Skocz do zawartości

_HuDEckI_

Forumowicze
  • Postów

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Reda

Metody kontaktu

  • Telefon
    506-239-003

Osiągnięcia _HuDEckI_

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. koca azbestowego już nie dostaniesz,ja kupilem gasniczy swego czasu,który jest z włóknem szklanym,koszt koło 50pln z tego co pamietam,no i jest gruby oraz BARDZO uciążliwy w montażu, na łączeniach kolektor->tłumik jeszcze za czasów CB450 miałem dość duże luzy,owinełem kolanka cienkim paskiem blachy miedzianej,dosłownie grugości mniejszej niż puszka od piwa,działało bez zarzutu :(
  2. a to przepraszam,nie doczytałem,ale zawieszenie jest zawieszeniem,fakt że w skuterach nie musi ono znosić takich obciążeń,ja jednak tak czy owak polecałbym jak inni oryginał
  3. dokładnie teflonu' date=' nie polecam dorobienia takowych części, to jest sportowy motocykl i to jest zawieszenie, mojemu zanjomemu zawieszenie się przytarło (fakt że nie przez tuleje) i już nie odbiło po wyjechaniu na moście z dziury... nie ciekawie się to skończyło... Faktycznie jest to drogie ale nie słyszałem jeszcze o odważnym który by to dorobił i zamontował u siebie w moto a potem śmigał ponad dwie setki....Polecam zakup oryginałów.
  4. wiem,że zawsze się nalewa tyle ile producent każe , ale ja mam taki patent że zawsze dla pewności po odkręceniu górnych śrub (na półce) ściągam lagi jak najbardziej w dół i wkładam w lage miare. Widze ile jest na centymetrze i zawsze mam skale porównawczą - czy po dolaniu w cm3 jest różnica z tym co było przedtem... taki jakiś zwyczaj... a pozatym jeśli założymy,że nie masz danych serwisowych a po zmierzeniu w jedej i drugiej ladze na miarze będzie tyle samo można założyć że jest to odpowiednia ilość i poradzić sobie w ten właśnie sposób co do ilości oleju. Małe szanse moim zdaniem żeby z jednej i drugiej lagi równo ubywało...
  5. klucz pneumatyczny i zobacz czy nakrętka ma nacięcia na rogach,jeśli tak jest tak na 100% lewy gwint
  6. na allegro jest takie cóś - http://allegro.pl/show_item.php?item=77399809, ale jak to działa i czy działa to nie wiem,może ktoś już próbował ??
  7. Witam ponownie Zobaczcie sami: http://www.crazyrussian.com/02/entry_1625.php#body pozdrawiam
  8. w bardzo ładnym oryginalny motocyklu się zakochałeś :D też bym go ucałował chociaż nie przepadam za takimi :D) Widziałeś go już na żywo ?
  9. ja jestem również za przeróbkami,JESTEM ZA, tylko trza mieć jak ktoś wcześniej napisał dużo wyobraźni i działać z jajami. Przeliczyć gotówke i do dzieła. Ja robie swoje oto już ponad rok,ale zmieniam tam wszystko łącznie z ramą (tylną jej częścią) tak aby weszły mi do góry tłumiki. Wszystkko trzeba przemyśleć, zaopatrz się w jak największą ilość katalogów gdzie możesz zobaczyć części do street-ów. Niektóre z elementów srzedawanych w katalogach można dorobić samemu i koszt leci na dół. Tutaj jest pare moich pierdół-looknij www.hudecki.host.sk pozdrawiam
  10. ja swego czasu po szlifie rozbebeszyłem wszystko,dałem na walcarce dorobić rure o srędnicy tłumika,zaspawałem tigiem,dokoptowałem denka i tłumik lepszy niż oryginał :D. Nierdzewke wypolerowałem i szafa gra-całość wyszła mnie z tego co pamiętam koło 100zł
  11. Kil|vov świtała nie służą do hamowania :( , a hamulce od tego są żeby hamować, z tego co pamiętam to rozkład hamowania (tak na przyszłość) jest taki : PRZÓD 70%, tył 30% - no i napisz w końcu co to za moto... Ryży koń:jak widać podzielam twoje stwierdzenie :twisted:
  12. zdjęcia podeśle jak wszystko poskładam ostatecznie przed rozbiórką do malowania co ma nastąpić w przyszłym miesiącu,całość lepiej się ocenia :)) Co do spawów-fakt-czasami pęknie materiał a nie pożądny spaw,rama przeszła testy na najgrubszym znajomym jakiego miałem i nie jękneła :P. Co do poszczególnych elementów to link do zdjęć jest wyżej,ale zdjęć całości sam nie mogę się doczekać :D pozdr
