Skocz do zawartości

Kawasaki ZXR

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kawasaki ZXR

  • Urodziny 07/07/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zamość

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha YZF 600R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Kawasaki ZXR

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Mam kota z 98. Nie ważne czy przy odcinie (na luzie) czy podczas jazdy obrotomierz od 0 do ok. 10k pokazuje wszystko płynnie. Dopiero powyżej 10k zaczyna wychylać się na maxa i "odbijać się" od ogranicznika. Wygląda to jakby wskazówka "latała" w przedziale 10-15k. Podczas jazdy mimo wskazań obrotomierza moto nadal przyśpiesza i czuć moc. Denerwujące jest tylko to, że nie wiem ile obrotów zostało. Wie ktoś w czym jest problem?
  2. Kota masz kolejny rok czy kupiłeś i wyremontowałeś? Przed wymianą skrzyni było wszystko ok przy hamowaniu silnikiem?
  3. Ciesz się że tylko blokada poszła... Gdyby Ci się kluczyk złamał w stacyjce dopiero byś miał problem :banghead:
  4. Domyślam się że chodzi Ci o zmniejszenie poboru prądu. Jak będę miał jak, na pewno kupie takie żarówki, przynajmniej spróbuje wsadzić i zobacze co będzie się działo. Obawiam się że jest coś nie tak z wiązką i bez obciążenia wszystko oki, natomiast z obciążeniem komp wariuje.
  5. Po świętach na pewno coś pomyśle, bo póki co mam dość ściągania tych plastików... Kto ma T-cata wie o czym pisze ;) Przypominam sobie że zamiast 5w kupiłem chyba 7 żeby lepiej podświetlało. Może tu popełniłem błąd. Ale nie zmienia to faktu że jak kupiłem go rok temu i tej zimy zajrzałem pod licznik żarówek nie było w ogóle, czyli poprzedni właściciel prawdopodobnie wiedział coś na ten temat :banghead: Chyba że chciał zaoszczędzić 4zł.
  6. No i wszystko się wyjaśniło. Niestety, a może na szczęście nikt nie miał racji :) Pierwsze co robiłem to zdjąłem czasze i wyciągnąłem żarówki od podświetlania licznika. Dziś zrobiłem z 50km i wszystko wróciło do normy. Ani razu wskazówka nie opadła ani nie wczytała jakiegoś błędu. O dziwo w serwisówce podane są tylko 2 błędy 0-3 i 0-8 a mi wczytało nawet 0-6. Chyba pozostaje mi jeździć w nocy na "pałe" :banghead: (minimale podświetlanie jest, tylko prędkościomierz baaardzo słabo widoczny) Prze miesiąc ciągle chodziło mi po głowie jak to naprawić ale chyba nareszcie odkryłem źródło. Dzwoniąc do mechanika żaden nie chciał się podjąć roboty, albo kazał dowiadywać się pod koniec maja :biggrin: Jeszcze raz dziękuje wszystkim za podpowiedzi :)
  7. Znalazłem to na jednym z for: 1.regulacja zaworów 2.ustawienie poziomów paliwa, składu mieszanki 3.wymiana lub czyszczenie filtra powietrza 4.dopiero synchro Możliwa jest opcja, że wymieniłem sam filtr i coś się "rozregulowało"?
  8. Wężyki od podciśnienia (niby po co?) Odpinałem 3 wężyki pod zbiornikiem: 1 gruby 10mm od filtra i 2 cienkie które nie da się zamienić bo byłby za krótkie...
  9. Najdziwniejsze jest to, że jak moto soi na "luzie" i dodaje w miejscu gaz wskazówka rzadko kiedy opadnie, ale zdarza się. Dopiero podczas jazdy zaczyna się cyrk :blink: Przy ok. 20 km/h i w górę jest prawie nieustanne latanie po obrotomierzu. Obawiam się, czy podczas takiej jazdy można uszkodzić moto?
  10. Jutro kupie coś w sprayu do przeczyszczenia kostek, rozepnę i pospinam jeszcze raz to co w zimie rozpinałem. Jak to nic nie da to niestety znowu szykuje się ściąganie wszystkich plastików :banghead: Nie wspominając o składaniu... W ostateczności zostaje mi ostatnia metoda: wymieniłem zwykłe świece na irydowe - wkręcę z powrotem zwykłe (były dobre). Nie było W OGÓLE żarówek do podświetlania licznika tzn. była tylko 1 z 4 - w nocy nie widziałem z jaką prędkością jade :banghead: Wyciągnę nowo zamontowane i pozostawię tylko tę jedną która była wcześniej... Może ktoś nazwać to debilizmem ale ja już głupieje :blink:
  11. Wiem że dziwnie to brzmi ale niestety jest tak, jak pisałem. Wymieniłem wszystkie filtry, płyny, nowe kostki, wymieniłem świece na irydowe, żarówkę w czaszy i założyłem kilka (chyba 3) żarówek 5w do podświetlania licznika (ktoś nie kupował nowych tylko wyciągał z podświetlania :banghead: ) W żadnego mechanika się nie bawiłem poza tymi drobnymi wymianami.
  12. Żeby zdjąć bak wystarczy rozpiąć kostke od czujnika rezerwy (jak rozpiąłem kostke to obrotomierz pokazał błąd 0-8 czyli ta opcja odpada). Jedyne kostki jakie rozpinałem to tylko tą od rezerwy i od czaszy (ze światłami). Żadnych innych kostek nie rozpinałem. Znalazłem już gdzie jest ten czujnik. Jest przy samej ramie, gdzie nie wsadzi żadnego śrubokręta żeby go odkręcić (chyba że końcówki nasadowe). A jeszcze takie pytanie: jakbym sam go wykręcił i zaczął ustawiać to czy nie narobie sobie gorszego problemu z gaźnikami np. gaśnięcie silnika? Bo jestem zupełnie zielony w tych sprawach, co z resztą widać :mellow:
  13. Właśnie nie pamiętam czy aku podłączyłem z rozpiętymi czy podłączonymi wtyczkami bo to było w grudniu :banghead: A o wykasowaniu błedu (jeżeli to możliwwe) nikt nigdzie nie wspomina :mellow: Co do TPS. Na samym początku tylko wskazówka spadała, ale teraz po zapaleniu szarpie nim jakby był zapowietrzony. Ostatnio jak jechałem szarpało tak tylko po dodaniu gazu ale po jakiś 5km przeszło :blink: Jak odpaliłem dzisiaj zimnego przejechałem z 50m poszarpało ale na "luzie" obroty normalnie wchodzą... Możliwe że TPS sam się mógł przestawić? Bo nic przy nim nie grzebałem, i nawet nie wiem gdzie on jest. PS. to prawda że trzeba ściągać głowicę żeby dostać się do TPS?
  14. Wszystkie wtyczki posprawdzałem i nadal to samo. Obroty jak spadały tak spadają. Myślałem że może coś z alternatorem albo regulatorem napięcia coś nie tak, ale napięcie jest ok. To chyba nie "błąd" tylko jakby coś nie łączyło, ale nie mam pojęcia co?
  15. W serwisówce są podane dwa kody: 0-3 i 0-8. Nie ma nic na temat 0-5. Bardzo prosiłbym jeżeli byłby ktoś w stanie pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...