Skocz do zawartości

Simson s51 czy SR50?


Dr. Barney
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się zapytać czy tak jest często i czy rzeczywscie enduro są zarżnięte przewaznie?

 

pzdr

Wszystko zalerzy od właściciela. Jest sporo ludzi, którzy naprawdę dbają o nie

np. w okolicy mojej działki często takimi enduro jeźdżą wędkarze i stanu ich

motorowerków można pozazdrościć.

Tak poza tym bardziej mi się podoba wersja zwykła z prostym wydechem. ;)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
enduro zazwyczaj są zarżnięte, bo wieśniaki myślą ze to cross

 

Chciałbym się zapytać czy tak jest często i czy rzeczywscie enduro są zarżnięte przewaznie?

 

pzdr

 

To też zależy. Najbardziej zażynali romety, Simsony, zgodnie z nawykiem sprzed parunastu lat, szanowali jako dobre niemieckie motorowery. Jesli kupujesz simsona to sprawdz czy ma rame prostą, stan spawów i śladowość kół. Ew czy obręcze są nie w 8

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wolę S-51 zwykły, z prostą rurą (taki jak mój ;) ), ponieważ jak tu ktoś pisał enduro wcale nie jest enduro, ma tylko lekko sztywniejszą ramę i......... śmiesznie zadartą rurę jak w ....... motorynce :lol: Dlatego wydaje mi się, że zwyky s-51 jest bardziej elegancki.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejsce 1 SR

Sam mialem takowy kupowac ale jak sie przejechalem to okazalo sie ze jestem troche za "dlugi" jak na niego ;-)

ma ladniejszy licznik (strasznie mi sie podoba ;)), wogole jest landiejszy :mrgreen:

Niestety minusem sa biegi :)

Ja wolę S-51 zwykły, z prostą rurą (taki jak mój ), ponieważ jak tu ktoś pisał enduro wcale nie jest enduro, ma tylko lekko sztywniejszą ramę i......... śmiesznie zadartą rurę jak w ....... motorynce Dlatego wydaje mi się, że zwyky s-51 jest bardziej elegancki.

Dokladnie jesli nie sr to tylko comfort

 

 

PS: Poszukaj w archiwum - kiedys zalozylem podobny temat i bylo tam troche wpisow :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Comfort to wersja z obrotomierzem i światłem stop przedniego hamulca, zaś ten co ja posiadam, to S-51 B2 (B po lekkiej modernizacji).

 

S-51 dzielimy na: N (najubozsza wersja, bez kierunkow, z instalacja na.... baterie :( ), B (wersja troche pogatsza, z kierunkami i akumulatorkiem), B2 (tak jak B, tylko inna kanapa, gumki na widelcach i instalacja 12V), Comfort (to co wcześniej, tylko dodatkowo obrotomierz i stop przedniego hampla). Wśród S-51 możemy jeszcze wyróżnić Enduro, czyli model z usztywniającą ramę rurą biegnącą pod bakiem, podniesionym wydechem i chyba ze sztywniejszym przednim zawieszeniem (tego ostatniefo nie jestem pewien ;) )

 

Podobnie dzieli się SR, tylko, że nie ma opcji enduro :(

 

To tak nawiasem mówiąc.

 

Pozdrawiam. Dokonaj jedynego słusznego wyboru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...