
marccc
Forumowicze-
Postów
247 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Lubię
jezdzidelka
-
Skąd
GD & CB
Osiągnięcia marccc

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)
0
Reputacja
-
fotki, soooory za jakosc. Zrobie lepsze jak sie zalapie na troche swiatla. Pozdrowienia. http://img139.imageshack.us/img139/6982/phot0041od4.jpg http://img98.imageshack.us/img98/9103/phot0046ar6.jpg http://img139.imageshack.us/img139/5187/phot0050gc1.jpg http://img98.imageshack.us/img98/6135/phot0054qu6.jpg http://img250.imageshack.us/img250/5870/phot0056ts8.jpg http://img98.imageshack.us/img98/1307/phot0059ku3.jpg
-
Chce kto - buty Alpinestars SM-X, rozmiar 42, kolor czarno- niebieski, - rekawice GP Plus, rozmiar M, kolor bialo- niebieski. Uzywki w bdb stanie, przejechaly 2 kkm, zaczely zawadzac. Jakby co to zrobie pixy, pozdrowionka.
-
zamierzam kupić Ducati 748...
marccc odpowiedział(a) na Bartek_W temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
na to wyglada... lykaj sprzeta i sie nim ciesz odpuszczajac sobie te mamrotania. Po rzeczowe info zagladnij tu: www.desmorados.com/forum/ www.duc-forum.de/ www.ducatisti.co.uk ... ale tu niektorym palma odbija... pozdrowienia -
Suzuki Yamaha Honda i Kawasaki nowości na 2008
marccc odpowiedział(a) na michal1171 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
I wszystko oprocz Kawy na wtrysku. RIP gazniki. -
Post usuniety na zyczenie innych uzytkownikow. Rzeczywiscie, sam nie wiem kogo moga obchodzic premierowe fotki nowego motocykla. Przepraszam najmocniej za zasmiecanie kacika. Z pozdrowieniami i wyrazami szacunku. * * * Edycja Dominika :) Husaberg FE 450 i 550 2006. Husaberg 2006 enduro Husaberg 2006 SM Parę szczegółów: Front Suspension: Adjusted setting of front forks for improved and smooth response Rear Shock: New piston rod, new setup, improved flow of oil for better conduct, reduced risk of bottoming, better functionality Front Brake: New 10mm master cylinder on all FE models in spec. EU/AUS for better regulation of the brake; as a further improvement of the high level HUSABERG braking system Rear Rim: All FS models with 4,25” wheels for better fitting Fuel Tank: New design with better ergonomics and improved air flow for the cooling system; gasoline tank volume of 9.0 litres Tank spoilers: New design with better ergonomics for spoiler set, smaller overall measurements Radiator: Preparation installed for mounting a cooling fan for improving the air flow in special conditions (cooling fan to come as new Force Depot part) Number plate: New part, racing number plate with new design, additional to standard part Decals: Stylish dynamic graphics, following the character of the HUSABERG heritage Colours: New colour dark blue for all seats and the FS model gasoline tank, black colour for the frame pzdr
-
Jako, ze jak tylko Bog da a partja pomoze planuje przesiadke na supermoto pojawienie sie DRZ 400 SM bardzo mnie zainteresowalo. W sobote mialem okazje dokladnie sie mu przyjrzec po raz pierwszy. Pozwolnie, ze sie uzewnetrznie. :banghead: Na pierwszy rzut oka moto wyglada porzadnie, solidne SM. Ma dobry widelec i niezaprzeczalnie wielka zalete- swietna cene. Dyskutowana wczesniej wysoka waga da sie bez problemu o dobrych kilka kg obnizyc. To za sprawa wszelkich peryferiow- podnozkow, obciaznikow na kierownicy, tajemniczych pudelek pod bocznymi deklami, slon itp. Same wskazniki musza troche wazyc i wygladaja jak przenosne radio z roku 1980. Na drugi rzut oka jest juz mniej ciekawie. Przyczyny po temu glownie trzy i to trudniejsze do usuniecia. 1. bak jest blaszany... w moto, ktore z definicji moze zaprzyjazniac sie z gleba nie jest to chyba trafiony pomysl. 2. uklad wydechowy najtanszy z mozliwych- pomysl znany np. z GS500, w kolorze czarnym- nie dlugo cudownie rdzawym 3. slabiutki silniczek ... poprostu placisz za to co dostajesz. A dostajesz lajcikowe SM, ktorym w niedziele mozna pokrecic sie po torze, ale glownie sluzy do bezproblemowego poruszania sie po miescie. Nie jest to zupelnie moto wyczynowe a zrobienie go takim wiaze sie z wydatkami. Caly wydech, stroker kit (470 ccm), bak i inne obocznosci drastycznie zmniejsza roznice w cenie w porownaniu do ostrzejszych moto a i tak nie da sie uzyskac ich poziomu na przyklad z racji waskiej tylnej opony i braku miejsca na szersza. Reasumujac- fajne moto na miasto ze swietnym stosunkiem cena/jakosc? Absolutnie tak. Moto do prawdziwego SM? Nie. pozdrowienia
-
