szczepan1 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam, mam suzuki ts 50 xk z cylkiem 70ccm, po remoncie i moto nie chce chodzić na niskich obrotach. Nawet jak już jakimś cudem się utrzyma na tych 1000-2000obr to wogole nie reaguje na otwarcie przepustnicy;| . Na wysokich chodzi elegancko,a jak tylko spadnie poniżej 4000obr to gaśnie. Czy to może byc wina membrany?? bo wydaje mi sie że jest jekko uchylona, a jak nie to co to może być?? ... :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 sprawdz czy membrany nie mają prześwitu i odegnij je troche...wyczysc gaznik porzadnie i filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Jak przebiegał ten remont? Wał obraca się lekko? Silnik hałasuje? Kiedyś źle poskładałem silnik w simsonie (powiedzmy niezgodnie ze sztuką mechaniczną :smile: ;) ) i nie chodził na wolnych a mocy miał sporo (na zebatce 17 stawiałem go na koło z samego gazu na 1 biegu) i ogólnie ładnie sie zbierał. Odpowiedz sobie na pytanie czy składałeś go siłą i młotkiem to wtedy będziez już dużo wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan1 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) wszystko mechanik robil, ja tylko cylinder zakładałem, wszystko chodzi elegancko, nic nie puka a ni nie stuka. Sprawdziłem membrany, no jest mały przeswit ;/ jak mam je podgjąć?? Filtr powietrza dopiero co prany i sączony więc jest ok, gaźnik czyściłem chyba z 5 razy bo cały czas myslałem że to przez niego :icon_exclaim: Edytowane 30 Czerwca 2008 przez szczepan1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 ile masz listkow w membranach? odkrec ograniczniki i obruc listki o 180". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 ile masz listkow w membranach? odkrec ograniczniki i obruc listki o 180". Co Ty mu chłopie radzisz ? odwrócić listki.Przestań pisać rady które mogą doprowadzić do zniszczenia silnika.nowe kosztują kilka zeta a cylinder z tłokiem o wiele więcej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 co się moze stac jak odwróci sie listki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan1 Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 mam dwa listki, jak je odwracam to jest jeszcze większy prześwit więc nic z tego. Ok dzięki za pomoc, jak je zmienie i dalej będzie to samo to sie odezwe. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 co się moze stac jak odwróci sie listki? :banghead: http://pl.wikipedia.org/wiki/Zm%C4%99czenie_materia%C5%82u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.