-
Postów
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Skąd
Miedziana Góra
Osiągnięcia april

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Tak byłem na tych zawodach i startowałem w weteranach,kiedy trasa przypominała stok wulkanu po którym płynie lawa. :biggrin:
-
http://video.google.pl/videoplay?docid=-26...nduro+videoklip Dawno tutaj nie zaglądałem ale mam terz urlop i sie pobawiłem http://video.google.pl/videoplay?docid=-61...q=enduro+szewce a tutaj z przejazdu na zawodach w szewcach k/kielc
-
Podobne mam doswiadczenia jak strzałek.Co prawda słyszałem o uszkodzeniach magneta,ale sam jakos z tym sie nie spotkałem.Apą smigałem 4 sezony i mam jak najlepsze zdanie o niej.Jeśli chodzi o klapy wydechowe to uszkodzeniu ulego moduł sterujący ale zawsze z winy użytkownika.Najczęściej to wina leży po stronie regulatora napięcia.Jak jest uszkodzony lub aku zuzyty to właśnie tak się dzieje.Naprawa regulatora to pestka.Gorzej z modułem,ale najlepiej znaleźć elektronika co sam obmysli sterowanie zaworu.A najprościej to zrobić tzw.bączka i tez jest ok.Ja polecałbym RX i HM jak najbardziej.
-
itd.... MŁODZIEŻY !!!!! SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE !!!! Bez obrazy.
-
Aprilia AF1 91r.historyjka,dziwne objawy?!pomoc milewidziana
april odpowiedział(a) na Bubu Goryl temat w Mechanika Motocykli 2T
http://www.serviceaprilia.com/public/lum/i....asp?l=RS%20125 tutaj szukaj -
Aprilia AF1 91r.historyjka,dziwne objawy?!pomoc milewidziana
april odpowiedział(a) na Bubu Goryl temat w Mechanika Motocykli 2T
Jako że cenię te markę i miałem aprilię z tym silnikiem,to postaram się odpowiedziec.Jeśli chodzi o wkręcanie na wysokie obroty to wina leży własnie w klapie wydechowej.Zwróc na nią szczególną uwage.Musi chodzic płynnie bez zacięc.Najlepiej złap za samą linkę (odczep od elektromagnesu) i pociągnij ja.Będzie szła z lekkim oporem,ale bez zacięc.Zwróc uwage jak póscisz linkę czy usłyszysz stuk zamykania klapy.Powinien on byc.Elektromagnes rozbierz i wyczysc do sucha.Pamiętaj aby go nie smarowac.Powaduje to przyklejanie się kurzu i co za tym idzie zwiększaja sie opory.Sprawdx go na sucho podłączając bezposredio aku.Rdzeń wysuń z cewki na 1 cm i trzymając go podłącz zasilanie.Niech ktoś ci pomoże.Siła jest taka że nie powinieneś utrzymac rdzenia w palcach.Teraz z tym płynem.Jeśli klapa się nie otwierała,a ostro chciałeś uzyskac wysokie obroty to najprawdopodobniej przegrzałeś maszynę.Może jeszcze się nic nie stalo ale juz musisz uwazac na temperature.Najprawdopodobniej szlag trafił uszczelke pod głowicą bądź cylindrem.Tym sie nie przejmuj,tylko rozbierz.Uszczelkę pod głowicą wyszyśc (nie skrob) do sucha.Jeśli jest tam silikon to go usuń i z powrotem cieniutko silikonu (ma prwie nie byc go widac) i złóż.Chyba że cię stac na nowa uszczelke to spoko.Pod cylindrem możesz dorobic sam z kawałka kartonu tylko jak najcieńszego.Ja stosuje taki z teczek biurowych do akt.Grubośc tego kartonu to 0,3mm.Jeśli chodzi o dozownik oleju to ja od razu po zakupie go odłączyłem,bo na necie znalazłem info że czasami nie wyrabiają i wtedy wiadomo.Stosowałem mieszankę 1:40 tj.25ml na 1l.Jak jeszcze jakieś info potrzebujesz to na PW zapodaj. -
