epterode Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam chlopaki powiedzcie mi jak zmieniacie bo kazdy to co innego mowi jedni zeby puszczac od razu sprzeglo inni inaczej powolutku jedni ze bez gazu jedni z gazem i jest ciekaw jak najlepiej ja latam na vstar 1100 i sam nie wiem jak najlepiej jak daje na wyzszy bez gazu to mnie ewidentnie spowlania i szarpniecie Powiedzcie jak najlepiej itp dla sprzegla i skrzynki i do ilu na kazdym biegu ciagniecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubrick Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Wlasciwie to juz sobie sam odpowiedziales. Jedni mowia tak, inni inaczej... I tu bedzie tak samo. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epterode Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Etam kazdy niech napisze i policzymy w jaki sposob najwiecej osob jezdzi pytam wyjadaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Etam kazdy niech napisze i policzymy w jaki sposob najwiecej osob jezdzi pytam wyjadaczy Witam. No sam Sobie odpowiedziales - skoro Cie spowalnia to dodaj wczesniej gaz. Tematöw w sprawie zmiany biegöw bylo ostatnio dosc sporo. Moze wyszukiwarka? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zależy jak kto lubi. chcesz jechać jak emeryt to trzymaj na sprzegle aż spadną obroty, wrzuć bieg i wtedy puszczaj lekko dodając biegu. Chcesz jeździć jak człowiek to rób to w miarę szybko i płynnie. Chcesz jeździć zwinnie i szybko to prawie jednocześnie zamknij gaz-sprzęgło-bieg-gaz. W ciągu 1 sekundy powinieneś zdążyć z wszytkim.Chcesz latać jak ścigant lub kurier moto to nie używaj sprzęgła. Lekko odpuść gaz jendocześnie wtykając kolejny bieg i od razu kręć gaz ile cchesz/ile fabryka dała. Metoda szybka, precyzyjna ale nie zalecana w ruchu miejskim lub na chopperach. :icon_biggrin: MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 linkdo tego proszę poszukać w tym dziale - jest przynajmniej kilka wątków z informacjami profesjonalistów, w tym autora ww. tekstu, na temat zmiany biegów w motocyklu. ponadto oczywiście teksty Andrzeja Kwiatkowskiego na stronach śm, też poszukać Wlasciwie to juz sobie sam odpowiedziales. Jedni mowia tak, inni inaczej... I tu bedzie tak samo. :icon_biggrin: a to akurat nie oznacza, że wszyscy piszący "tak albo inaczej" mają rację :icon_biggrin:jsz „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) Najlepiej mi wychodzi... BEZ SPRZĘGŁA ! :flesje: Nie musisz się martwić czy długo czy krótko je puszczać ;) A poniżej masz linki do tematów... http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...zmiana+bieg%F3w http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...zmiana+bieg%F3w Edytowane 23 Czerwca 2008 przez Engels Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Najlepiej zajrzyj TUTAJ. Opisane jest wszystko co i jak i to bardzo fachowo :flesje: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi