Skocz do zawartości

Zakup chroma - raz jeszcze


LuTo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to duża różnica jeśli tamtego wyrwiesz za 13 nawet za te 13,5 to i tak masz 3,5 - 4 tyś na ubranie motorku, siebie i ewentualne poprawki lakiernicze, no i jednak moto 1 rok młodsze. Jeśli stan techniczny tej z Wejcherowa jest dobry to ja bym ją brał i zostanie Ci przyjemność własnego ubrania motocykla.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LuTo,

Dokumenty, które facet musi Ci dać to:

- umowa sprzedaży/kupna moto w USA z danymi sprzedawcy i kupującego oraz ceną, ewentualnie zamiast umowy faktura sprzedawcy z ceną (jeżeli kupił od firmy handlującej moto)

- dowód/tytuł własności - jest to oficjalny dokument potwierdzający, że moto był dopuszczony do ruchu w USA i tam zarejestrowany, z datą jego pierwszej rejestracji i kto był właścicielem. Na dokumencie powinna też być pieczątka urzędu celnego USA, że "clear for export" (zielona),

- dowód opłacenia cła i VAT w Polsce lub innym kraju Unii (z wyliczeniem wartości i sum zapłaconych przez tego gościa)

- tłumaczenia przysięgłe tych dokumentów

Wszystkie te dokumenty w oryginale !

Plus oczywiście umowa sprzedaży/kupna pomiędzy wami. Do rejestracji będzie tez potrzebny dokument z przeglądu zerowego z autoryzowanej stacji kontroli pojazdów.

Ważne: upewnij się, że facet zapłacił cło i VAT.

 

Moja uwaga:

za 2 tys. PLN to chyba nie kupisz tego ubrania co wymieniłeś. Wg. mnie:

- szyba ze stelażem min. 900 - 1300 PLN (a są i droższe, chyba że chcesz tańsze badziewie mocowane na drutach do kierowanicy)

- gmol przedni min 450 - 550 PLN

- sissibar z oparciem min. 800 - 1000 PLN

- dobre i duże sakwy min. 600 - 900 PLN (zalecam z tych droższych ale wzmacnianych blachą i zamykanych na kluczyk)

- stelaże do sakw min. 200-250 PLN (zalecam dodatkowo Klik-fixy za 350 PLN, ogromna wygoda)

Razem: jakieś 3000-4000 PLN, bez podłóg i klik-fixów.

Podłogi (pod stopy) powinien mieć standardowo, jak ich nie ma to ekstra ca 800PLN

Dobrym nabytkiem jest też krawat (nie rysujesz baku).

Ceny oczywiście "polskie".

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki TATAKIS za info

 

 

rozumiem, że jeśli gość moto zarejestruje na siebie, to te:

 

 

Dokumenty, które facet musi Ci dać to:

- umowa sprzedaży/kupna moto w USA z danymi sprzedawcy i kupującego oraz ceną, ewentualnie zamiast umowy faktura sprzedawcy z ceną (jeżeli kupił od firmy handlującej moto)

- dowód/tytuł własności - jest to oficjalny dokument potwierdzający, że moto był dopuszczony do ruchu w USA i tam zarejestrowany, z datą jego pierwszej rejestracji i kto był właścicielem. Na dokumencie powinna też być pieczątka urzędu celnego USA, że "clear for export" (zielona),

- dowód opłacenia cła i VAT w Polsce lub innym kraju Unii (z wyliczeniem wartości i sum zapłaconych przez tego gościa)

- tłumaczenia przysięgłe tych dokumentów

Wszystkie te dokumenty w oryginale !

Plus oczywiście umowa sprzedaży/kupna pomiędzy wami. Do rejestracji będzie tez potrzebny dokument z przeglądu zerowego z autoryzowanej stacji kontroli pojazdów.

Ważne: upewnij się, że facet zapłacił cło i VAT.

 

kwity nie sa potrzebne? Wystarczy standardowa umowa kupna-sprzedaży, tak jak przy każdej jednej transakcji?

 

a co do tego :

 

 

Moja uwaga:

za 2 tys. PLN to chyba nie kupisz tego ubrania co wymieniłeś. Wg. mnie:

- szyba ze stelażem min. 900 - 1300 PLN (a są i droższe, chyba że chcesz tańsze badziewie mocowane na drutach do kierowanicy)

- gmol przedni min 450 - 550 PLN

- sissibar z oparciem min. 800 - 1000 PLN

- dobre i duże sakwy min. 600 - 900 PLN (zalecam z tych droższych ale wzmacnianych blachą i zamykanych na kluczyk)

- stelaże do sakw min. 200-250 PLN (zalecam dodatkowo Klik-fixy za 350 PLN, ogromna wygoda)

Razem: jakieś 3000-4000 PLN, bez podłóg i klik-fixów.

