-
Postów
150 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O plooscva
- Urodziny 08/06/1976
Osobiste
-
Motocykl
chciałbym nowy :)
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Warszawa
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia plooscva
ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
0
Reputacja
-
A ja, kurde przegapiłem. Szkoda, że tylko parę dni przed imprezą pojawiło sie info. Wpadłbym na pewno. Następnym razem dawajcie Zn wcześniej!!
-
Padłem. Ale co fakt, to fakt. Wg mnie najlepszy wybór to jakieś TDI. Ja nie podzielam opinii tych, że to zło największe. Ktoś tutaj mówił o A3, jak również o Leonie. Możesz sobie kupić najsłabszy 90KM i tak będzie śmigał, a palił śladowo. A3 z tym samym serduchem będzie droższe. Leona miałem kiedyś przez 3 tygodnie, póki mi go nie zawinęli spod bloku, ale bardzo miło go wspominam. Saab 9-3 jest po pierwsze starożytny, a po drugie paskudny. Poza tym panna przy przychodzeniu z fotela pasażera na kierowcy niechybnie złamie kluczyk ... :icon_mrgreen: Zawsze lepiej wychodziło im budowanie ciągników siodłowych. Jeżeli masz fantazję, to pomyśl o Porsche 944, np: http://otomoto.pl/porsche-944-s2-pojazd-ko...-C14394042.html Tutaj naprawdę wyrywasz wszystko, co się rusza, a pojazd ponadto ma ponad przeciętne właściwości jezdne, ze względu na moc i wzorowe wyważenie.
-
Ostatnio w Poznaniu lało dość paskudnie, ale w środę zapowiada się ładny dzień, wiec wrzucam info: http://www.aw.poznan.pl/motocykle/speedday/index.html Ja w każdym razie nie odpuszczę!
-
Mam nadzieje, że właściciel zainwestuje nieco w nawierzchnię. Bo z każdym sezonem jest gorzej. No i szkoda, że nie miałem jasnej szyby w kasku. Bo jak przyszło co do czego, to nie widziałem kogo mam najpierw wyprzedzać :biggrin:
-
Fajne zdjęcia! Impreza ogólnie udana. Ktoś coś wie, co z kolegą, którego zwieziono? Co tam się właściwie stało?
-
Yo kierwoniku! A wiesz może coś w kwestii Domu Dziecka na Korotyńskiego? Regs,
-
A dziękował, lata się to tu to tam. Ale rzadko zaglądam, tośmy się i nie widzieli. Pozdro!
-
Panie i Panowie, Dajcie już spokój na litość!! Ten wątek to żenada i kompromitacja!! Po przeczytaniu go mam ochotę sprzedać motocykl. Serio. Jest mi autentycznie za Was głupio.
-
Nie skręcając w Moszczance na Kock dajesz na Lublin i po prawej masz zajazd jakieś 2 - 4 km dalej.
-
Jak się komuś nie podoba cena lub coś innego, to może po prostu nie przyjeżdżać, zamiast biadolić. Cena jest umiarkowana, biorąc pod uwagę ilość ludzi i sprzętu tam zaangażowanych. Oczywiście jakość toru w poznaniu jest bez porównania lepsza, ale lotnisko też ma swoje zalety. Nikt ponadto nie mówił, ze impreza jest non-profit. Wg mnie nawet powinna przynosić zysk organizatorom. Co do organizacji to mam konkretne drobne zastrzeżenia: - Napieprzająca bez przerwy i bez sensu zbyt głośna muzyka, - Palenie gumy jak na wiejskim jarmarku, - Opóźnione czasy wyjazdów poszczególnych grup na trasę, - Lekki bałagan organizacyjny, szczególnie przy podziale na grupy zaawansowania - np. w grupie 'zawodniczej' jeździli początkujący. Nie byłem od samego początku, więc nie wiem czy był jakiś wstęp/instruktarz odnośnie zachowania na torze. Ale podsumowując - impreza warta czasu i pieniędzy, a najważniejsze, że nikomu nic się nie stało.
-
Może narobiliście za dużego bałaganu i się nie zbilansowało :icon_mrgreen:
-
Niech no ktoś na wszelki wypad pogodę zamówi na 13-go! Mam zamiar nieco asfaltu na pirelki ponawijać :)
-
Czołgiem! Oświećcie mnie, Towarzysze, kiedy jest wyjazd do DomuDziecka? Starałem się cyklicznie uczestniczyć w tej imprezie. Nie chciałbym przegapić. Dzieki!
-
Ma ktoś może to nagranie? Chętnie być (się :icon_biggrin: ) zobaczył :biggrin:
-
Jeśliby strzeliły przy takiej operacji, to biada im - i tak były do piekła. Gdybyś trzymał sprzęt spięty dłuższy czas (dni, tygodnie), to mooooże coś by się stało. Ja pakuję swój motocykl średnio raz na tydzień i jade +/- ok 300 km. Przypięty jest - jak mówili poprzednicy - z przodu dwoma pasami, za dolną półkę i tył przez felgę do przyczepy. Jak wiozę dwa, to wtedy jeszcze dodatkowo spinam je nawzajem. Istotne jest jeszcze, aby zaplątać wolny koniec pasa na zaczepie pasa do przyczepy - obwinąć go. Bo były przypadki, że się na wybojach pas wypinał z ucha i zonk. Dodatkowo pod klamrę można coś podłożyć, bo można zarysować lagę, albo zacisk.
