Pikas Opublikowano 30 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2004 Kolejny zadowolony właściciel modułu :D . Ja ze swoim nie miałem tak łatwo z uwagi na stan świec które posiadałem :) . Wszystkie (a jest ich sporo) jak działały na iskrowniku, tak na module odmawiały posłuszeństwa . Po wkręceniu w głowice gubiły iskre (widziałem na stroboskopowej fajce :D ) mimo iż na zewnątrz bezproblemu na 1 mm dawały :? . Dopiero z opresji wybawiła mnie świeca od piły łańcuchowej którą w ostateczności wkręciłem, a motor ożył :D . Potem tylko skoczyłem po nowiuśką i było cacy , a już myślałem że trafiłem na wadliwy moduł (jakoś szczęścia do elektroniki nie mam :| ). Ale teraz jestem bardzo :mrgreen: z towaru 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 31 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2004 Witam Ja chciałem dodać, że istnieje jeszcze jedna wersja modułu zapłonowego, której sensory montuje się bezpośrednio na tarcze wału korbowego i ta wersja wg tego co mówił mi Tomasz P. jest obecnie najbardziej przecyzyjna z możliwych do zastosowania w Junaku.Jednak najważniejszym dla mnie plusem tej wersji jest to że da się go montować gdy w silniku jest "kapsel" uszczelniający magistralę olejową. Wyżej opisana wersja układu uniemożliwiała stosowanie "kapsla", pozostawała tylko "metoda Jóźwiga" (wtajemniczeni wiedzą o czym mówie :) ).Aha, ta wersja jest tańsza o 5 zł :D .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKI Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 WITAM. Druga wersja zaplonu rowniez sprawdza sie swietnie.Trzeba tylko bardzo dokladnie nawiercic otwory w ktore wkleja sie magnesy. Najbardziej zaskoczyla mnie idealnie rowna praca na wolnych obrotach .Junak w ktorym go zamontowalismy ma wklejone magnesy tak by zaplon nastepowal 11 stopni przed GMP, poniewaz niedlugo bedzie jeszcze zakladany tlok 81 mm na wyzszy stopien sprezania .Wal jest na panewce od skody gaznik mikuni podcisnieniowy polerowane kanaly i zawory, smarowanie przerobione wedlug patentu pana SAŁKA , rura wydechowa o srednicy wewnetrznej34 mm. tlumik sportowy od Royala Enfielda . Zapowiada sie niezle na razie przejechane 30km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 WitamJa mam pytanie z innej beczki. Gdzie dopadliście i za ile wydech od Royal'a Enfield'a??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKI Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Wydech do Royala mozna kupic u kazdego dealera.Ja kupilem w Warszawie wysylkowo,znaczy sie sam nowy tlumik sportowy bo kolanko wygiolem z nierdzewki.Jest on troche podobny do krotkiego tlumika junakowskiego tylko caly okragly chromowany na polysk.W junaku wyglada i chodzi swietnie.Koszt200zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 no fajnie ale niech ktoś mi powie jak w tym module jest realizowane przyspieszenie zapłonu? (na listę Dz.Junak nie mam ciągle czasu żeby sie wbić)Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 czeeeee no jak to jak ..... w pamiec ukladu wgrana jest charakterystyka (a nawet dwie 1 do jazdy solo a 2 do jazdy z wozkiem , ale to w rozwojowej wersji zaplonu ze zworką ktora mozna bylo przełaczac te charakterystyki).. realizacja elektroniczna tego ukladu jest dosc prosta ale skoro juz to ktos wymyslil i objezdzil to nie ma sie co zaglebiac w szczegóły :mrgreen: poprostu wyprzedzenie jest zakodowane w funkcji czestotliwosci impulsow dostaczanych z czujnika i to cała magia :buttrock: pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Może przeoczyłem to gdzieś.... ale czy moduł jest też na 6V instalację?Z tą pamięcią to na poważnie czy zwałę robisz ? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 czeeeee hehe zadnej zwały :mrgreen: zreszta sam poczytaj http://prameti.webpark.pl/junak/junak.html z orginalna instalacja moze byc problem bo "-" przy tym zaplonie musi byc na masie .. a czy 6V czy 12 V to nie ma roznicy (trzeba tylko odpowiednią cewke zaplonową ) :D aa no i dla Dzikow jest jakis rabat :) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berts Opublikowano 14 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 witamKupiłem tak owy moduł i załozyłem do Jaska,niestety nie zagadałObjawy:1strazyły z trury wydechowej,parskania,wali paliwem w filter powietrza lub samym powietrzem Zapłon ustawiałem godnie z serwisówka przy popmocy przymiaru,rozrzad załozny rowniez zgodnie ze znakami na krzywkach i wale Nie wiem co jest grane,zle wyregulowane zawory czy jak a moze kupic ten cholerny mikrometr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.