Skocz do zawartości

skandynaf

Forumowicze
  • Postów

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skandynaf

  • Urodziny 12/01/1977

Osobiste

  • Motocykl
    GSXR 1000 K7
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia skandynaf

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. fyi - AutoMapa rozwiązała współpracę z Larkiem i zakończyła wsparcie programowe dla tych produktów. "Obecnie żadne urządzenie marki Lark nie posiada aktualnego certyfikatu AutoMapy, dlatego też nie możemy zagwarantować, że produkty te będą poprawnie funkcjonować z najnowszymi wersjami AutoMapy – tłumaczy decyzję Janusz M. Kamiński, szef PR i marketingu AutoMapy" info z 11/06/2010
  2. skandynaf

    KJS

    znacie może jakieś miejscówki (w okolicach Wawy)/ imprezy gdzie można w miare bezpiecznie poćwiczyć?
  3. no to źle Cię uczono ;) przy hamowaniu awaryjnym procedura jest +/- taka jak opisałem. Przy normalnym hamowaniu oczywiście można hamować silnikiem etc. Poza tym piszę o sytuacji kiedy poruszamy się sprawnym samochodem, a nie takim który może mieć jakieś kłopoty :) Dyskusja jest trochę akademicka. Przedstawiony przeze mnie opis procedury hamowania awaryjnego pochodzi od niezłego instruktora, ścigającego się amatorsko w rajdach i co najważniejsze poparta sporą ilością ćwiczeń na odpowiednim placu (lotnisko bemowo). I możesz wierzyć lub nie, ale przetestowałem wiele z opisywanych tutaj opcji wraz z hamowaniem awaryjnym w poślizgu i na tej podstawie mogę jasno stwierdzić jakie są różnice w drodze hamowania. jeżeli to co piszę nie jest przekonujące to zawsze pozostaje konfrontacja i pomiar ;)
  4. drobna korekta (dot. auta z ABSem): - z całej siły depczesz pedał przy czym deptanie odbywa się poprzez kopnięcie w pedał i ciągłe dociskanie hamulca, przy odpowiednim zapieraniu się plecami o fotel (dlatego kluczowe jest dobre ustawienie fotela, ale to już inna historia. Źle ustawiony fotel = brak możliwości hamowania awaryjnego) - zawsze hamujesz awaryjnie z wciśniętym sprzęgłem - dzięki czemu mamy pewność, że samochód nam nie zgaśnie. W przypadku hamowania awaryjnego nie ma żadnej korzyści z hamowania silnikiem, a wręcz nieumiejętne hamowanie silnikiem może nieco wydłużyć drogę hamowania w końcowej fazie. - nie odpuszczamy hamulca do momentu całkowitego zatrzymania samochodu - zakładając, że taki jest cel hamowania. - nie odpuszczamy hamulca nawet jeżeli musimy w coś "przywalić" i polecam ćwiczenia najlepiej pod okiem jakiegoś instruktora.
  5. hej, mam do sprzedania nowe opony dunlop d209, produkcja 2007, zainteresowanych zapraszam na PW. pozdr/ Robert
  6. Czołem, znam człowieka, który ściga się busą na 1/4 mili i zna każdą śrubkę w tym moto. myślę, że mógłby Ci pomóc. Jak chcesz kontakt daj znać na PW. pozdr/ Robert
  7. Nie wolno, ponieważ faktura przesłana mailem nie jest dokumentem księgowym – nie masz żadnej gwarancji, że została wystawiona poprawnie, że wszystkie podatki zostały poprawnie naliczone itd. Dlatego drukując fakturę, którą otrzymałeś mailem i nie porównując jej później z oryginałem teoretycznie możesz przegapić ew. rozbieżności. Oznacza to tylko tyle, że w przypadku podpisu elektronicznego wymagana jest zgoda odbiorcy faktury. Tylko, że do tej faktury powinieneś otrzymać dokument potwierdzający jej wiarygodność i poprawność (certyfikat). No i sam musisz drukować fakturę o ile potrzebujesz papier. pozdr/ Robert
  8. Gratulacje Panowie :icon_eek: no i powodzenia w sezonie :eek: pozdr
  9. Czołem, jeżeli można to ja również bym się na listę wpisał. Termin wstępnie pasuje, więc o ile nic się nie wydarzy to bardzo chętnie do Was dołącze. Pozdr/ Robert
  10. Hey, Wszystko wynika z tego, że ceny nowych samochodów w PL są jednymi z wyższych w Europie. Najprawdopodobniej za procederem AutoCC nie kryje się żaden wyrafinowany pomysł na biznes. Auta zamawiają u dilerów EU po cenach obowiązujących na danym rynku (lub na warunkach lepszych wynikających z wolumenu zakupów etc). W związku z tym, że jesteśmy w EU obowiązuje coś takiego jak europejska karta gwarancyjna. W praktyce oznacza to, że kupując auto w dowolnym miejscu w EU możemy je serwisować w dowolnym innym kraju w ramach EU. Warunki gwarancji europejskiej mogą się różnić od gwarancji oferowanej w Polsce. Tak to wygląda w teorii. :bigrazz:
  11. przynajmniej wiesz już dlaczego takie słabe czasy w poznaniu kręciłeś :biggrin:
  12. Suzuki Motor Poland sp. z o.o., powiadomił, że niektóre motocykle Suzuki model: GSX-R1000K7 mogą stwarzać zagrożenie dla życia i zdrowia użytkowników. Polski dystrybutor motocykli Suzuki poinformował, że w niektórych egzemplarzach modelu GSX-R1000K7 stwierdzono usterkę dotyczącą zaworu biegu jałowego. Niewłaściwe jego zaprojektowanie może podczas uruchamiania motocykla spowodować wzrost obrotów silnika do 5000 na minutę. W efekcie zbyt wysokie obroty silnika mogą spowodować gwałtowne ruszenie z miejsca co może doprowadzić do utraty panowania nad pojazdem. W Polsce usterka dotyczy 108 motocykli Suzuki GSX-R1000K7. Suzuki Motor Poland sp. z o.o poinformował, że powiadomi listownie właścicieli motocykli objętych kampanią o konieczności sprawdzenia motocykli w autoryzowanej stacji obsługi. W przypadku wykrycia usterki wymieniony zostanie zawór biegu jałowego oraz komputer silnika. Przedsiębiorca wykona również naprawę w motocyklach, które znajdują się w stacjach dealerskich i punktach sprzedaży Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.
  13. Gieniu, a może by tak wcześniej zmieniarkę sprzedać, co to takie oszczędności miała przynieść?? :biggrin:
  14. http://pl.youtube.com/watch?v=ONuDrPSO2Fs i wszystko jasne :crossy:
  15. http://www.wsm.org.pl/glowna.php?page=sponsorzy&lang=pl plus wszystko to co firma potrafi zrobić z faktem, że jest sponsorem. Głównie PR.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...