dzb gsx-f Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Witam mam mały problem, odstawiłem motor na regulacje gażników, gdyź troszke obroty mi swirowały. dostałem tel ze motor jest gotowy, lecz ja tak nie myslalem< przejechałem sie i motor wogole nie mial mocy, fakt ze obroty były jak najbardziej ok>. Odstawiłem go znowu do warsztatu, to teraz zrobili tak ze mocy troszke ma<nie tyle jak go odstawiałem>,a obroty znowu swiruja:/. zapłaciłem troszke zł i nic nie wiadomo co mu jest :/. Szukam pomocy po ludziach, bo moze ktos miał cos podobnego..... Prosze pomózcie mi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 to komu to to dałes ze takie cos Ci odjeb** za przeproszeniem.Nie wiem ile zarabiasz ale ja bym na pewno nie popuscił ani 1zł za taka fuszere... Jedz domagaj sie zeby Ci to zrobili w trybie "Teraz" albo zwrot kasy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 A moze moto troche zlagodnialo po synchronizacji gaznikow? Tak chyba sie dzieje, moj na przyklad zrobil sie grzeczniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Dobrze wiedzeć czego się spodziewać. Czeka mnie synchro gaźników ale będę to robił własnorecznie więc lipy nie będzie. Tylko nie mam kiedy się za to zabrać. Obroty świrują też a moto lata chyba normalnie. Chyba tzn. nie ma powera poniżej 3 tys RPM. Później ciągnie jakoś, szału nie ma ale to R4 więc mięsko jest w górnym zakresie obrotów. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Ja po synchro u mnie na nowo zakochalem sie w mojej Suzie, zdziwiony bylem ze ta sieczkarnia moze tak ladnie chodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Chyba tzn. nie ma powera poniżej 3 tys RPM. Tak właściwie , analizując podane przez producenta minimalne prędkości na poszczególnych biegach , to wychodzi , że nie powinno się jeździć na obrotach niższych niż 3000 . Co do braków mocy , to może starczy regulacja gaznika obejmującaw cały zakres obrotów , poparta próbami drogowymi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 (edytowane) Heh. Ale numer. Poniżej 3 tys nie wypada śmigać? To lipa. Nie lubię kręcic silnika wysoko gdy jade przez zatłoczone, ciasne miasto. Przyzwyczaiłem się go Harleya gdzie rzadko wykręcam więcej niz 2.5 tys RPM. Chyba że ścigam się z konserwami to kręce nawet do 3000 RPM. Trudno, będę musiał się przyzwyczaić do żyłowania silnika w jajku. A jak się go kręci to ani dzwięku żadnego ciekawego nie ma, ani wibracji porządnych więc zero atrakcji. :buttrock: Edytowane 21 Czerwca 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Cały temat nadaje się tylko do kosza.GSXF600 jest motocyklem to sprawa pierwsza a nie motorem.Sprawa druga - ani jeden post nie wnosi w dyskusję nic konkretnego.Porównywanie HD z japończykim to rozprawa o wojnach krzyżowych przy pomocy czołgów T34.Czyszczenie i synchro gaźników to nie jest koszenie trawnika i wymaga dużo wiedzy technicznej.Autor tematu powinien opisać całą sytuację w dziale WARSZTATY podając namiary nieuczciwego naciągacza. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 GSXF600 jest motocyklem to sprawa pierwsza a nie motorem. A mnie się wydaje że GSX-F to jednak jest MOTOR. Albo motÓr, albo pierdzipęd, komar, mydelniczka, gniot, farfocel itd. Co dzień inaczej na niego mówię. A najrzadziej "motocykl" - wyraz przydługi i niepotrzebnie się męczyć jak każdy wie o jaki pojazd chodzi. A do synchro trzeba trochę wiedzy technicznej. Racja. Trzeba wiedzieć jaki wkrętak użyć i którymi śrubkami kręcić. :biggrin: :D No a przed tym trzeba zdjąć zbiornik paliwa a to nie lada wyczyn. Conajmniej tytuł mgr.inż. jest potrzebny. ;) :rolleyes: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.