Karo Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 No to poprzytakuję sobie z Wami posezonowo... :) W czerwcu przejechałem trasę z dziennymi przebiegami [km]: 680 720 500 1009 (ten akurat wynik zapamiętałem dokładnie - reszta orientacyjnie) 500 i nawet najdłuższy odcinek nie bolał ponad standardowy gwóźdź między łopatkami. Prawda że przyjemny komfort :) Wcześniej Shadowką przejechałem dziennie max 650 km, ale też jakoś dramatycznie nie było, chociaż miałem podnóżki i zbyt blisko gmole ze spacerówkami, a obecne podesty i spacerówki to miód dla turystyki.... Próbowałem smarować szybę preparatem Rain-X i pomaga toto w deszczu, natomiast po deszczu kompletnie nie działa. Brud z jezdni szybko przykrywa szybę i nic nie widać. Też musiałem się wychylać, żeby zobaczyć dokąd jadę. No i przyrysowałem szybę rękawicą, bo strach było jechać i kombinowałem jak tu przetrzeć... Kompletny dramat.... dlatego teraz jeżdżę z gąbką do okien (taką na krótkim kijku), którą wożę w pojemniku na kubek (mam taki metalowy pojemnik przykręcony do kierownicy) - i ten patent działa. sięgam ręką i przecieram z góry taki kawałek szyby, żebym widział co się dzieje.... straszna to cepelia, ale lepiej to niż pod słońce jechać w ciemność... Możesz mi podesłać trochę info o SilverTailach, które zamontowałeś? Miałem ST w Shadowce i zdecydowanie lepiej brzmi niż dzisiejszy XVS... ile kosztowały? gdzie kupowałeś? jak z montażem? pozdro! a co do nurkowania przodu to też nie zauważyłem jakiegoś dramatu... może olej warto sprawdzić.... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Czołem Koledzy . Ja na razie jeszcze nie zazimowałem motorów . W ten weekend ma byc słonecznie i w miare ciepło to moze w niedizele sie przejade . Co do nurkowania to może nie jest to tragiczne ale w przechye na nierównościach przód mi nie trzyma . Moze to byc wina ciśnienia w oponach albo tez miekkiego przodu . Na razie nie miałem jeszcze za wielu mozliowsci zeby sprawdzic skale problemu z pełnym obciązeniem . Ja wole zdecydowanie bardziej sztywne zawieszenie .... moze dlatego takie roznice w naszej ocenie. Co do szyby to przeczytalem ostatnio ze Nord-glass pokrywa szyby samochodowe specjalnym preparatem ktrory tworzy na szybie "film " po ktrórym woda i brud szybko spływa . Warunek jest jeden , minmalna predkosc zeby wszystko spłyneło to 80km/h . Skoro działa to na szybach samochodowych to równiez powinno działac na szybach motocyklowch. Czołem Koledzy . Ja na razie jeszcze nie zazimowałem motorów . W ten weekend ma byc słonecznie i w miare ciepło to moze w niedizele sie przejade . Co do nurkowania to może nie jest to tragiczne ale w przechye na nierównościach przód mi nie trzyma . Moze to byc wina ciśnienia w oponach albo tez miekkiego przodu . Na razie nie miałem jeszcze za wielu mozliowsci zeby sprawdzic skale problemu z pełnym obciązeniem . Ja wole zdecydowanie bardziej sztywne zawieszenie .... moze dlatego takie roznice w naszej ocenie. Co do szyby to przeczytalem ostatnio ze Nord-glass pokrywa szyby samochodowe specjalnym preparatem ktrory tworzy na szybie "film " po ktrórym woda i brud szybko spływa . Warunek jest jeden , minmalna predkosc zeby wszystko spłyneło to 80km/h . Skoro działa to na szybach samochodowych to równiez powinno działac na szybach motocyklowch. to jest o czym pisałem powyzej ...... Szyby w nanotechnologii Rewolucyjne rozwiązanie stosowane dotąd w lotnictwie i przemyśle zbrojeniowym. Polega na pokryciu szyby specjalną nanopowłoką, która chroni ją przed uciążliwymi zabrudzeniami i poprawia widoczność w trudnych warunkach atmosferycznych, zwiększając bezpieczeństwo i komfort jazdy. Nałożenie warstwy hydrofobowej niweluje mikronierówności i wygładza taflę szkła, powodując odkraplanie wody i cieczy olejowych, co pozwala na utrzymanie szyby w czystości. Zalety: • zwiększona o 70% odporność na zabrudzenia, • poprawa ostrości widzenia w nocy i w czasie deszczu, • zmniejszone nawet do 60% zużycie płynu do spryskiwaczy, • zmniejszone zużycie wycieraczek (przy prędkości 80 km/h woda odpływa bez ich użycia), • samoczynne zmywanie zabrudzeń w trakcie jazdy w deszczu i śniegu; • łatwość usuwania zanieczyszczeń, • odporność powłoki na mycie w myjni automatycznej (bez woskowania !). O szczegóły pytaj w punktach AUTOGLASS JAAN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesz Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 elo! Karo ----> kupiłem ten model: http://www.leovince.com/en/catalog-yamaha/...2008_2009/11764 Wydechy sprowadza marexmotor z Poznania. Zaletą (poza wyglądem oraz fantastycznym brzmieniem - ale to oczywiście subiektywna ocena) jest to że posiadają homologację na UE (i tu uwaga - przy zamówieniu trzeba zaznaczyć że się kupuje wersje homologowaną bo istnieje też wersja bez - chyba różnią się tym że homologowane mają wyjmowane DB kilery - nawet podobno 2 sztuki - a te drugie nie). Zamówienie zostało zrealizowane bardzo sprawnie i szybko (coś