Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to poprzytakuję sobie z Wami posezonowo... :)

W czerwcu przejechałem trasę z dziennymi przebiegami [km]:

680

720

500

1009 (ten akurat wynik zapamiętałem dokładnie - reszta orientacyjnie)

500

i nawet najdłuższy odcinek nie bolał ponad standardowy gwóźdź między łopatkami. Prawda że przyjemny komfort :)

Wcześniej Shadowką przejechałem dziennie max 650 km, ale też jakoś dramatycznie nie było, chociaż miałem podnóżki i zbyt blisko gmole ze spacerówkami, a obecne podesty i spacerówki to miód dla turystyki....

 

Próbowałem smarować szybę preparatem Rain-X i pomaga toto w deszczu, natomiast po deszczu kompletnie nie działa. Brud z jezdni szybko przykrywa szybę i nic nie widać. Też musiałem się wychylać, żeby zobaczyć dokąd jadę. No i przyrysowałem szybę rękawicą, bo strach było jechać i kombinowałem jak tu przetrzeć... Kompletny dramat.... dlatego teraz jeżdżę z gąbką do okien (taką na krótkim kijku), którą wożę w pojemniku na kubek (mam taki metalowy pojemnik przykręcony do kierownicy) - i ten patent działa. sięgam ręką i przecieram z góry taki kawałek szyby, żebym widział co się dzieje.... straszna to cepelia, ale lepiej to niż pod słońce jechać w ciemność...

 

Możesz mi podesłać trochę info o SilverTailach, które zamontowałeś? Miałem ST w Shadowce i zdecydowanie lepiej brzmi niż dzisiejszy XVS... ile kosztowały? gdzie kupowałeś? jak z montażem?

 

pozdro!

 

a co do nurkowania przodu to też nie zauważyłem jakiegoś dramatu...

może olej warto sprawdzić.... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem Koledzy . Ja na razie jeszcze nie zazimowałem motorów . W ten weekend ma byc słonecznie i w miare ciepło to moze w niedizele sie przejade . Co do nurkowania to może nie jest to tragiczne ale w przechye na nierównościach przód mi nie trzyma . Moze to byc wina ciśnienia w oponach albo tez miekkiego przodu . Na razie nie miałem jeszcze za wielu mozliowsci zeby sprawdzic skale problemu z pełnym obciązeniem . Ja wole zdecydowanie bardziej sztywne zawieszenie .... moze dlatego takie roznice w naszej ocenie.

Co do szyby to przeczytalem ostatnio ze Nord-glass pokrywa szyby samochodowe specjalnym preparatem ktrory tworzy na szybie "film " po ktrórym woda i brud szybko spływa . Warunek jest jeden , minmalna predkosc zeby wszystko spłyneło to 80km/h . Skoro działa to na szybach samochodowych to równiez powinno działac na szybach motocyklowch.

 

 

Czołem Koledzy . Ja na razie jeszcze nie zazimowałem motorów . W ten weekend ma byc słonecznie i w miare ciepło to moze w niedizele sie przejade . Co do nurkowania to może nie jest to tragiczne ale w przechye na nierównościach przód mi nie trzyma . Moze to byc wina ciśnienia w oponach albo tez miekkiego przodu . Na razie nie miałem jeszcze za wielu mozliowsci zeby sprawdzic skale problemu z pełnym obciązeniem . Ja wole zdecydowanie bardziej sztywne zawieszenie .... moze dlatego takie roznice w naszej ocenie.

Co do szyby to przeczytalem ostatnio ze Nord-glass pokrywa szyby samochodowe specjalnym preparatem ktrory tworzy na szybie "film " po ktrórym woda i brud szybko spływa . Warunek jest jeden , minmalna predkosc zeby wszystko spłyneło to 80km/h . Skoro działa to na szybach samochodowych to równiez powinno działac na szybach motocyklowch.

to jest o czym pisałem powyzej ......

Szyby w nanotechnologii

Rewolucyjne rozwiązanie stosowane dotąd w lotnictwie i przemyśle zbrojeniowym. Polega na pokryciu szyby specjalną nanopowłoką, która chroni ją przed uciążliwymi zabrudzeniami i poprawia widoczność w trudnych warunkach atmosferycznych, zwiększając bezpieczeństwo i komfort jazdy.

Nałożenie warstwy hydrofobowej niweluje mikronierówności i wygładza taflę szkła, powodując odkraplanie wody i cieczy olejowych, co pozwala na utrzymanie szyby w czystości.

 

Zalety:

• zwiększona o 70% odporność na zabrudzenia,

• poprawa ostrości widzenia w nocy i w czasie deszczu,

• zmniejszone nawet do 60% zużycie płynu do spryskiwaczy,

• zmniejszone zużycie wycieraczek (przy prędkości 80 km/h woda odpływa bez ich użycia),

• samoczynne zmywanie zabrudzeń w trakcie jazdy w deszczu i śniegu;

• łatwość usuwania zanieczyszczeń,

• odporność powłoki na mycie w myjni automatycznej (bez woskowania !).