mundy małe sprostowanie.Taki typ silnika o jakim piszesz to nie turbosprężarka,a CYLINDER DOŁADOWUJĄCY
-
Małe wyjaśnienie.Silniki 2T jak już opisy wyżej jest z opłukiwaniem zwrotnym,czyli innymi słowy paliwo przepływa przez skrzynie korbową.Zjawiska wystepujące tutaj to zjawiska falowe wykonywane z prędkościami dochodzącymi do V-dzwieku.Najważniejszymi elementami w silnikach 2T jest airbox (lub całkowity jego brak),gaźnik (lub wtryskiwacz) i dyfuzor (rura wydechowa zaraz za cylindrem).Zgranie tych trzech elementów ze sobą w warunkach labolatoryjnych jest bardzo trudne,a co dopiero w przydomowym garażu.Szkoda tutaj czasu na opisywanie dlaczego.Jest bardzo dużo info w necie na takie tematy.Ba całe prace mgr.Tutaj wcześniej kolego mundy napoczął temat samego gaźnika i jego zadania.Tak naprawdę to wydaje mi się że nie znacie jak ważnym elementem jest gaźnik,jego skompilkowana budowa i kalibracja.Zakładanie doładowania (zwiększenie strugi powietrza) tylko zakłuci jego prace.Oczywiscie można wymienic dysze co by więcej mieszanki wytworzył,ale co z gardzielą i kanałami dolotowymi.Panowie naprawdę szkoda roboty i nie warto.Pan Tomasz Sałek wiele wyjaśnił w różnych artykułach i książkach.Poszukajcie a rozjaśni sie na pewno.
-
Nie no chyba żartujecie wszyscy.Ciekawe dlaczego producenci wyczynówek na to nie wpadli???Dajcie sobie spokój bo pół Polski sie pokłada ze smiechu.A zauważyliście może dlaczego w 2T nie ma turbosprężarek???Panowie trochę fizyki i w głowach sie pojasni na jakich zasadach pracuje silnik 2T.
-
LC 4-najleprzy silnik KTM-a pod względem trwałości.A servis??? Na pewno droższy od średniej.Wszystko spoko.Tylko czemu on taki wysoki.Xt mały nie jest ale nogami do ziemi sięgam.
-
Jeśli chodzi o termin pokradzieżowy to akurat jest on mi znany.Mam auto właśnie po takim przejściu iii.W 99% pojazdy jak i inne maszyny które są odnalezione po kradzieży posiadające numery fabryczne muszą miec nawe nabijane numery,ponieważ figurują w spisie sprzętu skradzionego nie tylko w Polsce.Stąd właśnie w drodze legalizacji wyrabia się nowe dokumenty i muszą one byc do konca istnienia sprzetu.Łącznie jak wcześniej pisane,ze wszystkimi decyzjami sądów.Brak dokumentów po prostu mówi sam za siebie.A z drugiej strony jak on to przewiózł z Anglii bez papierów???
-
Motocykl z napędem na dwa koła. (lol)
april odpowiedział(a) na maciek87 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Jeśli chodzi o napęd 2WD bo tak fachowa się go określa,to pierwsza na świecie seryjnie zakładała go Yamaha do modelu TTR.Zresztą wykorzystanie hydrauliki w przeniesieniu napędu też Yamaha opracowała wspólnie ze znaną szwedzką firmą OHLINS.Jeśli chodzi załanczanie się przedniego napędu to bajka niezła.Napęd cały czas jest załączony w stosunku 30/70.Jeśli chodzi o efektowną jazdę pawerslidami to też się spokojnie da aleakurat w tych motocyklach nie o to chodzi.Jeśli jednak chodzi o prędkośc w zakręcie to tradycyjny napęd dostaje po d...