Skocz do zawartości

Matys_Wroc

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XT 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

128 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Matys_Wroc

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Czyściłem środkiem do czyszczenia gaźników i dmuchałem ciśnieniem 10 bar więc może jeszcze dać na myjkę ultradźwiękową ? Co do regulacji to fakt przyznam, że za wiele doświadczenia nie mam ale podczas żadnej z prób nastaw śrubami regulacyjnymi gaźnika nie udało się wpłynąć na utrzymanie obrotów przy wyłączeniu ssania. Ale chyba rzeczywiście zawiozę moto do warsztatu ;(
  2. Witam wszystkich forumowiczów, postanowiłem, że zakupię moto 4t żeby przygotować je na następny sezon i również stać się motocyklistą. Wybór padł na Yamahę XT 125. Motor zakupiłem od kolegi u którego przestał on 3 lata w ogrzewanym garażu. Moto ma przejechane 13 tys. km. Pierwsze co zrobiłem to umyłem moto, zmieniłem olej i wyczyściłem gaźnik. Następnie zalałem świeże paliwo i wymieniłem świecę i odpaliłem bestie. Odpalił (oczywiście na ssaniu) bez większego problemu jak na tak długi przestój. Gdy moto się porządnie nagrzało postanowiłem zamknąć ssanie i się przejechać niestety przy zamykaniu ssania moto traci obroty i gaśnie. Sprawdziłem zatem luzy zaworowe, ponownie rozebrałem gaźnik ustawiłem pływak zgodnie z serwisówką, sprawdziłem rozrząd niestety przy ponownych próbach moto wciąż gaśnie bez ssania. Postanowiłem więc pobawić się regulacją gaźnika, niestety jak w pracy silnika słychać różnicę gdyż obroty biegu jałowego się zwiększają lub zmniejszają tak ssanie działa ciągle w taki sam sposób unieruchamiając silnik przy jego wyłączeniu. Czy drodzy forumowicze macie może pomysł co jeszcze wypadało by sprawdzić by rozwiązać problem mojego motorku? Dodam, że moto jak odpala na ssaniu i na nim pracuje to chodzi ładnie równo jedyne co to słabo reaguje na manetkę gazu w sensie jakby z jakimś opóźnieniem tak jak by moto było zalewane paliwem i reaguje po czasie podnosząć znacznie obroty pomimo, że manetka już dawno jest w wyjściowym położeniu. Z góry dziękuję za wszystkie pomocne odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...