Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Coś tu tak cicho , pewnie wszyscy już jeżdżą . A ja mam takie pytanko . Czy może ktoś ma sprawdzony sposób na przełączenie licznika z mil na km. Naczytałem się trochę na ten temat , ale porady dotyczą modelu 1900 . Natomiast na temat XVS 1300 nie znalazłem nic sensownego . Pozdrawiam. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tu tak cicho , pewnie wszyscy już jeżdżą . A ja mam takie pytanko . Czy może ktoś ma sprawdzony sposób na przełączenie licznika z mil na km. Naczytałem się trochę na ten temat , ale porady dotyczą modelu 1900 . Natomiast na temat XVS 1300 nie znalazłem nic sensownego . Pozdrawiam. :buttrock:

nie mam! :biggrin: :biggrin:

poszukaj tutaj chociaż to amerykanskie forum może coś tutaj będzie http://forums.delphiforums.com/vstar1300/start

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Czołem

właśnie dosiadłem XVS 1300T i bardzo się z tego cieszę.

Zastanawiam się, czy by nie ściągnąć tylnich gmoli i relingów do kufrów z US.

Gmol kosztule 270$, a relingi pod 190$.

Mam tylko wątpliwość, czy do gmoli trzeba dorzucić jakieś cuda do montażu. Na niektórych stronach czytam, że np 90$ extra za mounts kit,

 

http://www.motorcycletoystore.com/cruiser/...008-/p_212.html

 

na innych, że to dodatkowe wyposażenie potrzebne jest do VStara, czyli może z tego wynikać, że gmol i relingi zakłada się na stelaż od sakw Tourera...

 

http://www.auctiva.com/stores/viewstoreite...7&clientSite=-1

 

Możecie mi jakoś pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy?

 

 

Serdeczeności

R

 

btw na początku czerwca lecę gdzieś daleko na południe Europy - moze ktoś też planuje taką wycieczkę?

 

Mam w pdf angielski manual (wersja na Europę) i serwisówkę legalnie ściągnięte z któregoś z serwerów Yamaha-Motor - jeśli ktoś potrzebuje to proszę o cynk

 

pozdrawiam,

Karo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem

właśnie dosiadłem XVS 1300T i bardzo się z tego cieszę.

Zastanawiam się, czy by nie ściągnąć tylnich gmoli i relingów do kufrów z US.

Gmol kosztule 270$, a relingi pod 190$.

Mam tylko wątpliwość, czy do gmoli trzeba dorzucić jakieś cuda do montażu. Na niektórych stronach czytam, że np 90$ extra za mounts kit,

 

http://www.motorcycletoystore.com/cruiser/...008-/p_212.html

 

na innych, że to dodatkowe wyposażenie potrzebne jest do VStara, czyli może z tego wynikać, że gmol i relingi zakłada się na stelaż od sakw Tourera...

 

http://www.auctiva.com/stores/viewstoreite...7&clientSite=-1

 

Możecie mi jakoś pomóc w wyjaśnieniu tej spra

 

!

Serdeczeności

R

 

btw na początku czerwca lecę gdzieś daleko na południe Europy - moze ktoś też planuje taką wycieczkę?

 

Mam w pdf angielski manual (wersja na Europę) i serwisówkę legalnie ściągnięte z któregoś z serwerów Yamaha-Motor - jeśli ktoś potrzebuje to proszę o cynk

 

pozdrawiam,

Karo

 

 

 

 

Jutro montuje orginalne tylne gmole i relingi do twardych kufrów i z tego co wiem własnie one pasują pod twarde kufry

jak zrobie to napisze pare słów

Edytowane przez weterynarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, wiem, że tylni gmol i relingi pasują pod twarde kufry

interesuje mnie, czy jeśli mam załozone oryginalne twarde kufry na oryginalnych stelażach, to wystarczy, że będę miał gmole i relingi, czy może jeszcze do podlinkowanych przeze mnie detali potrzebuję coś dokupić, żeby rzeczone gmole z relingami założyć

na jednej ze stron znalazłem jakiś mount kit do gmoli za 90$, więc nie mało

a że dostawa zza oceanu trwa całkiem sporo to wolałbym to ew kupić i załatwić jeszcze w sezonie...

 

w oczekiwaniu na info

pozdrawiam

Karo

 

 

Jutro montuje orginalne tylne gmole i relingi do twardych kufrów i z tego co wiem własnie one pasują pod twarde kufry

jak zrobie to napisze pare słów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

czołem

zainstalowałeś może?

ja już swoje ściągnąłem zza oceanu i w najbliższych dniach biorę się za montaż

pozdro

K

 

 

Jutro montuje orginalne tylne gmole i relingi do twardych kufrów i z tego co wiem własnie one pasują pod twarde kufry

jak zrobie to napisze pare słów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czołem

zainstalowałeś może?

ja już swoje ściągnąłem zza oceanu i w najbliższych dniach biorę się za montaż

pozdro

K

 

tak zamontowałem i o dziwo zrobiłem to sam /technicznie jestem bardzo słaby/

poszło bezproblemowo ,w komplecie jest wszystko

a tak pozatym to super wygląda bo jako gmol zabezpieczający przed uszkodzeniem to według mnie się nie sprawdzi - delikatne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

obyś nie musiał sprawdzać, ale jak kiedyś zaliczyłem szlifa przy ok 70-80 km/h, to za tylni gmol zrobiło usztywnienie sakwy i właściwie z tyłu, oprócz obtarcia sakwy niewiele się wydarzyło, także może i nie będzie źle (ale wiadomo - lepiej nie sprawdzać

dzięki jeszcze raz i jutro zabieram się za robotę

pozdro!

 

 

 

tak zamontowałem i o dziwo zrobiłem to sam /technicznie jestem bardzo słaby/

poszło bezproblemowo ,w komplecie jest wszystko

a tak pozatym to super wygląda bo jako gmol zabezpieczający przed uszkodzeniem to według mnie się nie sprawdzi - delikatne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...