InfernoRider Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Witam, Wiem, że temat był już poruszany - ale nie mogę sobie poradzić : Mam mały problem - mam YAMAHAE TDR 125 z '98 roku. Zaczęły mi lać amorki z przodu. Kupiłem nowe uszczelniacze i olej. dzisiaj wziąłem się za wymianę. Odkręciłem jedną lagę - wyjąłem z motocykla. Odkręciłem śrubę u góry - wylałem stary olej. Wyjąłem kołnierz ochronny - jestem przy starym uszczelniaczu. Wyjąłem taki metalowy drucik - no i teraz pytanie : jak wyjąć stary uszczelniacz ??? Mam 17 lat i nie mam zbytniego doświadczenia w mechanice - dlatego proszę o pomoc :icon_twisted: Zdjęcia : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...4e4e7de508.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b0da2737c3.html Pamiętam, że jakoś trzeba wybić ten uszczelniacz -poprzez gwałtowne szarpanie czegoś ... ale nie wiem czego - no i nie chciałbym żeby podczas takiego szarpania powypadały te wszystkie podkładki i wszystko co jest w środku ... Na samym dole szklanki jest śruba - imbusowa . Niestety nie mogę jej odkręcić - kręcę - kręcę a ona się tylko kręci i nie wychodzi ... :lalag: Trzeba ją będzie odkręcać ?? pozdrawiam i proszę o odpowiedź Piotr :biggrin: :) Edytowane 30 Czerwca 2008 przez InfernoRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Witam, Wiem, że temat był już poruszany - ale nie mogę sobie poradzić : Mam mały problem - mam YAMAHAE TDR 125 z '98 roku. Zaczęły mi lać amorki z przodu. Kupiłem nowe uszczelniacze i olej. dzisiaj wziąłem się za wymianę. Odkręciłem jedną lagę - wyjąłem z motocykla. Odkręciłem śrubę u góry - wylałem stary olej. Wyjąłem kołnierz ochronny - jestem przy starym uszczelniaczu. Wyjąłem taki metalowy drucik - no i teraz pytanie : jak wyjąć stary uszczelniacz ??? Mam 17 lat i nie mam zbytniego doświadczenia w mechanice - dlatego proszę o pomoc :icon_rolleyes: Zdjęcia : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...4e4e7de508.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b0da2737c3.htmlPamiętam, że jakoś trzeba wybić ten uszczelniacz -poprzez gwałtowne szarpanie czegoś ... ale nie wiem czego - no i nie chciałbym żeby podczas takiego szarpania powypadały te wszystkie podkładki i wszystko co jest w środku ... Na samym dole szklanki jest śruba - imbusowa . Niestety nie mogę jej odkręcić - kręcę - kręcę a ona się tylko kręci i nie wychodzi ... :icon_mrgreen: Trzeba ją będzie odkręcać ?? pozdrawiam i proszę o odpowiedź Piotr :icon_mrgreen: :icon_razz:złap za 2 strony i szarpnij mocniej i wtedy z lagą wyjdzie zimer.a podkładki są bodajże 3 jedna taka szeroka co wchodzi w w głębienie druga cienka i trzecia to trzyma zimer Edytowane 30 Czerwca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Na samym dole szklanki jest śruba - imbusowa . Niestety nie mogę jej odkręcić - kręcę - kręcę a ona się tylko kręci i nie wychodzi ... :icon_rolleyes: Trzeba ją będzie odkręcać ?? Niestety musisz wykręcić tą śrubę bo inaczej nie wyjmiesz uszczelniacza (tzn pewnie byś wyjął gdybyś się uparł ale przy okazji porysowałbyś lagi). Przynajmniej rozbiórka lag pozwoli ci dokładnie wypłukać syf z zawieszenia przy pomocy np oleju napędowego. Gdy już odkręcisz tą śrubę wyciągasz po prostu energicznie lagę z dolnej części amortyzatora i wybijasz w ten sposób uszczelniacz. Piszesz że nie możesz jej odkręcić ? Jeśli nie masz klucza pneumatycznego to spróbuj włożyć z powrotem sprężyny, wkręcić górne śruby, ścisnąć mocno amor i wtedy odkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 http://www.motogen.pl/artykuly/porady/art1...awieszeniu.html Że tak "se" zalinkuje mój tekścik. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 http://www.motogen.pl/artykuly/porady/art1...awieszeniu.html Że tak "se" zalinkuje mój tekścik. Dzięki - już dawno ściągnąłem tą instrukcję - nawet znalazłem o wiele lepszą - bardziej rozwiniętą i z wiekszą ilością obrazków. Robiłem wymianę z tą instrukcją ,no ale nie nie mogę sobie poradzić z wyjęciem starego uszczelniacza . Wielkie dzięki dla hubert_afri za pomoc i rady :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.