odpalić?

 

jak ruszam to muszę dać dużo gazu, ale wtedy startuje gwałtownie, a chciałbym ruszać także powoli :bigrazz:

 

 

najlepiej to bym oddał go do jakieś regulacji we wrocławiu, gdzie mnie nie skasują zbyt wiele, moze znacie jakiś dobry warsztat włoskich gsxr-erów :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz zalozylem zebatki takie jak powinny byc. A moze robic roznice ze mam podebrany modul zaplonowy??? Czy moze zle wyegulowanie lub zuzycie . Mierzyelm cisnienie i ma 6 manometrow

 

Ale z miejsca to na przyspieszenie naprawde ciagnie. A co to jest we filtrze od powietrza taki pojemnik???

 

Z taką komprechą nic nie zdziałasz, jak spanie ponizej chyba 9 to silnik jest do remontu, a 6 to w ogóle cud że jeździ. Chyba że źle mierzysz. Musisz zmienić tłok, i oddać cylinder do szlifu, najlepiej zanieś do zakładu, tam ci zmierzą, i powiedzą jaki tłok masz kupić.

A kompresję generalnie mierzy się przez otwarcie przepustnicy na maxa, i kopanie 5-6 razy.

A to w filtrze powietrza to o co konkretnie chodzi? Masz jakąś fotkę tego? Pomyślał bym że odma, ale w dwusuwach nie ma odm. :icon_rolleyes:

 

A tak w ogóle to po co Ci 6 manometrów :D Starczy jeden...

ale domyślam się że chodziło o bary :P

 

 

hej,

 

nie znam się za bardzo na 2T i mam pare pytań odnośnie włoskiego scigacza 125 2T, gdyż jak jest zimny to ciężko pali, (na rozgrzanym jest Ok ), sprawdziłem świece i jest zalana, iskra jest,

 

z gaźnika leci czasami paliwo z miejsc gdzie jest wyjście na jakiś malutki wężyk ale wężyka żadnego nie ma

 

mam go od niedawna i może coś źle robię, że nie mogę odpalić?

 

jak ruszam to muszę dać dużo gazu, ale wtedy startuje gwałtownie, a chciałbym ruszać także powoli :bigrazz:

 

 

najlepiej to bym oddał go do jakieś regulacji we wrocławiu, gdzie mnie nie skasują zbyt wiele, moze znacie jakiś dobry warsztat włoskich gsxr-erów :buttrock:

 

Yo

jak masz morką świecę, to znaczy że twój sprzęcik się zalewa. Musisz mu zmniejszyć dawkę paliwa poprzez regulację mieszanki, może też będzie trzeba pobawić się iglicą. jak ci cieknie z gaźnika, to możesz mieć za wysoko ustawiony pływak i musisz go obniżyć. Ogólnie zabawa na 15 minut.

 

Powoli się nie da ruszać, bo dwusuwy mają to do siebie, że oddają moc tylko w górnych obrotów, tam gdzie max moc i moment w 4T masz przy 4000 to w 2T przy 8500... także wiadomo, trzeba je kręcić.

 

pozdrawiam

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzis cos mie skusiło żeby sie przejechac i dziś pociągneła mi 100km/h , dzieki że powiedziales ile powinno byc cisnienia. A jeszcze w sobote skusiło mnie cos by rozkrecic filtr i wyjołem ten pojemnik i lepiej ciągnie. Jutro przesle fotki tego i jak to było zamontowane . A wiecie może ile taki tłok do hondy ns1 montesa kosztuje??? A do zakładu zanosił nie bede bo wiem jak sie mierzy. A i sorka za te manometry pomyliło mi się z barami .

A propo tego jakby ktoś był zainteresowany Honda to moge sprzedac.

 

 

 

 

 

Cytat(Digidy @ 27.02.2010 - 21:36)

 

hej,

 

nie znam się za bardzo na 2T i mam pare pytań odnośnie włoskiego scigacza 125 2T, gdyż jak jest zimny to ciężko pali, (na rozgrzanym jest Ok ), sprawdziłem świece i jest zalana, iskra jest,

 

z gaźnika leci czasami paliwo z miejsc gdzie jest wyjście na jakiś malutki wężyk ale wężyka żadnego nie ma

 

mam go od niedawna i może coś źle robię, że nie mogę odpalić?

 

jak ruszam to muszę dać dużo gazu, ale wtedy startuje gwałtownie, a chciałbym ruszać także powoli

 

 

najlepiej to bym oddał go do jakieś regulacji we wrocławiu, gdzie mnie nie skasują zbyt wiele, moze znacie jakiś dobry warsztat włoskich gsxr-erów

 

 

Musisz też wyczuć dwu sówa bo jezdziłem kiedyś cztero sówem i na poczatku było cięzko ale tereaz spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...