Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie chciałem sam ciąć szyby, więc znalazłem firmę co robi w poliweglanie i za parę zeta panowie mi wycięli nową. Z prostego arkusza poliwęglanu, otwory nawiercili na wzór starych. I jeździ się z tym znakomicie, chociaż trzeba uważać bo materiał łatwo porysować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem w Łomiankach pod Warszawą. Koszt parę lat temu jakieś 200. Mistrzowie cięli zwykłą wyżynarką z brzeszczotem o drobnych zębach... Patrząc na tę robotę to trzeba mieć arkusz poliwęglanu, duży stół, zwykłą wyrzynarkę i odrysowany kształt. Kształt to najmniejszy problem bo moja szyba była odrysowany ze starej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam takiego:

http://www.cruisercustomizing.com/universal-cruise-control-metric-cruisers-with-1-inch-bars/part/VC-07-4041

Jest ok, sam zamontowałem, montaż banalny a w długich przelotach bardzo pomocny. Możesz oderwać rękę od kiery, opuścić ją na chwilę, itd.

 

Jest z nim związane takie ryzyko, że "gdyby co" to przepustnica jest zablokowana i otwarta. Za to jest dość tani. 30$.

 

6 razy droższy jest model bezpieczniejszy:

http://www.cruisercustomizing.com/brakeaway-products-motorcycle-cruise-control/part/BAW-MCC?source=igodigital

Działa tak, że po naciśnięciu klamki przedniego hebla tempomat zostanie wyłączony. Fajna funkcja, ale dla mnie nie warta 180$ - to prawie 600pln...

I to w Stanach

 

Ten tańszy widziałem na allegro

Edytowane przez Karo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tempomat z linków Karo i tqmeh, rewela.Mi nie potrzeba nic więcej -wystarczy nie zamocno dokręcić, aby można było manetkę z lekkim oporem skręcić bez odblokowania "tempomatu".

Szybę można przyciąć samemu cieńką tarczą, lub zamówić w http://www.mgg.com.pl/ - wyślij swoją na wzór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolejne pytanko ! co zrobić z regulacją gazu, regulacja naciągiem linki nic nie daje ,skręt w prawo lub w lewo obroty rosną ,albo maleją a zmiana biegów w czasie jazdy bardzo szarpie i to wygląda jak bym 1-raz jechał motorem ! jazda na 1 lub 2 biegu , w przypadku ograniczeń prędkości na terenie całej polski jest uciążliwe , nie mam normalnej płynności jazdy na tych biegach jak jest u tych jeżdżą xvs 1300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linkę regulowało 3- ech naprawde dobrych fachowców i podkręcona obroty są za wysokie , a luzowana zbyt niskie , i co wkurza to skręt kierą obroty albo takie ,albo takie , w czasie jazdy bardzo szarpie ,z takim problemem musiałem w 2014 pokonać te 1800 km jakoś dałem sobie radę , ale to żadna przyjemność . czy to może być wina faktycznie elektroniki , czy może wymiana linki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko Tobie online maszynę naprawić, jak masz czas i chęci sprawdź linki - są dwie.

Mają płynnie pracować. Jak będą OK możliwe że to temat związany z elektryką.

Ewentualnie szukaj od razu sprawdzonego warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez racja. Często jeżdżę z kolesiem z HD na kobrach i faktycznie lepiej jechać z przodu. Tylko ze mój na oryginalnych brzmi przy nim jak komarek. Nawet viraszka daje więcej czadu. Ale jazda w stoperach to już lekkie przegięcie ;) No nic, więc chyba kasa pójdzie jednak na przelew a nie na moto. To kiedy robicie zlot?

Odnośnie wydechów to polecam przeróbkę oryginalnego u Edka - Edhaust w Modlinie. Ja swój przerobiłem w tamtym roku , wysyłasz i za parę dni masz z powrotem i jestem mega zadowolony. NIe jest tak głośny jak Cobry ale daje radę. Można indywidualnie dogadać się czego się oczekuje. Gość zajmuje się tym już ładnych parę lat . Na zachęte http://w614.wrzuta.pl/film/7GktrZpGvvy/xvs_1300_midnight_star_edhaust .Sorry za "krzywy" :biggrin: obraz ale liczy się dźwięk.

Edytowane przez avo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe wiem jak Twój, ale na tym filmiku jest troszkę ciszej niż w rzeczywistości, a Edek wyciąga całe "wnętrzności" i robi od początku wg Twoich zaleceń, tzn co chcesz uzyskać czy ma być full głośno czy tylko lekki bass :biggrin: i nie ma żadnych śladów ingerencji w wydech. Jest to jakaś alternatywa do tłumików typu Cobra czy V&H a na pewno tańsza. Ja jestem zadowolony a to chyba najważniejsze. Jeśli Ty ze swojego też to super.

Edytowane przez avo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...