Jump to content

pvredny

Forumowicze
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About pvredny

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa
  1. Czy ktoś ma może kontakt do kogoś kto produkuje gmole na zamówienie? Nigdzie poza stanami zjednoczonymi nie znalazłem gmoli do Triumpha Speed Triple a nie ukrywam że chciałbym się zabezpieczyć przed wyjazdem na tor.
  2. Z wszystkich podanych wyzej to XJR ma najwyżej kanapę 820mm pozostałe maja 790 czyli 2 cm nizej. Speee miał na wysokości 815 a wiec zacznę od przymierzenia się do XJRki.
  3. Pozostaje przy dużym golasie. Jeździłem w tygodniu Triumphami, Speedem i Tigerem. Z tych 2 najlepsze wrażenie zrobił Speed. Na Tigerze czułem się jak na TDM, poprawnie i nic więcej. Zostaje wiec przy dużym nakedzie, budżet mogę rozciągnąć jeśli trafi się fajna maszyna.
  4. Napisałem kilka postów wyzej ze budżet jest ruchomy. Zależy mi na tym by dorwać optymalnie najlepszy motocykl. Bez przepłacania.
  5. Cenna uwaga. Chciałbym się tego nauczyć głównie po to by nie mieć problemu z gwałtownym okręceniem manetki. Wstępnie na placu boju zostają Triumph Speed Triple, Suzuki BKing, GSX1400 i w dalszym ciągu wybór głową czyli B12s, B12,5s, Vstrom. Czas się przymierzyć.
  6. No dobra a gdyby zostawic trasy i skupić się na jeździe po mieście i w koło komina z ewentualna trasa która przeżyje przy braku owiewki?
  7. No właśnie to klasyk i widzę że jest dość ciężko dostępny w razie czego. To dobry pomysł?
  8. To dodam jeszcze jeden argument. Motocyklem który kupie teraz będę chciał się jak najwięcej nauczyć, stawiać go na koło przednie, tylne, wpadać na tor. To poza jazdą do pracy i wycieczkami w góry :).
  9. Nie mówię że motocykl typu Toyota jest zły tylko klucz mi się to z weekendowym wariactwem. Jeśli natomiast takie będzie jedyne wyjście to taki kupię. HD odpada nie tylko przez budżet ale i jego poręczność w mieście. Podałem go jako przykład tak samo jak Ducati ze względu na ich dźwięk. A B12? Triumph sprint? Speed triple?
  10. Szanowni, szukam motocykla do MAX 9999 PLN. Jeździłem wcześniej 3 sezony na TDM900 i doraźnie innymi motocyklami. TDMka używana była do miasta jak również do wypadów w Bieszczady. W taki sposób chce używać również nowego motocykla. Moje dane? 34 lata, 198 cm wzrostu Do tej pory nie jeździłem z plecakiem ale docelowo bym chciał więc wspólna waga na pewno dobije do 190kg + jeszcze paliwo i bagaż. Nie rajcuje mnie w żadnym wypadku offroad - co najwyżej dojazd szutrem do domku w górach i to wszystko (tdm sobie radziła) Ilość km w sezonie? tyle ile się uda, może się okazać że motocykl będzie stał 8 msci zrobie nim 200km. Spalanie? z racji na jazdę w stylu "traktuje to jako czasoumilacz", pokręce się wokół komina, pojadę w góry polatać po zakrętach, fajne jak by było wprost proporcjonalne do przyjemności z jazdy. Pozostałe koszty utrzymania? Fajnie gdyby motocykl nie miał tendencji do rozpadania się, jeżdżąc niewiele też bym nie chciał za chwile przeznaczać 5k na zakup skrzyni biegów czy tym podobnych. Fajnie gdyby części zamienne były W MIARĘ ogólnodostępne, z tdmką był problem że albo nowe z salonu albo na allegro były akurat 2 rozbite na części. Co mi się podoba? Wszystko poza enduro mi się podoba - chciałbym HD, ale nie wiem czy wytrzymam podróż w góry, do tego może być ciężko przeciskać się między samochodami w mieście. Podobają mi się golasy tylko bmw k1200r czy Ducati Scrambler ale tak jak wyżej - nie wiem czy wypad w góry takim motocyklem i prędkość chwilami chociaż te 170 to idealne połączenie. Chciałbym turystyka ale kurde one są do bólu poprawne. Taki Vstrom 1000 - wybór rozsądny ale to tak jak by sobie dla przyjemności kupić Toyotę Corollę :). Podobają mi się KTM1090 i 1290 ale poza budżetem. Zachwycałem się BMW GS 1150, jeździłem takim i 1200 również ale tutaj trochę zniechęcają mnie koszty utrzymania. Podoba mi się Yamaha FJR1300 ale niestety siadając na niej, nie było mi zbyt wygodnie - zbyt podkurczone nogi. Zmuszony byłbym do delikatnej modyfikacji stopek, to samo w przypadku BMW k1200s. Jeździłem również na Vstromie 650 i Kawie R500 - tutaj czułem swój własny gabaryt, motocykle pomimo tego że były ok to czuć było że moja waga nie jest dla nich bez znaczenia :) TDM900 była fajna, nie podobało mi się w niej jednak to że przy np 170km/h już dość mocno nią trzęsło. Charakterystyka pracy tego motocykla na niskich obrotach również pozostawiała wiele do życzenia. W porównaniu do Vstroma czy GS'a to przepaść.No i brzmienie .... Mam słabość do motocykli i aut które charczą, uwielbiam dźwięk HD, Ducati, BMW, Subaru Imprezy czy amerykańskich muscle-car'ów. No i teraz pytanie .. Macie jakieś pomysły :) ?
×
×
  • Create New...