Skocz do zawartości

kuba_195

Forumowicze
  • Postów

    1379
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kuba_195

  • Urodziny 09/07/1988

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motoryzacja
  • Skąd
    Iława

Osobiste

  • Motocykl
    ybr 125, pocket
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kuba_195

MOTONITA - leżący na baku

MOTONITA - leżący na baku (26/46)

0

Reputacja

  1. zastanawiam się czasami czy ludzie myślą, ale chyba nie wszyscy....
  2. tłok jeśli jest za wysoki , bo na pewno jakiś "spec" dobrał go na oko od innego silnika , to silnik nie będzie dobrze chodził, będzie problem z odsłanianiem okien w cylindrze, co spowoduje że silnik nie będzie miał mocy, albo w ogóle nie zapali. uwierz mi, bo sam przerabiałem temat który jest stratą Twojego czasu i pieniędzy, bo i tak skończysz na zakupie oryginalnego tłoka, który ciężko dostać. nie baw się w podkładki dobrze radzę. tłok jeśli jest za wysoki , bo na pewno jakiś "spec" dobrał go na oko od innego silnika , to silnik nie będzie dobrze chodził, będzie problem z odsłanianiem okien w cylindrze, co spowoduje że silnik nie będzie miał mocy, albo w ogóle nie zapali. uwierz mi, bo sam przerabiałem temat który jest stratą Twojego czasu i pieniędzy, bo i tak skończysz na zakupie oryginalnego tłoka, który ciężko dostać. nie baw się w podkładki dobrze radzę.
  3. ach ta wiedza mechaników.... generalnie jest tak. na zimnym silniku włączasz ssanie odpalasz, silnik powinien złapać ok 3 tyś wspomnianych j/w i chodzić tak do momentu rozgrzania, gdzie obroty na ssaniu powinny spadać, bo silnik dostanie zbyt bogatą mieszankę. Problem taki jak u was może wynikać ze zużytego tłoka(pierścienie są nieszczelne na zimnym silniku) i głupieje, nawet po wzbogaceniu mieszanki poprzez włączenie ssania, może być to także nieszczelność zimeringu bądź krućca dolotowego, a także źle weregulowanego gaźnika. Gaźnik regulujemy po osiągnięciu przez silnik temp. pracy!!!
  4. ja radzę użyć stetoskopu lekarskiego, który bardzo dokładnie wskaże miejsce niechcianych dzwięków. membraną nie dotykać sinika tylko bardzo blisko przykładać, będize wiadomo gdzie to stuka.
  5. nie wiem dlaczego tu jeszcze nie wparował moderator, temat wałkowany tysiące razy, a tu jeszcze rady Boże kochany......
  6. wykręć membrane i poświeć światłem od strony cylindra na membranę, jeśli światło będzie widoczne membrana nie trzyma, i należy ja wymienić(teoretycznie).
  7. Witam. Miałem takie same dokumenty , ponieważ przy poj 125 tylko takie są wydawane, nie ma drugiej części fahreugshein a za to jest betriebserlaubnis w którym powinny byc zawarte wszyskie dane o motocyklu wraz z numerem rejestracyjnym, niemieckim. Też miałem problem, jeśli w Twoim wydziale nie chcą zarejestrowac to przejdź się do jakiegoś mniejszego miasta i zarejestruj na wójka ciocie czy kogoś....
  8. Nowe diesle sa dobre i delikatne. ja radze samochód podprowadzic do pożądnego mechanika i zlac to paliwo, zeby nie pogrążyc się w kosztach.
  9. CIężko powiedziec, ale raczej nie. Każda firma ma inne tłoki, szerokośc pierścieni itd. jedź po wymiarach.
  10. Panie piotrze wymieniłem już sporo pasków i łańcuszków , i wiem że ustawianie ja kolega pisze jeden ząb w tą czy w tamtą to totalna fuszerka wiec jeśli nie podaje konkretnego przepisu to szkoda pisania.A Pan też nie jest wszechwiedzący...
  11. kolego, zajmij się czymś innym co? tylko krytykujesz, nic nie wnosisz do tematu i myślisz że jesteś fajny...
  12. na 99% to problem z elektryką, tzn, moze świeca ma za dużą przerwę, wymień przewód WN i fajke, moim zdaniem przy ko[pnięciu nie chce przeskoczyc iskra ze względu na zbyt wolne przekręcenie wałem. tak jak pisze zmniejsz przerwę na świecy i zbacz co sie będzie działo.
  13. dłącz linke prędkościomierza czy tam jest impulsator i licznik i zobacz czy lilnik nie kręci wyraźnie większych obrotów.
  14. koszt najtańszego w granicach 600zł, ale wiadomo jakośc idzie w parze z ceną:icon_mrgreen:
  15. dla niektórych pewnie jest to jasne ale dla niekórych to zagadka, co to za olej 0W40:)??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...