pekajace ramy w K5
marccc odpowiedział(a) na Fat temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
peace! ;) -
pekajace ramy w K5
marccc odpowiedział(a) na Fat temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Na szczescie ktos Twojego pokroju nie jest w stanie mnie obrazic, dziwi mnie tylko, ze pozwalasz sobie na osobiste przytyki w stosunku do kogos, kto swin z Toba pasac nie mial dane. Jak to jest, ze zawsze znajdzie sie jakis kozak potrafiacy z najmniejszej pierdoly zrobic afere? Spieszac Ci z pomoca, poniewaz nie da sie nie zauwazyc ze rozumienie czytanego tekstu przychodzi Ci z trudnoscia, nadmienie, ze W ZADNYM slowie moje wypowiedzi nie stoi, ze widocze spawy sa dobrze polozone, ja wogole o tym nie pisalem! Nie rozumiem wiec, co ma piernik do wiatraka??? Gdzie stoi "tak wygladaja porzadne spawy", ze wspinasz sie na wyzyny swej percepcji i probujesz zdyskredytowac ta (bledna) teze??? Ale coz, zycze dobrego samopoczucia i bezkresnego przekonania o wlasnej wielkosci. Kilku takich juz na tym forum gosci(lo) i genialnie udaje im sie obnizac poziom toczonych dyskusji. Powodzenia w utrzymywaniu obranego kursu! -
pekajace ramy w K5
marccc odpowiedział(a) na Fat temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
To aprpos mojego postu? Bo jakos daleko z Rzymu na Krym... proponuje ponowne przeczytanie mojej wypowiedzi i znalezienie innej metody na leczenie kompleksow niz spamowanie. powodzenia! -
pekajace ramy w K5
marccc odpowiedział(a) na Fat temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Ten artykul to swietny przyklad manipulacji medialnej. Ciekawe kto za niego zaplacil... Otoz rama pekla, ale nie sama z siebie jak to zostalo opisane a po udezeniu w betonowa bande na wyjsciu z zakretu... Kolo najpierw wywinal orla a dopiero potem moto trafiajac w murek lekko sie pokiereszowalo co widac na zalaczonych fotkach. Dyskucja na temat tego artykulu toczy sie burzliwie na amerykanskich forach, te rewelacje sa stanowczo dementowane przez widzow, ktorzy siedzeli na zakrecie i widzieli zdarzenie na zywo. Ale swoja droga, przyznc nalezy, ze spawy w K5 nie sa najpiekniejsze ... te smarki na wahaczu na przyklad to troche wstyd. -
krasz pady, chce ktos?
marccc odpowiedział(a) na marccc temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Witam, zapodaje maila w razie jakichkolwiek pytan: [email protected] Mozliwosc wykonania i cena zalezy od latwosci mocowania, trza wiec oblukac rame i pomyslec jak sie do tego zabrac. Pozdrawiam Marccc -
krasz pady, chce ktos?
marccc odpowiedział(a) na marccc temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Wolaj, wyslalem wiadomosc na priva, pozdrawiam -
krasz pady, chce ktos?
marccc odpowiedział(a) na marccc temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Super, przesylaj co sie da. SV to wdzieczny obiekt dla slajderow, zadnego docinania owiewek i innych kombinacji :flesje: Szczegoly dotyczace warunkow testu ustalimy w terminie pozniejszym :banghead: Pozdrowienia -
krasz pady, chce ktos?
marccc odpowiedział(a) na marccc temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Hiszpan, idea jest prosta, ja robie to co Wy zapodacie. Krasz pady sa z poliamidu- patrz fotki, to tworzywo ma lepsze wlasciwosci slizgowe niz aluminium co pozwala zmniejszyc obciazenia przenoszone na rame. No zalezaloby mi na ich gruntownym przetestowaniu, bylbys chetny ?:crossy: Wspolpraca jestem jak najbardziej zainteresowany, zapodawaj wymiary gornych mocowan silnika. Pozdrowienia -
krasz pady, chce ktos?
marccc odpowiedział(a) na marccc temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Juz wyjasniam, postanowilem w ramach relaksu uzyc moja inzynierska wiedze w celu skonstruowania crash padow do mojego moto- fotki. Co sadzicie? Na stanie mam koncowki w kolorze czarnym, bialym, w przyszlym tygodniu niebieskie i czerwone, moga tez byc zielone i zolte. Naturalna koleja rzeczy moge teraz uzyc te elementy takze do innych motocykli i stad moje zapytanie odnosnie wymiarow mocowan do Waszych moto. Jestem w stanie wyprodukowac serie elementow pasujacych do sporej ilosci typow motocykli, jest to ograniczone tylko sensownoscia mocowania. Na dzisiaj jest jeszcze kilka problemow do rozwiazania, ale damy rade. Co do kosztow- zadne lub nikle (cena materialu) dla jednego kompletu w zaleznosci od wielkosci produkowanej serii. Szczegoly wale na priva. Dominik, Tobie tez chociaz juz Cie o tokiedys zahaczalem I zbyles mnie sianem :crossy: Pozdrowienia