  13. A więc po kolei...Najpierw była ona XJ600 86rok. Miała być sprzedana ale kasy na dołożenie nie bardzo było (2xszkodniki+żona...ciężko) a moto miało być inne. Wiem że tyle co włożyłem mógłbym dołożyć,jednak przy dumaniu wydatki rozkładają się na miesiące i jakoś łatwiej...bynajmniej mi. sprzęt będzie gotowy na przyszły sezon,80% moto już wykonane ZAŁOŻENIA: czarne zostają tylko opony,reszta chrom,nierdzewka,jeden kolor na ramie i innych elementach,wszystkie przewody schowane,tłumiki pod siedzeniem,wszystkie lampy białe (oczywiście świecące na odpowiednie kolory:),wypad ze wszystkim co zbędne,poprawienie spawów(yamaha ma chyba najgorsze jakie widziałem,a bynajmiej starsze modele), RAMA ucięta zaraz za mocowaniem baku,nowe rury dospawane w miejsce starych,w rame wpuszczone tuleje które połączyłu nowe i stare elementy wzmacniają miejsca styku.rama wygięta tak aby pod siedzeniem tłumików,tak aby nie obijały się one o opone.dodatkowo dospawane dwa ucha na stopki pasażerazmieściły się dwa tłumiki.siedzenie podzielone na dwie części(pasażer i kierowca).końce ramy zaślepione dotoczonymi "szpicami". przy wyginaniu nowych elementów ramu wzięłem pod uwage skok zawieszenia i fi. Na końcy dorobiona też obudowa nowej lampy i rączka dla pasażera OPONY zmieniłem na niskoprofilówki co dało mi dodatkowe 3cm luzu między kołem a tłumikami,napisy popawiłem na biało kauczukowym mazakiem,niby specjalnym do opon,wyjdzie w praniu jak to będzie trzymać SILNIK stary filtr zastąpiłem 4szt stożków (jak się dowiedziałe moge mieć problemy z regulacją silnika,ale jestem dobrej nadziei),świece dwu elektrodowe,silnik szkiełkowany z elementami polerki,głowice daje do zrobienia (sprawdzenie szczelności i ew naprawa) OWIEWKI,BAK wszystkie stare wywaliłem,zostawiłem małą ala street z 3szt halogenów,szyba z owiewki wywalona i dorobiona nowa półprzeźroczysta w kolorze w jakim będzie moto. Bak stary wek,jako nowy posłużył bak od GSXF750,dorobiłem w nim nowe mocowania i wyciełem dół wspawując nowy element,tak aby bak ładnie leżał tuż nad ramą.dorobiłem też mocowanie do oryginalnego mocowania kranika o yamahy. ELEKTRYKA o lampie przedniej już pisałem,kierunkowsazy małe z białymi kloszami, tył lampa z louisa również z białym kloszem na diodach,przewody do świec w kolorze moto. Cała elektryka schowana w nowej obudowie która jest w miejscu oryginalnego filtra powietrza. TŁUMIKI wykonane z rur nierdzewnych,koca gaśniczego,systemu rurek,nie potrafię opisać,mogę tylko powiedzieć że tłumik jest jakby w jeszcze jednej obudowie,tak aby nie żółkł od temperatury. całość jest tak pomyślana że w każdej chwili mogę go rozkręcić i zmienić bebechy gdyby coś nie grało. kolektory zrobione na nowo również z rur z nierdzewki. SIEDZENIA cały czas w trakcie,cieżko to wyklepać dopasowują do baku i ramy,robie co chwile jakieś szablony z tektury a następnie przenosze na blache (oszczędność blachy :))) PŁÓG cześć którą będę teraz robił,również z nierdzewki,wypolerowany świecący itd, BŁOTNIKI tylni przymocowany do wachacza i obcięty,przedni również skrócony i wycięty i wiele innych rzeczy których nie sposób opisać w jednym poście... niektóre elementy możecie zobaczyć tutaj: www.hudecki.host.sk jak całość skończe planuje zrobić stronke o tym jak powstawał,może ktoś to wykorzysta prz budowie sowjego moto,teraz w planach jest rónież przróbka shadow-a znajomego....następna wydumka... i co wy na to wszystko ?? pozdrawiam serdecznie Hudecki i XJ600--.......inna niż wszystkie... :P PS przepraszam za literówki ale baterie mi się w klawiaturze kończą... :D[/b]
  14. maverik: OCC bakowo oglądasz-chodzi mi o taki ziarno jakie mieli na motocyklu kosiarce,grube,śicące,coś takiego,na stronie OCC dokładnie tego nie widać,znajde próbke i dam ci znać,niewykluczone że skorzystam z twoich usług :) PGR: nowego posta co do swej wydumki zakładam :P)
  15. Dziekuje bardzo za wszelkie rady,w tym tygodniu wyruszam na rekonesans po sklepach także dam znać o wynikach poszukiwań,bo jedyny sklep z lakierami z bardzo delikatnie mówiąć nieuprzejmą panią za ladą stwierdził-"takie bajery są i kosztuje to 2500zł litr"...no comment
×
×
  • Dodaj nową pozycję...