koło 10 dni bo szło prosto z Włoch), koszt to 670 euro. Polecam generalnie rozwiązanie na które ja się zdecydowałem - zamówiłem wydechy przez moto styl na Targowej (mają umowę z marexem, koszt wydechów się nie zmienia). Masz wtedy pewność realizacji, nie szarpiesz się z kurierem w razie uszkodzenia przesyłki no i serwis gwarancyjny będzie w razie potrzeby w Stolycy a nie Poznaniu. Aaaa ... i w marexie powiedzieli że jeśli zamawiam przez ich dystrybutora to mam montaż gratis. Co prawda chłopaki w motostylu się trochę krzywili ale w końcu nie policzyli mi montażu więc - Albercik! To działa! :smile: Jak będzie pogoda to możemy się gdzieś ustawić na obejrzenie i osłuchanie. kostass ----> rozmawiałem z nordglasem i powiedziano mi niestety że ten preparat o którym piszesz działa wyłącznie na szyby samochodowe, na plastiku nie działa ... więc na razie najbardziej skutecznym i zaawansowanym technicznie rozwiązaniem pozostaje patent Karo czyli gąbką na kiju :icon_mrgreen: P.S. oczywiście te wydechy są przystosowane pod sondę lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 To mnie Jesz zmartwiłeś .... ale podrązę temat nano powłok . Sa rózne preparaty z nanocząsteczkami ktore dają podobny efekt . Jak znajde i przetestuje to podziele sie informacjami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 elo! Karo ----> kupiłem ten model: http://www.leovince.com/en/catalog-yamaha/...2008_2009/11764 Jak będzie pogoda to możemy się gdzieś ustawić na obejrzenie i osłuchanie. serdeczne dzięki za info jeśli miałaby być pogoda w sobotę i miałbyś czas np około sobotniego południa to bardzo chętnie bym posłuchał i zajął się tematem w długie jesienne wieczory... ;) może skontaktujmy się wieczorkiem w piątek, około 22 lub w sobotę rano? pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 dopiero teraz odczytałem posta ale i tak sobota była słaba do jazdy, jutro z kolei będę w stanie skrajnie niewskazującym na prowadzenie czegokolwiek więc po prostu bądźmy czujni za tydzień - może jeszcze nie będzie śniegu, chętnie zaprezentuję silvery :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 dopiero teraz odczytałem posta ale i tak sobota była słaba do jazdy, jutro z kolei będę w stanie skrajnie niewskazującym na prowadzenie czegokolwiek więc po prostu bądźmy czujni za tydzień - może jeszcze nie będzie śniegu, chętnie zaprezentuję silvery :icon_mrgreen: luuuuz ja mogłem tylko w sobotę, ale pogoda już była podła niedzielę miałem rodzinną i pozostało tylko żałować, że sobota nie była taka jak niedziela, bo jeszcze chętnie był śmignął... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 ...A ja w niedziele pośmigałem chwilę . Za waszą radą sprawdziłem ciśnienie i okazło sie ze sporo brakowało przód i tył miał po 2 atm. Po napompowaniu nie miałem okazji zeby jeszcze raz sprawdzić zawieszenie . Pogoda faktycznia była rewelacyjna ale to juz chyba ostatni wypad w tym sezonie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidu Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Kosstas, ponoć łikend ma być ładny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Chyba był ... ten co minał ...Bemol . Szkoda ze sobie za duzo nie polatalismy w tym sezonie , ale za 4 miesiące będzie nowy. Moze zima odpusci wczesniej i w marcu juz bedzie mozna odpalic maszyny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesz Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Pamiętam że była chyba 3 sezony temu taka zima że jeździłem jeszcze w grudniu a w nawet w lutym kiedy pojechałem z fasonem na motoexpo (ostatnie w hali na Prądzyńskiego). Tak więc nie tracę nadziei i na razie akumulatora nie wyjmuję :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 ....tak w grudniu faktycznie sie ociepliło ale za to w listopadzie troche dosypalo i przymroziło . Ja na razie tez jeszcze nie odłaczyłem aku ale nie mam złudzeń ze sie przejade . Milołaje na motorach tez zapowiadaja sie na snieznych i mroznych . Wiec , byle do wiosny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo77 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 witam. czy wie ktos jakie gwinty do lusterek posiada xvs1300 MS? które lusterko ma lewy a które prawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tregas Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam Od niedawna jestem posiadaczem xvs 1300 i mam pytanie dotyczące zmiany biegów.Rozumiem że przy zapięciu jedynki na postoju jest taki trzask i słyszałem że to normalne i pewnie taki jest.Ale czy przy zapinaniu kolejnych biegów trzask powinien być tak samo głośny? Mam wrażenie że to trochę za głośnie trzaski a może to normalne w tym sprzęcie?Dodam, że próba podciągnięcia linki przy klamce nic nie dała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 czołem,oprócz jedynki nic mi nie klika...wielotarczowe może sobie trochę potrzaskać, ale moim zdaniem nie tak, jak piszeszpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.