Skocz do zawartości

Yamaha WR 426 f Motory z ANGLII


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem zainteresowany kupnem motocykla 4T w granicach 8000 -9000. Interesuje mnie coś w stylu " Hard Enduro", cross z możliowścią rejestracji. Z tego co patrzyłem to KTM-y sa za drogie jak dla mnie. Zkolei zaciekawiła mnie oferta Yamahy w tej grupie motocykli. Z tego co widze to za moje pieniądze można dostać już Wr-ke 426 ( '01-'02). Co niej sadzicie? Miałem wcześniej CRM 80 i Ktm-a Exc 125.

Czytałem, że Wr jest słabsza od YZ i nie warto pchać sie w Wr i lepiej poszukać YZ z możliwościa rejestracji. Ale czy nie jest tak, że Yz jest dużo bardziej wyżyłowana od WR i częściej będzie trzeba ją remontwoać? Tutaj koszty remontu są większe niż w 2T i nie chce aby motor więcej czasu stał spsuty niż jeździł.

 

A druga sprawa to Import motocykli z Anglii? Spotkałem się z różnymi opiniami na ten temat, jedne pozytywne inne negatywne. Wadą jest na pewno wszechobecna tam wilgoć powodująca rdze na całym motocyklu. Zaleta to z tego co słyszałem to ludzie raczej maja tam pieniądze i dbają o motory.

 

Wypatrzyłem taką Yamahe na allegro :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=3...82+wys%C5%82any.

 

Co o niej sądzicie??? Czy warto w to zainwestować ???

 

 

za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ostatnio kupil wr426f z angli motocykl jest masakryczny jak zszedlem z niego to az sie trzaslem, mocy ma az za duzo jak dla mnie, na 4 jeszcze wzocilem na kolo, zawiecha super.

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widze ze moje okolice :) Nie sluchaj opinii osob zeby kupowac YZ 426 z mozliwoscia rejestracji. Po to wyprodukowali WR 426. Poza tym interesuje Cie hard enduro wiec YZtka sie nawet nie interesuj. Cena atrakcyjna, fakt. Stan, ze zdjec to mozesz stwierdzic tylko czy ladna czy nie a ta jest ladna moim zdaniem. Najwazniejszy silnik i zawiecha.

O remontach 4t hard enduro jest pelno tematow, przeczytalem prawie wszystkie i moja wiedza zaspokojona wiec zrob to samo na tym forum. 2500 - 3000 wkladasz w silnik i masz praktycznie nowa jednostke napedowa. olej co 1500 km wraz ze sprawdzeniem zaworow. Czyscisz filtr powietrza co jazde no i smigasz jak ta lala. mowia co 35 - 40 Mh zmiana tloka. Czytalem o ludziach co przejechali na jednym tloku nawet do 300 Mh i dalej jest w dobrym stanie a nie osczedzali maszyny.... wole nie komentowac i napewno jak wiekszosc forumowiczow nie zachwalac :) ! dbasz tak masz... Napewno na jeden sezon Ci w zupelnosci taki tlok wystarczy a nawet jeszcze hoho. Zreszta w googlach wpisz WR 426 manual i sciagnij, tam wszystko pisze. Napisali ze zmiana tloka i regulacja zaworow "jesli konieczna" a nie ze co iles tam km czy Mh...

Mam motocykl z Anglii, 8 letnia DR-Z 400 S w wersji SM. Tak pieknej i zadbanej DR-Ztki w zyciu nie widzialem. Spotkalem sie natomiast z paroma sprzetami z Anglii z dosc spora korozja wiec na to nie ma reguly. Wszedzie sa fajne i niefajne maszyny, jesli garazowana a nie zostawiana na dworze bez pokrowca, jak to czesto w Anglii bywa (widzialem na wlasne oczy bo pracowalem tam przez wakacje) to napewno w bardzo dobrym stanie bo oni slyna z tego ze dbaja i inwestuja w to co maja.

Ot takie male porownanie http://www.dario.pl/end/motocykle.htm

Zastanawiam sie nad WR'ka po DR-Ztce i napewno wybor padl by na model 426.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...