Pipcyk Opublikowano 14 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 Zrób tak jak mówi Adam.Włącznik wentylatora na zazwyczaj dwa kable. Czujnik temperatury jeden ( drugi to masa ) i jest mniejszy. Czujnik temperatury jest na wylocie cieczy z silnika tam gdzie ciecz jest najcieplejsza, Może być on w kruccu wylotowym, lub w obudowie termostatu. Czujnik włączający wentylator może być w chłodnicy lub także w obudowie termostatu.Zewrzyj na krótko włącznik wentylatora, wentylator powinien się włączyć.Co do testowania czujnika to należało by go wykręcić , co czasem jest bardzo trudne ze względu na „ zapieczenie” ( nie wiem jakiego słowa użyć ) .Włożyć (z przewodami podpiętymi do omomierza lub jakieś żaróweczki z źródłem zasilania ) do garnuszka z płynem chłodniczym i zagotować. Powinien zamknąć obwód.Nie wiem co jest prostsze, czy ta zabawa z wykręcaniem , czy po prostu dobrze zagrzać silnik. Przy sprawnym termostacie nie powinno być z tym problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 Te szumienie z pod owiewki to był właśnie wentylator. W GPXie załącza się również po zgaszeniu silnika(przynajmiej w moim) jak i w czasie pracy- oczywiście. Zeby chodził na postoju to trzeba mu dać ostro w ... ;) Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.