Skocz do zawartości

jinlun

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja
  • Skąd
    Ropczyce

Osiągnięcia jinlun

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Są to właśnie smary do łańcuchów typu o-ring tzw. penetrujące.Ich zadaniem jest właśnie włazić tam gdzie woda i wszelki śmieć dostawać się niepowinien.
  2. Czasami na opakowaniach pisze, o mieszalności z innymi olejami tej samej klasy , ale proponuje nie robić drnków.Olej to podstawa długiej eksploatacji, więc lepiej nie mieszaj.
  3. Faktycznie diody swiecą punktowo.Trzeba sie nieźle nakombinować aby to jakoś wyglądało.Ale jeśłi się zdecydujesz to możesz kupić gotowe diodowe żarówki na allegro albo diody na 12V i bawić się.Nie nie będziesz potrzebował żadnych oporników.
  4. Widziałeś kiedyś rozgrzany olej silnikowy ? Jest jak woda.Rogrzany szybciej spłynie.Nic nie "przyklei" Ci się do silnika.
  5. jinlun

    klakson

    Ja proponuje coś takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=86445185 Kolega kupił, usłyszałem i od ręki wziąłem.Gość sprzedawał po 29 zł za komplet.Teraz zostały tylko droższe, ale takie same.Są to dwa sygnały o różnych. ale zestrojonych tonach.Jedna to 510 a druga 410 Hz.Dla mnie brzmią kapitalnie no i maja niezłe dmuchnięcie.Nie jest to zwykły pipnik.
  6. Tylna zębatka jest OK.W sezonie przejechałem na nowym zestawie ok 7000 km i niedługo będzie koniec rególacji.Najgorsze jest to, że łańcuch plus zębatki zakupiłem na allegro i to był mój błąd.Teraz zero reklamacji.
  7. Do wymiany poszedł cały komplet Zębatki plus łąńcuch.Sam sie temu dziwię.A może to jkaś podróba ?Dzisiał z kasą sobie dają radę ,to co doipero z łańcuchem.No i oczywiście nie zapomnam o smarowaniu castrolem do o-ring.Dziwne
  8. Co sądzicie o łańcuchach Vaz o-ring.Czy to jest dobra firma ?Pytam poniewaz w zeszłym sezonie właśnie taki założyłem i mam teraz problemy ponieważ często muszę go naciągać.To śmieszne aby naciągać lańcuch co ok 350-400 km.Motocykl ma zaledwie 16 koników jeżdżę spokojnie i co pewien czas wisi jak sznurek.Zostawiam odpowiedni luz, sprawdzam pod obciążeniem, a i tak strasznie się wyciąga.Kupiłem jako wzmocniony rozmiar 520.Teraz po sezonie sprawdziłem wahacz czy aby coś złego się nie dzieje i wszstko jest OK.Jak często w waszych sprzetach sprawdzacie naciąg łąncucha.Może polecicie na przyszłość jakąś dobrą firmę.
  9. Przed wsypaniem proponuje zrobić tak ale mocno :D , a jak nie pomoże to jescze raz tak ;) aż do skutku. :P
  10. Mam takie małe pytanko.W wielu motocyklach wielocylindrowych zauważyłem, że łączone są rury wydechowe tzn. mam tu na myśli poprzeczną rurę przelotową która łączy je ze sobą.Chyba wiecie o co mi chodzi.Jakie to ma zadanie w układnie wydechowym ?Tak się zastanawiam i nic mi nie przychodzi do głowy.
  11. A ja nadal twierdzę ,że alarm samochodowy jest OK.Owszem nie jest wodoszczelny i to pisałem , ale z tym można sobnie poradzić domowymi sposobami, chociażby silikon.Jednak pobór w czsie czuwania rzędu 80 mA to jakaś pomyłka.Jaki to był alarm i jaka syrena?Czy syrenka nie miała własnego zasilania tzn. wbudowanego akumulatorka ?Wtedy ładując się pobiera prąd z akumulatora. Nie widziałem takiego alarmu a troszeczkę ich zamontowałem włącznie ze skuterami gdzie akumulatorki to zaledwie 4 Ah.A może poprostu był uszkodzony ?Wszystkie zamontowane przezemnie chodzą bez problemów łącznie z moimi dwoma skuterami.Jeden alarm to frodo za 90 zł a drugi to superforteca za 110 zł.Działają już czwarty sezon.Zero problemów.Trzeba tylko wszystko solidnie podłączyć.
  12. No własnie lał takie g...no czy właśnie te g...no ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...