Łukasz S. Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Witam.W moim intruzie od pewnego czasu,podczas jazdy gdy puszczę gaz na biegu,pojawiają się wystrzały z wydechów. Ale nie są to normalne (bulgoty) tylko bardzo głośne wystrzały,takie że ludzi idących chodnikiem straszę.Jakiś czas temu zmniejszyłem obroty silnika pokrętłem po lewej stronie pomiędzy cylindrami. Czy może mieć to jakiś wpływ ?A może przydała by się synchronizacja gaźników?Nie wiem ? Świece wymieniałem na początku tego sezonu. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Gaźniki do ustawienia jak masz to weź wakuometr i sprawdź podciśnienie na każdym ma być takie same.Pozdrawiam A masz może wyprutą rure bo jeśli tak to zawory się mogą palić.Zobacz w jakim kolorze są świece mają mieć kolor kawy z mlekiem.Jeśli jest zakopcona to masz zabogatą mieszankę.Na 100% regulacja gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad-zielony Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 ja miałem to w nomadzie jak zmniejszyłem obroty zaczął strzelac zwiększ obroty i zobacz jesli nie pomoze trzeba pogrzebac w gazniku a wydechy masz puste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz S. Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 ja miałem to w nomadzie jak zmniejszyłem obroty zaczął strzelac zwiększ obroty i zobacz jesli nie pomoze trzeba pogrzebac w gazniku a wydechy masz puste? Wydechy mam głośne,ale nie są całkiem puste.Są lekko przytłumione bo na pustych za głośno chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Troche za malo sa przytlumione, bo dopala ci niespalona mieszanke w wydechu. Wynika z tego ze czesc swiezej mieszanki wydostaje sie z komory spalania w fazie przeplukiwania ( oba zawory otwarte ). Normalny tlumik fabryczny ma za zadanie wykorzystanie zjawisk falowych do wtloczenia tej czesci mieszanki spowrotem do komory spalania i wykorzystanie pelnej mocy silnika.Mozliwe ze po zmniejszeniu wolnych obrotow zjawisko to sie nasililo.Zreszta za wolne obroty silnika, tez nie sa dla niego zdrowe ( cisnienie oleju siada i rozklad sil dzialajacych na uklad korbowy nie jest korzystny ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.