Skocz do zawartości

Jak wyjąć stare uszczelniacze z przedniego zawieszenia ?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wiem, że temat był już poruszany - ale nie mogę sobie poradzić :

 

Mam mały problem - mam YAMAHAE TDR 125 z '98 roku. Zaczęły mi lać amorki z przodu. Kupiłem nowe uszczelniacze i olej. dzisiaj wziąłem się za wymianę. Odkręciłem jedną lagę - wyjąłem z motocykla.

 

Odkręciłem śrubę u góry - wylałem stary olej. Wyjąłem kołnierz ochronny - jestem przy starym uszczelniaczu. Wyjąłem taki metalowy drucik - no i teraz pytanie : jak wyjąć stary uszczelniacz ???

 

Mam 17 lat i nie mam zbytniego doświadczenia w mechanice - dlatego proszę o pomoc :icon_twisted:

 

Zdjęcia :

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...4e4e7de508.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b0da2737c3.html

 

 

Pamiętam, że jakoś trzeba wybić ten uszczelniacz -poprzez gwałtowne szarpanie czegoś ... ale nie wiem czego - no i nie chciałbym żeby podczas takiego szarpania powypadały te wszystkie podkładki i wszystko co jest w środku ...

 

Na samym dole szklanki jest śruba - imbusowa . Niestety nie mogę jej odkręcić - kręcę - kręcę a ona się tylko kręci i nie wychodzi ... :lalag: Trzeba ją będzie odkręcać ??

 

pozdrawiam i proszę o odpowiedź

 

Piotr :biggrin: :)

Edytowane przez InfernoRider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wiem, że temat był już poruszany - ale nie mogę sobie poradzić :

 

Mam mały problem - mam YAMAHAE TDR 125 z '98 roku. Zaczęły mi lać amorki z przodu. Kupiłem nowe uszczelniacze i olej. dzisiaj wziąłem się za wymianę. Odkręciłem jedną lagę - wyjąłem z motocykla.

 

Odkręciłem śrubę u góry - wylałem stary olej. Wyjąłem kołnierz ochronny - jestem przy starym uszczelniaczu. Wyjąłem taki metalowy drucik - no i teraz pytanie : jak wyjąć stary uszczelniacz ???

 

Mam 17 lat i nie mam zbytniego doświadczenia w mechanice - dlatego proszę o pomoc :icon_rolleyes:

 

Zdjęcia :