adikosak Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 (edytowane) Witam wszystkim :notworthy: posiadam MZ 125 SM i mam z nią mały problemik. Nie wiem czy to tak już jest w 4T ale czasem moto zachowuje się jakby się dławiło, dławiło aż tu doszła bena i już wszystko oki. Jeżdze amatorsko więc mi to nie przeszkadza ale chciałbym aby moje moto w 100% super chodziło. Motor jedzie mi z 110-120km/h i dalej jakby nie chciała a sądze żę stać to motko na troszkę więcej. Proszę o pomoc co by tu zrobić, tuningować aby polepszyć osiągi motocykla? Motor salonowo kupiony-blokady posiada?Ale jakby miała to ledwo by 80 szła. Moduł zapłonowy wymieniony na odblokowany. Nie wiem czy jeszcze wymienić tłumnik na SEBRING? Czy to coś da? Proszę o pomoc :notworthy: please :notworthy: Edytowane 30 Czerwca 2008 przez adikosak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 troszkę nierówno mi chodzi jak mu na luzie przydusze na maxa na manetce to słysze że troszkę, minimalnie przerywa To chyba normalne... Pozatym motocykl ma 125 cm wiec wiec jesli Ci jedziep onad 100 to wedlug mnie i tka dobry wynik :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Czy tak dobrze, to bym nie powiedział, moja tzr miała 50ccm, i leciała 93-94km/h:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 MZ to 4T, więc nie należy porównywać osiągów do tzr. adikosak kręcenie do odcięcia na biegu jałowym jest bardzo niezdrowe dla silnika, zupełnie nie rozumiem Twojego problemu, przerywa na wysokich obrotach tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 jezeli przerywa na wysokich obrotach to wyregulowac gaznik i zmienic swiece na nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Świece mam nową, gaźnik możliwe do wyregulowania. Ale sądze że ta MZ potrafi więcej i stąd moje pytanie co zrobić aby polepszyć jej osiągi. Żeby nie było nieporozumień na wysokich obrotach mi nie przerywa ale czuje żę jak jade czasem na 1 biegu czasem na 2 (jak ruszam albo redukuje do 2 aby skręcić) muli go jakby nie miał siły, pare sekund (z 5 secund) i wszystko wraca do normy. To tak jakbym na chwile zatkał rure od odkurzacza i zaraz wszystko wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Co do osiągów - takie prędkości jak podajesz są jak najbardziej typowe dla tergo moto. Miałem okazję jeździć i więcej nie poszła. Mi bardziej przeszkadzała wiotka konstrukcja :icon_rolleyes: Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.