Skocz do zawartości

jojo1234

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jojo1234

  • Urodziny 02/02/1985

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB400N
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dobrodzień

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jojo1234

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Tak jak napisał własnie kolega wyżej CZ to dziwne sprzęty. Ja na Twoim miejscu bym sprawdził wszystkie kabelki czy sa izolacje całe ponieważ może gdzieś podchodzić wilgoć i robi się zwarcie w układzie. A zacznij też od sprawdzenia masy czy jest dobrze przykrecona i wyczyszczona. A aku zawsze musi byc dobrze naładowany ponieważ cewki muszą mieć dużo prądu przy zapalaniu
  2. Witam nie jestem pewny czy to jest to ale chyba tak: http://www.demonos.vipserv.org//content/view/37/101/
  3. Witam. Mam mały problem niedawno zakupiłem właśnie Honde CB400N. Ostatnio jak przeglądałem opis tego motocykla wyczytałem że ma 6 biegowa skrzynie biegów a ja mam tylko 5. Wie może ktoś czy jest to jakaś usterka albo wychodziły wersje 5 biegowe. Z góry dziekuje za odpowiedz.
  4. Witam Tak jak powiedział kolega wyżej umyj go dokjładnie w gorącej wodzie i płynie i pózniej dobrze wysusz jak już wyschnie to nasącz go lekko olejem i załuż i jazda na całego:))
  5. No najlepiej za pomocą urzadzenia pomiarniczego ale jak nie masz to podstawowymi czy jak bierzesz go na pych to sprawia opór????
  6. Witam Ja to sdamo miałem podczas naprawy silnik bez obciążenia wkręcał sie super ale jak jechałem to miał problemy i u mnie była to wina świecy dopiero pomogła zmiana świecy na iskre F95
  7. Typowe zjawisko przy złym składzie mieszanki czyli musisz pobawic sie ze srubka od powietrza
  8. Witam Mniej paliwa tzn. - kolor świecy będzie prawie biały - przy wysokich obrotach będzie przerywał - spadek mocy na wyższych obrotach Tyle przychodzi mi do głowy
  9. Witam Jak wiadomo tłumik ma za zadanie odprowadzić spaliny z komory spalnia (cylindra) czyli można by wywnioskować że czym mniej w tłumiku tym lepiej ale tak do końca nie jest bo jak bylo napisane już wcześniej to niektóre komory są tak wymyślone i opracowane że potrzebują ciśnienie w tłumiku po to żeby mieszanka nie uciekała przez wydech tylko została dopalona w cylindrze ale napewno założenie tłumika z modelu mocniejszego nie powiększy tak mocy żeby zwykły śmiertelnik mógł to poczuć jest to nie możliwe ale to oczywiście jest moje zdanie. Żeby poczuć przez wymiane tłumika moc to trzeba już kupic go za troszke duże pieniądze i trzeba zmienić przeważnie kąt wyprzedzenia zapłonu i zrobić poważną regulacje gażnika czasem nawet potrzebna jest zmiana dysz na wiekszą. Takie jest moje zdania
  10. Witam Sprawdz kompresje to będziesz już wiedział czy to może być tłok.
  11. Witam Z tego co piszesz to wynika jasna że trzeba przeprowadzić w Jawie podtawową regulacje zapłonu i przerywaczy a przy okazji wyczyścić kranik i gażnik. I zmienić świece bo często jest w Jawach że na wolnych obrotach chodzą idealnie a na wyższych dostają przebicia. http://www.demonos.vipserv.org/zaplon.html - opis regulacji zapłonu w Jawie [ Dopisane: 18-09-2005, 14:39 ] toowdie Witam Poszukaj tutaj schematu może coś znajdziesz http://www.bikechatforums.com/viewtopic.ph...der=asc&start=0
  12. Witam Z tego co wiem to między długim a krótkim popychaczem musi być kulka oczywiście bez kulki też będzie chodzić ale będzie mniejszy zakres regulacji.
  13. Witam http://motonews.pl/forum/?op=fvf&c=110&f=12 poszukaj tutaj może coś znajdziesz.
  14. Witam Z mojego punktu widzenia to cichsze bedzie oczywiscie ten cztero przegrodowy poniewaz bedzie wolniejszy przepływ tych spalin czyli bardziej "spokojny" ale bedzie za to troszke dławił te spaliny wiec straci na dynamice wiec tu bardziej ten troj przegrodowy. No ale to jest tylko moje zdanie.
  15. Witam Wystatrczy tylko jakiś dobry silikon co sie nie myle z firmy K2 czerwony lub czarny ale lepszy jest czarny, już nie raz składałem pokrywy tylko na tym i było super.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...