 

O szczegóły pytaj w punktach AUTOGLASS JAAN.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo!

Karo ---->

kupiłem ten model:

 

http://www.leovince.com/en/catalog-yamaha/...2008_2009/11764

 

Wydechy sprowadza marexmotor z Poznania. Zaletą (poza wyglądem oraz fantastycznym brzmieniem - ale to oczywiście subiektywna ocena) jest to że posiadają homologację na UE (i tu uwaga - przy zamówieniu trzeba zaznaczyć że się kupuje wersje homologowaną bo istnieje też wersja bez - chyba różnią się tym że homologowane mają wyjmowane DB kilery - nawet podobno 2 sztuki - a te drugie nie). Zamówienie zostało zrealizowane bardzo sprawnie i szybko (coś koło 10 dni bo szło prosto z Włoch), koszt to 670 euro. Polecam generalnie rozwiązanie na które ja się zdecydowałem - zamówiłem wydechy przez moto styl na Targowej (mają umowę z marexem, koszt wydechów się nie zmienia). Masz wtedy pewność realizacji, nie szarpiesz się z kurierem w razie uszkodzenia przesyłki no i serwis gwarancyjny będzie w razie potrzeby w Stolycy a nie Poznaniu. Aaaa ... i w marexie powiedzieli że jeśli zamawiam przez ich dystrybutora to mam montaż gratis. Co prawda chłopaki w motostylu się trochę krzywili ale w końcu nie policzyli mi montażu więc - Albercik! To działa! :smile:

Jak będzie pogoda to możemy się gdzieś ustawić na obejrzenie i osłuchanie.

 

 

kostass ---->

rozmawiałem z nordglasem i powiedziano mi niestety że ten preparat o którym piszesz działa wyłącznie na szyby samochodowe, na plastiku nie działa ... więc na razie najbardziej skutecznym i zaawansowanym technicznie rozwiązaniem pozostaje patent Karo czyli gąbką na kiju :icon_mrgreen:

 

P.S. oczywiście te wydechy są przystosowane pod sondę lambda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo!

Karo ---->

kupiłem ten model:

 

http://www.leovince.com/en/catalog-yamaha/...2008_2009/11764

 

Jak będzie pogoda to możemy się gdzieś ustawić na obejrzenie i osłuchanie.

 

 

serdeczne dzięki za info

jeśli miałaby być pogoda w sobotę i miałbyś czas np około sobotniego południa to bardzo chętnie bym posłuchał i zajął się tematem w długie jesienne wieczory... ;)

 

może skontaktujmy się wieczorkiem w piątek, około 22 lub w sobotę rano?

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero teraz odczytałem posta ale i tak sobota była słaba do jazdy, jutro z kolei będę w stanie skrajnie niewskazującym na prowadzenie czegokolwiek więc po prostu bądźmy czujni za tydzień - może jeszcze nie będzie śniegu, chętnie zaprezentuję silvery :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero teraz odczytałem posta ale i tak sobota była słaba do jazdy, jutro z kolei będę w stanie skrajnie niewskazującym na prowadzenie czegokolwiek więc po prostu bądźmy czujni za tydzień - może jeszcze nie będzie śniegu, chętnie zaprezentuję silvery :icon_mrgreen:

 

luuuuz

ja mogłem tylko w sobotę, ale pogoda już była podła

niedzielę miałem rodzinną i pozostało tylko żałować, że sobota nie była taka jak niedziela, bo jeszcze chętnie był śmignął...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...A ja w niedziele pośmigałem chwilę . Za waszą radą sprawdziłem ciśnienie i okazło sie ze sporo brakowało przód i tył miał po 2 atm. Po napompowaniu nie miałem okazji zeby jeszcze raz sprawdzić zawieszenie .

Pogoda faktycznia była rewelacyjna ale to juz chyba ostatni wypad w tym sezonie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam że była chyba 3 sezony temu taka zima że jeździłem jeszcze w grudniu a w nawet w lutym kiedy pojechałem z fasonem na motoexpo (ostatnie w hali na Prądzyńskiego). Tak więc nie tracę nadziei i na razie akumulatora nie wyjmuję :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....tak w grudniu faktycznie sie ociepliło ale za to w listopadzie troche dosypalo i przymroziło .

Ja na razie tez jeszcze nie odłaczyłem aku ale nie mam złudzeń ze sie przejade . Milołaje na motorach tez zapowiadaja sie na snieznych i mroznych . Wiec , byle do wiosny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem xvs 1300 i mam pytanie dotyczące zmiany biegów.

Rozumiem że przy zapięciu jedynki na postoju jest taki trzask i słyszałem że to normalne i pewnie taki jest.

Ale czy przy zapinaniu kolejnych biegów trzask powinien być tak samo głośny? Mam wrażenie że to trochę za głośnie trzaski a może to normalne w tym sprzęcie?

Dodam, że próba podciągnięcia linki przy klamce nic nie dała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...