Skocz do zawartości

xMatinx

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała/Żywiec

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia xMatinx

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tylny wahacz i rama to Yamaha DT80 LC1 tak jak to już stwierdził qpa, lagi obstawiam że też są z DT80 ale nie mam 100% pewności, plastiki to już chyba loteria co wpadło do rak :biggrin:
  2. W wydziale komunikacji powiedzieli że potrzebuje przegląd ze stacji diagnostycznej wraz z odpowiednim dokumentem wystawionym przez diagnoste potwierdzajacym że motocykl posiada taki silnik i jest z nim dopuszczony do ruchu
  3. Mówilem już diagnostom że silnik byl zmieniany i jest częścią wymienną i okazuje się że problem największy to zmiana rodzaju pojazdu z motorower na motocykl, nie maja dowodu na to, że hamulce są w stanie wytrzymac wieksze prędkosci niż te osiągane z silnikiem pojemności 50ccm. Jak bym miał znajomego diagnoste to problemu by nie bylo ale że nie mam to kazdy trzymie się ściśle prawa dobrze wiedząc ze to jest 125 i wszystkie normy spełnia.
  4. Każda stacja diagnostyczna wymagała ode mnie opinii rzeczoznawcy i wyciągu ze świadectwa homologacji, niektóre stacje życzyły sobie także faktury wymiany silnika przez mechanika. Tak jak napisałem opinie rzeczoznawcy już mam i skontaktowałem się też z Honda Poland o wyciąg ze świadectwa homologacji i w piątek mam dostać odpowiedz czy dostane taki papierek. Nie wiem czy stacje diagnostyczne boją się podbić tego że konstrukcja mogła zostać naruszona czy po prostu nie wiedzą jak za to się zabrać. W motocyklu oczywiście silnik nie był zmieniany tylko ktoś wcześniej miał znajomości na odpowiednich stanowiskach czego wynikiem są bezsensowne rejestracje 125/50. Zostawił bym to tak jak jest tylko problem tkwi w tym że ten motocykl gabarytowo wygląda na pojemność 600ccm i tłumaczenie komuś że to jest 50ccm mija się z celem. Teoretycznie takie coś musiał bym także podeprzeć nie tylko opinią rzeczoznawcy ale także badaniem technicznym którego nie mogę dostać
  5. Witam wszystkich serdecznie. Zakupiłem ostatnio Hondę varadero 125 zarejestrowaną na pojemność 50ccm, chciałem odkręcić tą sprawę i zarejestrować ją z powrotem na pojemność 125ccm lecz okazuje się że sprawa nie jest wcale tak prosta jak się mi wydawało. Żeby stacja diagnostyczna mogła wystawić mi dokument że motocykl jest 125 sprawna technicznie i przygotowaną do poruszania się po drogach publicznych, zażyczyła sobie opinii rzeczoznawcy, udało mi się zdobyć taką opinię za 200zł lecz przy kolejnej wizycie znów potrzebny jest wyciąg ze świadectwa homologacji. Piszę tutaj o pomoc czy znacie może jakieś sposoby jak przejść proces przerejestrowania z powrotem na 125ccm oraz o podsunięcie swoich osobistych pomysłów. Jestem już trochę załamany tą sytuacją i zastanawiam się powoli czy nie zostawię tego tak jak było czyli 50ccm w dokumentach bo jak bym starał się być uczciwy to w tym kraju chyba najkorzystniej jest być nieuczciwym. Komentarze typu "trzeba było kupić normalna 125" proszę sobie oszczędzić ponieważ teraz już wiem o tym :) Pozdrawiam
  6. Na początku mogą pojawić się problemy z odpaleniem ale po obraniu odpowiedniej techniki będzie coraz łatwiej. Jak będziesz kupował nich były właściciel wytłumaczy Ci jak ją odpala. Też miałem z tym duże problemy i stojąc w środku lasu byłem cały mokry od kopania ale teraz to zawsze za 1 czy max za 2 kopem odpala :)
  7. Witam, mam do sprzedania Suzuki DR 350S, wszystko jest porobione zdrowa głowica, pilnie sprzedam bo potrzebne pieniądze. http://olx.pl/oferta/suzuki-dr-350s-tylko-dzisiaj-taka-cena-CID5-ID6xPed.html#7bfab43be3
  8. Jeśli wieśi już nie da się doprowadzić do stanu oryginalnego i bardzo chcesz zrobić z tego "crossa" to możesz zamontować silnik do ramy CZ cross. Fajna baza na takiego wiejskiego crossa choć nie wiem w jakiej cenie dorwiesz taką CZ. Ewentualnie może też okazać się dobry jakiś starszy cross typu kx/cr/yz itp :) . Sam posiadam MZ ETZ 250 w ramie z CZ cross, w takim już stanie ją kupiłem i nie opłaca się już jej przerabiać na oryginał więc mogę sprzedać w razie czego ;)
  9. Witam, w mojej Dr 350 nie posiadam linki od dekompresatora, szukałem wszędzie ale nigdzie nie mogę kupić. Może mi ktoś sprawdzić długość tej linki? Może udało by się taką dorobić lub dopasować z jakiegoś innego moto. Jeśli macie jakieś pomysły to chętnie posłucham bo uciążliwe jest troszkę odpalanie bez dekompresatora ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...