Skocz do zawartości

[lajkonik] Chlodnica


BUSH
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób tak jak mówi Adam.

Włącznik wentylatora na zazwyczaj dwa kable. Czujnik temperatury jeden ( drugi to masa ) i jest mniejszy. Czujnik temperatury jest na wylocie cieczy z silnika tam gdzie ciecz jest najcieplejsza, Może być on w kruccu wylotowym, lub w obudowie termostatu. Czujnik włączający wentylator może być w chłodnicy lub także w obudowie termostatu.

Zewrzyj na krótko włącznik wentylatora, wentylator powinien się włączyć.

Co do testowania czujnika to należało by go wykręcić , co czasem jest bardzo trudne ze względu na „ zapieczenie” ( nie wiem jakiego słowa użyć ) .Włożyć (z przewodami podpiętymi do omomierza lub jakieś żaróweczki z źródłem zasilania ) do garnuszka z płynem chłodniczym i zagotować. Powinien zamknąć obwód.

Nie wiem co jest prostsze, czy ta zabawa z wykręcaniem , czy po prostu dobrze zagrzać silnik. Przy sprawnym termostacie nie powinno być z tym problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te szumienie z pod owiewki to był właśnie wentylator. W GPXie załącza się również po zgaszeniu silnika(przynajmiej w moim) jak i w czasie pracy- oczywiście. Zeby chodził na postoju to trzeba mu dać ostro w ... ;)

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...