Skocz do zawartości

gold wing

Forumowicze
  • Postów

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gold wing

  • Urodziny 04/30/1968

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    honda GL
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia gold wing

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Artykuł ogólnie warty przeczytania. Jeśli chodzi o egzamin w WORD Warszawa to istnieje możliwość zdawania na innym motocyklu niż Suzuki Gladius. Wiem to, gdyż wypożyczam taki motocykl na potrzeby egzaminacyjne i kilka osób w tym sezonie uzyskało kat. A zdając na innym motocyklu.
  2. Podczas slalomu wolnego nie musisz się rozglądać, rozglądasz się zanim ruszysz. Robiąc "8" patrzysz w kierunku, w którym skręcasz, będąc na środku ósemki nie musisz patrzeć w lewo i w prawo. Co do końca egzaminów na kat. A to w większości ośrodków są prowadzone dopóki warunki atmosferyczne na to pozwolą.
  3. Biorąc pod uwagę Twoje założenia i oczekiwania to polecam Kawę 1. er6n lepiej ciągnie od dołu i szybciej się zbiera na niskich biegach, 2. bardziej elastyczna skrzynia biegów w er6n, co oznacza, że w jeździe miejskiej nie trzeba ciągle zmieniać biegów, 3. mniejsze zużycie paliwa i koszty eksploatacji przemawiają za er6n, 4. te parametry są nieml identyczne i nie bedzie to odczuwalne podczas jazdy miejskiej, 5. jeśli nie masz zamiaru jeździć z prędkością pow. 150 km/h to ten punkt nie ma znaczenia przy wyborze. Musisz odbyć jazdy próbne, porównać i ocenić według swoich potrzeb. Pozdrawiam i daj znać jaki jest Twój wybór
  4. zaczynałem od WSK, potem MZ ETZ 250, Jawa 350 - wtedy wydawało mi się, że jest to duży i ciężki motocykl. Było jeszcze kilka marek i modeli motocykli, nie będę ich tu wszystkich wymieniał. Obecnie posiadam dwie hondy GL i NTV
  5. Jeśli jest tak jak napisałeś, że mucha nie siada, to co tu zmieniać. Można jeszcze coś kombinować i ulepszać, ale może się okazać, że po takich ulepszeniach będziesz musiał zmienić motocykl.
  6. Wpisy na fb zachęciły mnie do zajechania, jestem mile zaskoczony, lokal jest ok i żarełko dobre :)
  7. Ja przez dniówkę (8h) w tym plac i miasto robię w granicach 120 - 150 km, tak średnio plac wychodzi u mnie około 12 km/h i miasto około 20-25 km/h. Doliczając do tego jeszcze jazdy poza obszarem zabudowanym lub po drogach o podwyższonej prędkości, gdzie na godz. przeleci się około 40 km. Średnio kursant przez 20 h zajęć zrobi około 500 km.
  8. NTV 650 dużo lepiej się manewruje, jest lżejszy i stabilniejszy. Po kilku godz na NTV, Gladius jest łatwiejszy do ogarnięcia.
  9. gold wing

    Mondeo mk3 2005-2007

    Nie zawzięli tylko ciężko trafić forda bezawaryjnego. Miałem MK 3 i jazda tym autkiem była rewelacyjna, komfort wysoki, no ale niestety co chwila wizyta u mechanika. Zaczęło się od alternatora i regulatora napięcia, następnie siadła pompa wspomagania, dalej wtryski no i dwumas mnie dobił, po drodze jeszcze szereg drobnych napraw, których już nie liczyłem. Przez niecały rok eksploatacji tego autka na naprawy wydałem więcej niż przez trzy lata użytkowania starego merca. Nie twierdzę, że wszystkie fordy są takie, ale ja już nie mam ochoty tego sprawdzać.
  10. To nie jest usprawiedliwienie, tylko, że kogo to tam u "góry" obchodzi. ma przynieść odpowiednią ilość mandatów i to się liczy. Kasa, kasa, kasa... a Ty płacz i płać
  11. Umiejętności i owszem ale do tego dochodzi stres i nerwy, a w takiej sytuacji ludzie zapominają o podstawowych sprawach takich jak rozglądanie się, upewnienie o możliwości jazdy, sygnalizowanie manewrów itp. Najwięcej szkody dla zdających egzamin wyrządzają "szczere" rozmowy w poczekalni WORDu
  12. Najgorsze jet to, że nieraz kontrolujący nie mają pojęcia o tym co chcą skontrolować i sprawdzić i trzeba takiemu udowadniać, że ty masz rację. Chyba trzeba wozić ze sobą segregator z przepisami :biggrin:
  13. Prosze o wiecej szczegolow, kiedy wyjazd i powrot. Chetnie sie dolacze. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...