weterynarz Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Wali 2 w 1 jest super naprawde jestem zadowolony teraz jeszcze kupiłem filtr K&N i jest gucio a co do gmoli to mam tylne do sprzedania podobno do XVS 1300 ale cosik mi nie pasują oddam za 200 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wektor15 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Coś tu tak cicho , pewnie wszyscy już jeżdżą . A ja mam takie pytanko . Czy może ktoś ma sprawdzony sposób na przełączenie licznika z mil na km. Naczytałem się trochę na ten temat , ale porady dotyczą modelu 1900 . Natomiast na temat XVS 1300 nie znalazłem nic sensownego . Pozdrawiam. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Coś tu tak cicho , pewnie wszyscy już jeżdżą . A ja mam takie pytanko . Czy może ktoś ma sprawdzony sposób na przełączenie licznika z mil na km. Naczytałem się trochę na ten temat , ale porady dotyczą modelu 1900 . Natomiast na temat XVS 1300 nie znalazłem nic sensownego . Pozdrawiam. :buttrock: nie mam! :biggrin: :biggrin: poszukaj tutaj chociaż to amerykanskie forum może coś tutaj będzie http://forums.delphiforums.com/vstar1300/start Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibanezrg2550 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam! Też mam Midnight Stara 1300 piękna maszyna:) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Czołem właśnie dosiadłem XVS 1300T i bardzo się z tego cieszę. Zastanawiam się, czy by nie ściągnąć tylnich gmoli i relingów do kufrów z US. Gmol kosztule 270$, a relingi pod 190$. Mam tylko wątpliwość, czy do gmoli trzeba dorzucić jakieś cuda do montażu. Na niektórych stronach czytam, że np 90$ extra za mounts kit, http://www.motorcycletoystore.com/cruiser/...008-/p_212.html na innych, że to dodatkowe wyposażenie potrzebne jest do VStara, czyli może z tego wynikać, że gmol i relingi zakłada się na stelaż od sakw Tourera... http://www.auctiva.com/stores/viewstoreite...7&clientSite=-1 Możecie mi jakoś pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy? Serdeczeności R btw na początku czerwca lecę gdzieś daleko na południe Europy - moze ktoś też planuje taką wycieczkę? Mam w pdf angielski manual (wersja na Europę) i serwisówkę legalnie ściągnięte z któregoś z serwerów Yamaha-Motor - jeśli ktoś potrzebuje to proszę o cynk pozdrawiam, Karo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 (edytowane) Czołem właśnie dosiadłem XVS 1300T i bardzo się z tego cieszę. Zastanawiam się, czy by nie ściągnąć tylnich gmoli i relingów do kufrów z US. Gmol kosztule 270$, a relingi pod 190$. Mam tylko wątpliwość, czy do gmoli trzeba dorzucić jakieś cuda do montażu. Na niektórych stronach czytam, że np 90$ extra za mounts kit, http://www.motorcycletoystore.com/cruiser/...008-/p_212.html na innych, że to dodatkowe wyposażenie potrzebne jest do VStara, czyli może z tego wynikać, że gmol i relingi zakłada się na stelaż od sakw Tourera... http://www.auctiva.com/stores/viewstoreite...7&clientSite=-1 Możecie mi jakoś pomóc w wyjaśnieniu tej spra ! Serdeczeności R btw na początku czerwca lecę gdzieś daleko na południe Europy - moze ktoś też planuje taką wycieczkę? Mam w pdf angielski manual (wersja na Europę) i serwisówkę legalnie ściągnięte z któregoś z serwerów Yamaha-Motor - jeśli ktoś potrzebuje to proszę o cynk pozdrawiam, Karo Jutro montuje orginalne tylne gmole i relingi do twardych kufrów i z tego co wiem własnie one pasują pod twarde kufry jak zrobie to napisze pare słów Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez weterynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 tak, wiem, że tylni gmol i relingi pasują pod twarde kufry interesuje mnie, czy jeśli mam załozone oryginalne twarde kufry na oryginalnych stelażach, to wystarczy, że będę miał gmole i relingi, czy może jeszcze do podlinkowanych przeze mnie detali potrzebuję coś dokupić, żeby rzeczone gmole z relingami założyć na jednej ze stron znalazłem jakiś mount kit do gmoli za 90$, więc nie mało a że dostawa zza oceanu trwa całkiem sporo to wolałbym to ew kupić i załatwić jeszcze w sezonie... w oczekiwaniu na info pozdrawiam Karo Jutro montuje orginalne tylne gmole i relingi do twardych kufrów i z tego co wiem własnie one pasują pod twarde kufry jak zrobie to napisze pare słów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 czołem zainstalowałeś może? ja już swoje ściągnąłem zza oceanu i w najbliższych dniach biorę się za montaż pozdro K Jutro montuje orginalne tylne gmole i relingi do twardych kufrów i z tego co wiem własnie one pasują pod twarde kufry jak zrobie to napisze pare słów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 czołem zainstalowałeś może? ja już swoje ściągnąłem zza oceanu i w najbliższych dniach biorę się za montaż pozdro K tak zamontowałem i o dziwo zrobiłem to sam /technicznie jestem bardzo słaby/ poszło bezproblemowo ,w komplecie jest wszystko a tak pozatym to super wygląda bo jako gmol zabezpieczający przed uszkodzeniem to według mnie się nie sprawdzi - delikatne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 dzięki obyś nie musiał sprawdzać, ale jak kiedyś zaliczyłem szlifa przy ok 70-80 km/h, to za tylni gmol zrobiło usztywnienie sakwy i właściwie z tyłu, oprócz obtarcia sakwy niewiele się wydarzyło, także może i nie będzie źle (ale wiadomo - lepiej nie sprawdzać dzięki jeszcze raz i jutro zabieram się za robotę pozdro! tak zamontowałem i o dziwo zrobiłem to sam /technicznie jestem bardzo słaby/ poszło bezproblemowo ,w komplecie jest wszystko a tak pozatym to super wygląda bo jako gmol zabezpieczający przed uszkodzeniem to według mnie się nie sprawdzi - delikatne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo28 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Kolega zaliczył szlif i się sprawdziły pozdrawia Włodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 a miał oryginalne kufry i gmole? Kolega zaliczył szlif i się sprawdziły pozdrawia Włodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo28 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Tak miał oryginalne gmole i kufry. pozdrawiam Włodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 czy ktos wie co oznaczaja bledy 12 i 22 ??? mam tylko owner;s manual a tam nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo28 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Mam serwisówke po angielsku mogę podesłac tylko podaj na PW adres e-mail . spakowana to tylko niecałe 12 MB pozdrawiam olo28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.