Skocz do zawartości

LU-cash

Forumowicze
  • Postów

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O LU-cash

  • Urodziny 08/02/1990

Osobiste

  • Motocykl
    SuzukiRG80,Romet T1
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8913255
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Osiągnięcia LU-cash

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Witam i z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi :) Otóż motocykl to Suzuki Intruder VS 800 1992r. Motocykl chodzi jak na swój wiek elegancko, poza jedną sprawą. Mianowicie po wrzuceniu 5 biegu przy delikatnym przyśpieszeniu słychać taki jakby szum, gwizd. Czy może to zniknąć np. po wymianie oleju? A i jeśli trzeba by wymienić koła zębate piątki, konieczne jest wyjęcie silnika? Mogę nadmienić, że moto nie było za dużo jeżdżone przez ostatnie kilka lat(krótkie objazdy od czasu do czasu) ;)
  2. Odbiegając od polityki, jedzie ktoś z Cz-wy czy okolic na pojemnościach <125ccm z biegami?? :) Pozdrawiam ;)
  3. OK dzięks, a może ktoś jeszcze by coś dodał?? :banghead:
  4. Witam :cool: . W moim suzuki rg80 padł regulator napięcia. Oglądałem ostatnio regulatory w skuterach 50. Te ze skuterów mają cztery piny, a z suzuki oryginalny ma trzy. Czy da się przystosować taki regulator ze skutera, zeby z powodzeniem wykonywał swoją pracę w RG80? :cool: Z góry dzięks za pomoc :) .
  5. www.mb.org.pl/forum www.w114-115.org.pl/forum Tam już chyba wszystko było omówione, a raczej opisane ;) . Na prawdę wielu mądrze piszących ludzi :clap: . Pozdrawiam :smile:
  6. hehe 300 turbodiesel bardzo fajny silniczek :icon_mrgreen: . Przyprowadzili W140 z tym motorkiem kiedyś na warsztat, hah to było autko :) . Szczyt tej marki dla mnie, nowsze to już nie były takie, no i chyba gabarytowo eski rosły do tego modelu, a W220, W221 to już mniejsze :) . Rzeczywiscie cisnął jak benzyna, cicho, gładko, czołg :) . Widać, że nikt na tym sprzęcie nie oszczędzał :P . Do tego palił tyle co 1,4 . Tylko cenią na rynku sobie ten model z tym silnikem ;) .
  7. Bez gwiazdy nie ma jazdy :clap: . U mnie pierwsze miejsce niezniszczalna, przewygodna, subtelna beczunia :D :P . No i reszta do mniej więcej 96-98 roku tez nie duzo odstaje :crossy: . Mój tata miał trzy W123, to czego one nie przeżyły... :crossy: . Nie ma bata na takie np. 240D , zadna Toyota, czy inna Honda :bigrazz: . I nie wiem jak ktoś tam napisał, że MB może być nie wygodne :D :D . Zresztą "dziadki" cieszą się, że panowie w dresach częściej wybierają BMW, czy Audi :wink: . Pozdrawiam :D .
  8. Dokładnie :lalag: Mercedes max W124-W201(190tka)-W140 w dieslu i nie ma bata, a podzidować to można lepiej na moto :smile: A masz bezstresowo, wygodnie, z klasą i dożywotnio :biggrin: A a nie jakis japonczyk, ford, czy inny opel :icon_razz: . 190 2.0 diesel jedzie jak ma jechać, zresztą do starszego merca jak się wsiądzie i przejedzie to później nic innego, mimo, że te 72konie :biggrin: , na trasie 5, w miescie 7 na sto :biggrin: . Bez gwiazdy nie ma jazdy :icon_mrgreen: .
  9. Ho ho, witam Brata ze Świętego Miasta :lalag: . Gadaliśmy na wyrazowie kiedyś chyba, z kumplem na podobnej Hondzinie byłeś :wink: , ja na takim Suzuki RG80 śmigam czarnym, taki stary ścig z wyglądu :P . Pozdrawiam :P .
  10. Potwierdzam :clap: Na koło nie próbuję w ogóle, bo nie cioram, ale śmigam turystycznie, to nawet z 2000obr na 6 biegu tez odjedzie, co prawda zajmie to czas ale pojedzie, a na IV to swobodnie na każdych obrotach w sumie ;) . Pozdrawiam.
  11. To się rozumiemy... :biggrin: :P :biggrin:
  12. 30tysi.... MB W124 300turbodiesel?? Wytrzymałe jak na Merca przystało, zadna avensis, czy inna honda nie da rady :icon_mrgreen: No może być bez turbo to jeszcze trwalsze... Bo W140 300TD (96-98r. zdaje sie) to się chyba za 30 nie wyrwie. Może być tez jakies benzynowe W124, ostatnie roczniki(e klasse) i nawet nie trzeba zapinać, MB nie trzeba :) . Jak już ktoś spróbuje to nie chce wysiadać, mimo że stare, dla dziadków i reszta stereotypów :) . Części do W124 w chusteczke i jeszcze troche, a do japonców juz nie tak wesoło ;) . PS : Oczywiście ta niezniszalność dotyczy modeli do W124, W140, bo nowe to juz nie to samo, lecz też niczego sobie w sumie :D . Pozdrawiam.
  13. Znajomy Łosiem(ten mały chopperek 50 4T) ma przejechane 9tys i nic mu się ze sprzętem nie działo, także 250 powinien więcej dużo przejechać :wink: . Pozdrawiam
  14. Gratuluje sprzęta, VS dla mnie zawsze piękny :clap: PS:Ja Kolegę pamiętam z MB/8forum i mb.org.pl , zgadza się?? :D Pozdrawiam :)
  15. LU-cash

    Suzuki rg 80

    Ja nim jeżdzę przeważnie poza miastem, max ma 110(ze składaniem się i z górki licznik pójdzie, a nawet i ponad troche :cool: ) przy 65 to pali tak 2 litry, ale lepiej śmigać 80(6tys) bo się zmuli przy jeździe na wolnych obrotach. Ma 10kucy przy 6,5tys obr/min. Przyspiecha ładna, da się pocisnąc po miescie :) . Raczej wygodny, bardziej na turystyke właśnie nastawiony, niż na jakieś pseudogonienie, jak reszta plastików tej klasy pojemnościowej :icon_razz: . Jak coś to wal na gg 8913255 :flesje: . Chętnie opowiem coś jak chcesz wiedzieć coś jeszcze o tym sprzęcie :buttrock: . Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...