tqmeh Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam, AVO, nie do końca ;) przy pierwszej dokładnej kontroli leci dowód więc coś za coś. Przegapiłem aukcję nowego nie grzebanego wydechu, chętnie bym go zamienił na mój.Ogień i decybele nie są mi i mojemu pasażerowi potrzebne do szczęścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Co rozumiesz przez" dokładną kontrol"? Edek po złożeniu tłumika sprawdza poziom głośności tak ,że wszystko mieści się w normie, chyba ,że masz życzenie żeby było głośniej. A czy na Cobrach przeszedłbyś " dokładną kontrolę"?Co do decybeli, żonka ,która często ze mną jeździ nie narzeka na poziom głośności.Będziesz kiedyś w okolicy to zapraszam na odsłuch :cool:Witam, Przegapiłem aukcję nowego nie grzebanego wydechu, chętnie bym go zamienił na mój.Ogień i decybele nie są mi i mojemu pasażerowi potrzebne do szczęścia W tej chwili jest 5 aukcji z wydechami do naszych sprzętów. Najtaniej za 400 zł tak , że nic straconego :biggrin:http://allegro.pl/xvs-1300-tlumik-siedzenie-blotnik-stelaz-felga-i5025513117.html Edytowane 26 Stycznia 2015 przez avo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shak Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Odnośnie wydechów to polecam przeróbkę oryginalnego u Edka - Edhaust w Modlinie. Ja swój przerobiłem w tamtym roku , wysyłasz i za parę dni masz z powrotem i jestem mega zadowolony. NIe jest tak głośny jak Cobry ale daje radę. Można indywidualnie dogadać się czego się oczekuje. Gość zajmuje się tym już ładnych parę lat . Na zachęte http://w614.wrzuta.pl/film/7GktrZpGvvy/xvs_1300_midnight_star_edhaust .Sorry za "krzywy" :biggrin: obraz ale liczy się dźwięk. Dzięki ale jednak zostaje przy orginałach. Nic nie będę kombinował bo i wiek już nie ten a i słuch coraz gorszy aby go jeszcze niepotrzebinie katować no i nie będę musiał jeździć na końcu. :icon_mrgreen:Ostatnio czytałem relację z podróży do Irkucka nad Bajkał. Gościu pojechał Dragiem i wrócił bez większy przygód z motórem.A ja się zastanawiałem czy pchać się MS-em nad Bałkany... :buttrock:Czas coś zaplanować i w drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Edek wyciąga całe "wnętrzności" i robi od początku wg Twoich zaleceńkatalizator wywala ? Edytowane 27 Stycznia 2015 przez pyra.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avo Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 To już wedle życzenia. W Cobrach też go nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpkostka Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Używam takiego:http://www.cruisercustomizing.com/universal-cruise-control-metric-cruisers-with-1-inch-bars/part/VC-07-4041Jest ok, sam zamontowałem, montaż banalny a w długich przelotach bardzo pomocny. Możesz oderwać rękę od kiery, opuścić ją na chwilę, itd. Jest z nim związane takie ryzyko, że "gdyby co" to przepustnica jest zablokowana i otwarta. Za to jest dość tani. 30$. 6 razy droższy jest model bezpieczniejszy:http://www.cruisercustomizing.com/brakeaway-products-motorcycle-cruise-control/part/BAW-MCC?source=igodigitalDziała tak, że po naciśnięciu klamki przedniego hebla tempomat zostanie wyłączony. Fajna funkcja, ale dla mnie nie warta 180$ - to prawie 600pln...I to w Stanach Ten tańszy widziałem na allegrohttp://www.lidor.pl/tempomat-elektromagnetyczny-classic.html jest też coś takiego sam go używam Pozdrawiam Lwg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liteon44 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Witam Wszystkich!W spraie Edka od wydech, to muszę powiedzieć, że sam zastanawiam się na wysłaniu do niego mojego, co by zrobił z niego bardziej bulgotliwy, znaczy zwiększył basy, alne nie głośniejszy. Na Edka natknąłem się kilka miesięcy temu i muszę powiedzieć, że ma same pozytywne opinie. Z tego co wiem, to używa dobrej jakości materiałów