born-to-be-wild Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam. Mam pewien problem, a mianowicie silnik w mojej Hondzie silnik bardzo szybko nabiera temperatury, do tego stopnia że rama parzy w nogi. Co może być przyczyną takiego przegrzewania? płyn w chłodnicy jest, oleju optymalnie. Chłodnica robi się gorąca, a wiatrak się nie załącza. Ostatnio rozkręcałem cały przód motocykla. Czy istnieje możliwośc że czegoś nie podłaczyłem w okolicach licznika?jest tam jakaś kostka odpowiedziałna za układ chłodzenia? Wskaźnik temperatury podnosi się bardzo nisko, i nie wiem czy to może być uszkodzony czujnik temperatury? a może zapowietrzony układ chłodzenia? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Jaki model tej VFR-ki? Jaki rocznik? Znajomy miał podobny problem ze swoją z 86 czy 88 roku. Bynajmniej była to druga edycja VFR. Silnik sie grzał a chłodzenie niezbyt działało, wyszło na to że termostat, później że jeszcze coś innego a na końcu zapaliła się podczas jazdy więc szybko się zatrzymał na poboczu i oddalił na bezpieczną odległośc patrząc jak dogorywa w płomieniach. :icon_mrgreen: Jesli układ jest zapowietrzony to bedzię się grzał baaardzo ssybko i bardzo mocno. Ale wskaźnik powinien szybko rosnąć chociaż niekoniecznie. Jeśli wiatrak nie załącza się to albo masz cos nie halo w kablach albo termostat trafiony. Szukaj w serwisówce więcej info. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Witam. Mam pewien problem, a mianowicie silnik w mojej Hondzie silnik bardzo szybko nabiera temperatury, do tego stopnia że rama parzy w nogi. Co może być przyczyną takiego przegrzewania? płyn w chłodnicy jest, oleju optymalnie. Chłodnica robi się gorąca, a wiatrak się nie załącza. Ostatnio rozkręcałem cały przód motocykla. Czy istnieje możliwośc że czegoś nie podłaczyłem w okolicach licznika?jest tam jakaś kostka odpowiedziałna za układ chłodzenia? Wskaźnik temperatury podnosi się bardzo nisko, i nie wiem czy to może być uszkodzony czujnik temperatury? a może zapowietrzony układ chłodzenia? Proszę o pomoc. Pozdrawiam To jest chyba 1997 roksprawdź czy podłączyłeś wsztstkie przewody, może i układ jest zapowietrzony (wtedy może wskaźnik nie działać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 ale o co halo? w V z cylindrami pod dupa normalne jest, ze beda sie jajca gotowac. nawet jak bedziesz mial w 100% sprawny uklad chlodzenia. po jakims czasie rama to wrzatek i siedzenie czasem tez. zwlaszcza po dobrym palowaniu stan gdzies w korku;) przerabialem to, nie jestes pierwszy z tym problemem;) p.s. z lewej strony chlodnicy masz termik do wiatraka. wyciagnij kabel i dotknij masy - powinnien sie wlaczyc. jak nie -> szukaj w kablach. jak tak-> sprawdz czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
born-to-be-wild Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 jest to rocznik 94. układ nie jest zapowietrzony, dzisiaj sprawdzałem, płynu odpowiednio. Wiatrak się załącza gdy temp dojdzie na wskaźniku do prawie połowy. znajomy mechanik powiedział że to może tak być oryginalnie. No a z tym '' dogorywaniem w płomieniach '' to mnie kolego zasmuciłeś. ciekawe ile biorą za kilogram spalonego motocykla na złomie :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blink Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Miałem VFR 750 '93r i tak samo się nagrzewał . Ten typ już tak ma. Jednak trzeba uważać na regulator napięcia. Fabryczne mają tendencję do samozapłonu od wysokiej temperatury. Mi niestety hondka stanęła w płomieniach ale udało się szybko ugasić i ucierpiał jedynie regulator, owiewka i zbiorniczek płynu tylnego hamulca. Wstawiłem akcesoryjny regulator, mocno użebrowany i było git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 na końcu zapaliła się podczas jazdy więc szybko się zatrzymał na poboczu i oddalił na bezpieczną odległośc patrząc jak dogorywa w płomieniach. :D Mi niestety hondka stanęła w płomieniach ale udało się szybko ugasić i ucierpiał jedynie regulator, owiewka i zbiorniczek płynu tylnego hamulca. ;) :P co z tymi VRFkami :) Cytuj http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 jak co?- regulator to jedyna wada tego motocykla... od zawsze było wiadomo na co cierpią hondy począwszy od cbr 600 przez 900 oraz vfr... na szczęście zmiana regulatora to 200zł i radzę to zrobić zaraz po kupnie. ostatnio wymienialiśmy regulator w qmpla SC 33 bo zaczynał świrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 (edytowane) jak co?- regulator to jedyna wada tego motocykla... od zawsze było wiadomo na co cierpią hondy począwszy od cbr 600 przez 900 oraz vfr...I jeszcze CB500. :buttrock: Chcesz mieć zdrowy relger to pilnuj akumulatora, jak jego stan sie pogarsza to relger ma więcej pracy i wtedy może paść, tymbardziej że ma dość ciepło tam gdzie jest instalowany. Ludzie w UK czasem montują je gdzieś dalej pod bocznymi plastikami siedzenia i jest OK. Edytowane 26 Czerwca 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blink Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Jeśli chodzi o regulator to polecam kupić jakiś akcesoryjny, użebrowany. O wiele lepszy niż oryginał. Ja swój kupiłem 3 lata temu ale w Holandii(100ojro). Może da się kupić w Polsce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
born-to-be-wild Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 to zescie mnie i uspokoili i zestresowali. ale u mnie regulator chyba nie jes oryginalny bo wyglada jakby nie pasował do tego moto. Trzyma się na jednej śrubie bo druga nie pasuje. no a jesli rama ma tak sie grzać to niech się grzeje. podzrawiam all, i dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.