Skocz do zawartości

rbt

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rbt

  • Urodziny 08/04/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    Moto, deskorolka, muzyka
  • Skąd
    Łańcut

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX550EF
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3929284
  • Telefon
    788152125
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia rbt

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. no ale co poprawiłeś przerwe i działa dobrze? żeby tłok uderzył w świece to musiałbyś mieć albo gumowy silnik, albo korbowód na wale poleciał pozdro
  2. mały ma być jakby nie było żadnego to byś pchał do domu mogła spaść faja, a dokładniej poluzować się albo zapłon sie przestawił o ile jest mechaniczny pozdro
  3. rbt

    wybór moto

    Jakto nie kupisz simsona za 1200zł ja mojego kupiłem za 450zł odpicowalem i sprzedalem za 1500 np: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=129023772 heh: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=129903085 1350: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130837826 80ccm http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=129579947 skuteropodobne: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M289343 Pozdrawiam
  4. Ja miałem pare zdarzeń: - jak miałem motoryne dobrych pare lat temu, jechałem do kolegi napompować koło, miałem przyciemnianą szybę w kasku i słońce tak świeciło że nic nie widziałem i wbił się we mnie maluch przy prędkości 70km/h motoryne pokrzywiło i połamało, kask w kawałki (ale jakby nie on mnie by już nie było) została dziura w masce maluszka od mojego hełmu, ja połamana noga i szpital 2 tyg. - simson, łysa opona, mokry asfalt, przed przejściem typ bravą przedemną zaczął nagle hamować, ja przód tył i bravie w dupe, w simsonie pęknięty błotnik i porysowany zderzak we fiacie na szczęście typ dał sobie siana i pojechał dalej tylko zapytał czy nic mi się nie stało. - jechałem do szkoły koło 8 rano i gość przedemną na skrzyżowaniu nagle zaczął cofać, rozwalił mi całkiem ten wcześciej połamany błotnik i w ten oto sposób uzyskałem nowy, - najgłupsza gleba, na światłach, nogawka za kopnik ciężar ciała na tą stronę która się zacięła i gleba w bok, naszczęście nic i w nic sie nie stało Od kąd przesiadłem sie na suke ( jeżdżę już 2 sezon ) żadnych niespodzianek i oby tak dalej pozdrawiam
  5. Żeby odrazu wsiadać na większe moto, trzeba mieć też troche wyobraźni doświadczenie jest również bardzo ważne. Ja sie przesiadłem z 50 (w tej pojemności jeździłem 7-8 lat) na 550 początkowo szok, ale jeździłem jak 50-tką dopóki nie obczaiłem dość dobrze moto, a później już tylko doszedłem do wniosku że brakuje mocy... startuj z małych pojemności pozdro
  6. U mnie w regionie utarło się, że simson to simson kto ma to jeździ, a chart to poprostu niewypalona podróba simsona z resztą wystarczy posłuchać silnika samo to dużo mówi, a i jeżeli chodzi o wygląd to mi się simsony bardziej podobają... pozdrawiam _________________________________- To że nie wszystkie simsony nie maja elektronicznego zapłonu nie znaczy że nie mają go w ogóle, Producentów ograniczała nie tyle co prędkość, a jakieś limity kW nie pamiętam już tych wartości. co do prędkości dobre simsony lecą nawet do 85 km/h
  7. To zależy co drga bo prawdopodobnie przez to buczy, może nie jest dobrze dokręcony do stelaża, a jak to coś wewnątrz to chyba nic na to nie poradzisz...
  8. Chyba nie powinno się spuszczać żeby wilgoć nie zrobiła cos nietaktownego z gaźnikami od wewnątrz i wszystkimi jego częściami, a paliwo zawsze chroni... to taka moja mała myśl :icon_mrgreen:
  9. Mam przyrząd nie wiem co to, wiem że da się ustawić tak, że jak się złączy dwa druty to podnosi się wskazówka, i własnie tak sprawdzam, nie wiem czy to poprawnie, ale myśle że działa :icon_mrgreen: no to pewnie impulsory tzn jeden z nich. dzieki pozdro
  10. albo wsadzić tam śrubokręt płaski i odkręcić kosz sprzęgłowy, napewno zdjęcie sprzęgła będzie konieczne do wymienienia wszystkich simeringów w silniku simsona, śrubokrętem możesz wyjmować stare, a nowe wkładaj powoli równomiernie i możesz użyć oleju żeby łatwiej osiadły pozdro
  11. No to w końcu chodziło ci źle sprzęgło czy biegi? Jakby nie wysprzęglał to by ślizgał na tarczach, jak biegi ciężko wchodzą to prędzej już sprzęgło jest za słabo naciągnięte i biegi są wbijane na niepełnym sprzęgle. Hipol radzi sobie doskonale w tych sprzętach
  12. Brudny gaźnik, zapchany filtr lub lewe powietrze w gaźniku
  13. Żadniej szkody ani z tym związanych problemów przez tak małe zarysowania
  14. http://img216.imageshack.us/my.php?image=2709061158ks6.jpg Sprawdzałem połączenia z tymi(zdjęcie w linku wyżej)... nie wiem co to i wszystko się łączy wszystkie połączenia są sprawne. Gdzie znajduje się ten czujnik położenia wału i signal generator? P.S. Pisze kolejny post żeby odświeżyć temat bo sezon się kończy i bardzo mi się śpieszy z naprawą !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...