i robi to, co chcemy. Kupując kominy akcesoryjne możemy wydać kilka tysi, a on z tych samych materiałów zrobi nam kominy zgodne z naszymi oczekiwaniami za 300-400zł.I jeszcze jedna sprawa - jak z nim rozmawiałem, to mówił mi, że robił jeden tłumik dla XVS 1300, ale podesłał mu go gościu, co jeździ BMW, a XVS był jego kumpla. Edek dał mi nr. telefonu do kolo od BMW i z rozmowy z nim wynikało, że właściciel XVS jest zadowolony, i że nie ma żadnych problemów z maszyną i nie widać zwiększonego spalania zupy.avo - może to o ciebie chodzi??Muszę się jeszcze pochwalić, że 16 stycznia zrobiłem pierwszą w tym roku rundkę! Było sucho na drodze i 11 stopni w powietrzu - nie mogłem się powstrzymać ;)Maszyna odpaliła na pół obrotu - no poprostu bajka!!!Co prawda jeszcze trochę zimno, ale w koło komina można było się pokręcić, no i oczywiście obowiązkowo kawka na Orlenie ;) - żyć nie umierać!! Edytowane 8 Lutego 2015 przez Liteon44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avo Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Tak, to ja. Wysyłaliśmy tłumiki razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liteon44 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Tak, to ja. Wysyłaliśmy tłumiki razem.No widzisz jaki ten świat jest mały :D Muszę Ci avo powiedzieć, że mamy identyczne maszynki. Nie widać kurzu ;) Jak kupowałem swoją, to obok stał czarny Extruder. Patrze na niego, a on cały w kurzu, nawet przejechałem palcem po baku - palec cały w kurzu. Drugim przejechałem po przyszłym moim, srebrnym baku i dostałem szoku - palec tak samo w kurzu. I wtedy stwierdziłem, że nawet dobrze, że nie ma czarnej gwiazdki, bo początkowo o takiej myślałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 u mnie kurz widać, ale wiatr go zwiewa :laugh: 1 jazda 2 tygodnie wstecz,jutro trochę dłuższa :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19701 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Krótkie pytanko:Czego używacie do ochrony czy polerowania matowej powierzchni kasku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra.pl Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 słońce, wiatr i deszcz........ czasami płyn do szyb lub specyfik na owady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19701 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 słońce, wiatr i deszcz........ czasami płyn do szyb lub specyfik na owadyChodzi mi raczej o to jak zabezpieczyć przed porysowaniem,matowe kaski łatwo zarysować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariano Italiano Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Witam wszystkich Forumowiczów. Mam pytanie odnośnie hamulców w xvs 1300. Przesiadłem się niedawno z V-Stara 650 na MS 1300. W moim poprzednim motocyklu hamowałem tylko i wyłącznie przodem, tył był bębnowy więc udawał hamulec... Zresztą w V-Star 650 hamulec to nazwa na wyrost... Lepsza nazwa to spowalniacz... Po przesiadce na MS 1300 różnica ogromna. Hamuję z przyzwyczajenia przodem. Jednak ostatnio próbując hamować tyłem zauważyłem, że przód delikatnie nurkuje... Czy w XVS 1300 hamulec nożny połączony jest z przodem i hamując nim, hamujemy tyłem i przodem, czy mam może jakieś urojenia??? Jak hamujecie Waszymi maszynami??? Z góry dziękuję za wszystkie uwagi, także za krytykę mojego postu (ale tylko konstruktywną) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shak Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 "Inteligentny zintegrowany system hamulcowy UBS umożliwia niezależne hamowanie jednym kołem lub równoczesne hamowanie obydwoma kołami." --- taki mały cytat od producenta :) Gratuluję wyboru i dużo radości z jazdy. A dzisiaj w Opolu było otwarcie sezonu moto i pożegnanie zimy. Na ok 500 maszyn ani jednego MS-a... oczywiście poza moim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.