Podłogi (pod stopy) powinien mieć standardowo, jak ich nie ma to ekstra ca 800PLN

Dobrym nabytkiem jest też krawat (nie rysujesz baku).

Ceny oczywiście "polskie".

 

 

to też mam takie wrażenie, że tania zabawa to nie będzie. Ale mam nadzieję, że kożystając z ebaya i paypala troszkę taniej mi to wyjdzie :)

 

Dziś mam mieć info, czy gość wchodzi w transakcję na moich warunkach :)

 

 

cdn...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gmol h&b 550pln http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=17991

szyba hh 794pln http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=13147

podest fs 350pln http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=75_1110_871_996

sakwy IH 275 http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=7851

stelarz pod sakwy ok 200pln

Więc 2000pln starczy. Wiadomo można kupić wszystko firmowe w suzuki to i nawet 5tyś będzie za mało.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gmol h&b 550pln http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=17991

szyba hh 794pln http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=13147

podest fs 350pln http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=75_1110_871_996

sakwy IH 275 http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=7851

stelarz pod sakwy ok 200pln

Więc 2000pln starczy. Wiadomo można kupić wszystko firmowe w suzuki to i nawet 5tyś będzie za mało.

Dla ścisłości 2519PLN (ze stelażem) + koszty dostawy, bo cena podestu jest chyba od sztuki.

LuTo zrobi co będzie chciał. Ale

1/ ten gmol to jest tylko tzw. engine guard a nie prawdziwy gmol. Nie chroni stóp i nóg, tylko silnik i teoretycznie bak. W tej same cenie możana dostac przyzwoity szeroki gmol obejmujący także podnóżki/podesty (leżałem 2 razy i szeroki gmol uratował mi stopy przed zgnieceniem).

2/ cena sakw jest podejrzanie niska, mam obawy co do jakości i czy to aby prawdziwa skóra (choć jest napisane, że tak).

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to szukamy dalej ;P

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem, temat wg sprzedającego nieaktualny, podobno kupił ktoś z pod Wawy.

 

To moze jednak sie zdecydujesz na Draga 650 :)

I juz odejda Ci te dodatkowe koszta zwiazane z ubieraniem, bo praktycznie wszystko w nim jest ;)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=7851 szacunek dla kogos kto do takiego moto zalozy sakwy za 200 zlotych....

ludzie w polsce nie ma okazji :biggrin:, dobre sakwy to wydatek rzedu 1000 zlotych i nie ma upros :crossy:

oczywiscie zalezy to wiele od poczucia estetyki , bo sa ludzie ktorym takie za 200 sie podobaja i zalozyli by je na motor, tak samo jak goscie ktorzy chodza w czarnych sandalach i bialych skarpetach

o gustach sie nie dyskutuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=7851 szacunek dla kogos kto do takiego moto zalozy sakwy za 200 zlotych....

 

A co Cie nie pasuje w tych sakwach ??? :bigrazz:

Gruba skora, porzadne zapiecia, dosyc duze, wiec .... :icon_mrgreen:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Cie nie pasuje w tych sakwach ??? :eek:

Gruba skora, porzadne zapiecia, dosyc duze, wiec .... :biggrin:

Myślę, że Stan'owi, tak jak i mnie, nie pasuje cena. Jest podejrzanie niska. Sprzedający ma co najmniej 30% marży. w cenie jest też 22% VAT, cło i koszty transportu do Polski (chyba z Chin). To jaka była cena produkcji jak uwzględnimy marżę producenta, jego podatki, koszty i jeszcze zarobek pośrednika/hurtowni ? Wyjdzie na 50-60 PLN. Za obie sakwy, z grubej wołowej skóry, lakierowanej, impregnowanej, z pianką usztywniającą, dobrym szwem, solidnymi klamrami i z pasem na błotnik ?

30 PLN za sztukę w kosztach produkcji ? Majkel, w takie bajki, że to dobry produkt, to chyba nawet Ty nie uwierzysz.

Wygląd na zdjęciu to nie wszystko. Tej wielkości (duże) przeciętnej jakości sakwy w PL to min. 600 PLN, dobre 800-900, a bardzo dobre i usztywnone blachą 1000-1100. "Jakość robi różnicę".

Moim zdaniem to nie skóra tylko produkt skóropodobny, z kartonowym wypełnieniem pomiędzy klejonymi warstwami niby skóry, szwami dla picu, prawdopodobnie z Chin i mam obawy czy przetrwa jeden sezon.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tatuś, te sakwy są ze skóry, miałem je w ręku. Ale jakość faktycznie nie powala na kolana. Tandeta, Panie...

...i normalnie brzydkie są.

Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...