cruiSeR Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 O ile pamięć mnie niezawodzi 3,4 L z wymianą filtra . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 masz okienko kontrolne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19701 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 masz okienko kontrolne :)Żebym ja to wiedział ile w tym okienku ma być,połowe??? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruiSeR Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jak wlejesz 3,4 L to masz między 1/2 a 3/4 -te okienka . Ktoś kilka postów wstecz oferował instrukcje PL to Ci potwierdzi . MS jeździłem tylko jeden sezon 3 lata temu , wydaje mi się że niczego nie przekręciłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 wg instrukcji : 3,4 l z wymianą filtra.Radzę nie mniej jak 1/2 nie więcej jak górna kreska :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariano Italiano Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 W instrukcji obsługi jest napisane, że do silnika wchodzi 3,2 litra oleju bez wymiany filtra, jeżeli wymieniamy filtr należy nalać 3,4 litra oleju. Olej wymieniamy co 10 tysięcy a filtr co 20 tysięcy kilometrów. jest napisane także, aby poziom oleju w silniku w sławnym "okienku" kontrolować na rozgrzanym silniku - odpalić, rozgrzać, wyłączyć, pozostawić na jakiś czas i dopiero wtedy kontrolować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Z tą wymianą oleju jest jeszcze jeden niuans o którym należy pamiętać - 1x do roku lub kilometryCo do filtra wymieniam razem z olejem, w ubiegłym roku zrobiłem 2500km jednak czas na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19701 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie pomóżcie raz kolejny.Kupiłem kask Nolan Storm N-Com 09,jest zarąbisty,pierwszy który naprawde pasi na mój wielki łeb.Problem polega na tym że strasznie paruje szyba ,ma w szybie która jest wielka otwierany wietrznik ale to nic nie pomaga,musze podnosić szybke żeby para znikneła,dzieje sie tak najczęściej przy małych prędkościach.Może są jakieś naklejki na szybe czy inne preparaty? Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez maro19701 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 są. dział co, jak kupić, hasło antyfog; wyszukiwarka po prawej u góryz góry dziękuję za poszanowanie elementarnych zasad porządkowych na forumjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariano Italiano Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam serdecznie Forumowiczów. Klika dni temu urodził mi się pomysł zmiany wydechu w moim XVS 1300. Fabryczny wydech jest taki trochę "simsonowy" (pozdrawiam wszystkich właścicieli Simsonów). Przeglądałem trochę allegro i z tego co widzę dominują wydechy Cobra. Szczególnie pod względem cenowym rzuca się w oczy jedna aukcja - Sprzedawca oferuje nowy wydech Cobra Slip-On 2275. Czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada taki komin przy swojej maszynie? Ogólnie tłumik oryginalny jest bardzo długi, z tego co widziałem na filmikach, wyżej wymieniony tłumik Cobra jest krótszy i wg mnie wygląda lepiej. Czy ktoś może mi to potwierdzić z doświadczenia własnego? Co do brzmienia, to jest bardziej basowe wg filmiku na yt. No ale to tylko film i nie oddaje rzeczywistości. Jeżeli ktoś dysponuje w/w tłumikiem niech mi doradzi, opisze swoje doświadczenia. Wg filmu instruktażowego montaż jest banalnie prosty, no ale nie chcę kupować "kota w worku". Boję się, że kupię i nie będę zadowolony. Nurtuje mnie jeszcze cena tego komina... Kosztuje nieco ponad tysiaka, inne Cobry kształtują się w cenach około 2,5 tys. Z czego bierze się ta różnica? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Nurtuje mnie jeszcze cena tego komina... Kosztuje nieco ponad tysiaka, inne Cobry kształtują się w cenach około 2,5 tys. Z czego bierze się ta różnica? :banghead: zapewne z tego że nie kupujesz kompletnego komina tylko końcówkę :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19701 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Jak sprawdzić czy pas jest odpowiednio naciągnięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Pewnie w instrukcji znajdziesz opis sprawdzania naciągu.Do tego zwykły służy prosty przyrząd http://www.promotorlublin.pl/?2183,przyrzad-do-kontroli-naciagu-pasa-napedowego-motocyklowego-mg020005 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Przyrząd jest prosty ale trzeba go mieć, w okienku masz skale, naciskasz z odpowiednią siłą i sprawdzasz ugięcie na skali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianekk1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Witam.Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem midnight stara 1300.Po ostatniej jezdzie po deszczu(tak wyszło:-) schowałem motorek do garażu i udałem się do domu.Na drugi dzień zasiadłem na bestie przekręciłem kluczyk, wcisłen start i... znikło wszystko z licznika i pokazał się numerek 12.Pomyślałem że to akum i podłączyłem go bezpośrednio przez prostownik.Przy ponownym nacisnięciu przycisku start zaczeło coś pierdzieć pod siedzeniem obok bezpieczników,pod białą kopułką.Są tam dwa bezpieczniki i dwa grubsze kabelki jakby plus i minus.Wydaje mi sie że pod spodem jest pompka paliwa bo jak przełącze kluczyk to słychać pompowanie paliwa.Jestem zielony w tych sprawach i może miał ktoś taki problem i wyskoczył mu kod 12,Z góry dziękuje za pomoc. Edytowane 2 Czerwca 2015 przez damianekk1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.