-
Postów
1057 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Rzeszów
Osobiste
-
Motocykl
CBR 600FSport Fz6N
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia krzychu-985
MOTONITA - miejski lanser (24/46)
0
Reputacja
-
Octavce miałem po lifcie w wersji Laurin&klement.Więc z zewnątrz może i wrażenie nie robiła alew środku było przyjemnie. Naprawdę dobre auto i tanie w eksploatacji.
-
Miałem MK3 2.0 TDCI z 2004r. Plusy jak pisano wcześniej wygodny , dobrze się prowadzi itd. A minusy to takie że pierwszy raz poszły 3 wtryski przy 190.000km potem dwa przy 230.000 , majster mówił że ida opiłki z pompy i że trzeba robić ale nie miałem $ i zrobiłem same wtryski , i nieubłaganie przy 250.000km musiałem zrobić wszystkie wtryski i pompę, "tylko" 5tys zl to kosztowało :). Oczywiście w międzyczasie mnóstwo pierdołek typu jakiś czujnik uderzeniowy czujnik ABS.Non stop coś się działo i. Nie polecam TDCI w tych autach bo to skarbonka . Po Mondeo kupiłem octavie tdi 110KM z przelotem ponad 300.000km i dobiłem jej jeszcze 100.000 i nic się nie działo. Może i nudny i wieśniacki TDI ale po przygodach z TDCI innego nie chce.
-
Jeżeli przbieg jest prawdziwy to pierwszy rozrząd przy 150.000km. 1,9tdi jest dobrym silnikiem ale te 1.9 tdi są już na commonrailu i mają DPF Chyba tylko jeden typ nie ma ale nie pamiętam który. To już nie są "te" stare dobre 1.9tdi ale z nich się wywodzą i są o wiele wiele lepsze nisz np 2,0 tdi.
-
Jeżeli 105km będzie za mało ale myśle ze na tą bude spokojnie wystarczy to bez problemu możesz zrobić czipa na 140KM i to auto będzie latało
-
HEhe raczej na odwrót . TDDI było ok a Tdci to padaka przerazliwa.
-
Piaggio X9 200 Pytania
krzychu-985 opublikował(a) temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Witajcie. Coś mi odbiło i kupiłem sobie takowe Piaggio. Super maszyna ale pasowało by zrobić jakiś przegląd. Filtry oleje itd. Jaki olej do tego zalać i ile?? Czy wymienia sie tam jakiś olej w przekładni jak tak to jaki?? Czy olej sprawdza się na wkręconym bagnecie? Mam manuala ale po włosku i nic nie rozumiem... :) -
Podobnie źle tzn? , Według Ciebie np. Japońce są wykonane lepiej?
-
Odkładaj kasę już na wtryski i pompę. Wiem bo miałem ..... Co do przewodów prawda szczegulnie te pod zbiornikiem paliwa , u mnie były w strasznym stanie. A wyszło to jak robiłem pompę i wtryski i ściągaliśmy bak do czyszczenia :D
-
Tak te same co w masterach. Tylko w tych nowszych mascottach nie ma już chyba 2,8 są tylko 3.0 DXI. Spalanie srednio 15l . Silnik od Nissana na łańcuszku więc tu duży plus. 2,8 Dci fakt są problemy z wtryskami w 3.0 na razie z wtryskami u nas nie było problemu. Jak byś znalazł zadbanego 2.8 na zwykłej pompie ( te 110KM i 90KM) to nie do zajechania , tylko że już trudno o takiego no i to już wiekowe auta. Co do daily to mamy 4 w firmie i o wiele mniej problemów z nimi niż z Mascottami.
-
Wół roboczy dobry bo na resorze i ramie. Ale mamy w firmie 3 mascotty i w wszystkich już po dwa razy mosty padły. Zreszta temat znany, Po drugie częście zazwyczaj 2 razy droższe niz do np. daily i gorzej z dostępnością, A tak to wożą po 3t i mają się dobrze :)
-
Możliwe. Ja jeżdżę autami "wokół komina" i dodatkowo są to wywrotki z "krótkim mostem" plus oczywiście duży ładunek. Ale 2.3 faktycznie może być oszczędniejsze , nie miałem z nimi styczności , mamy w firmie tylko 2.8
-
Powiem Ci że w autach które ciągle wożą po ok 3t (oczywiście daily ) w cyklu mieszanym jakieś 14-15L ile na pusto ciężko powiedzieć ale myślę ze z 10.
-
Ja bym Ci polecił ducato 2,8 jtd. Jeżeli chodzi o ten 2.8 to silnik niezawodny. Mamy w firmie kilka takich ( np w iveco daily) taki był montowany i silnik nie do zajechania . Ewentualnie iveco daily tez z 2.8 , jak byś trafił taki 2.8 110KM na zwykłej pompie to auto nie do zajechania, tylko tylni napęd więc w zimie na pusto jest ciężko.
-
Witam, Kupie jakieś małe enduro w 4t najlepiej jakieś dr 125 ewentualnie dr 350 . tylko 4t Kontakt pw lub [email protected]
-
Fiat Panda 1,3 diesel czy Citroen C3 1,4 HDI
krzychu-985 odpowiedział(a) na Dziki_YZF temat w Samochody
Co do 1.4 hdi to mogę polecić. Dobry silnik , mało pali i dość zrywny. Jedyna awaria to uszczelki pod wtryskami . Mogę tylko powiedzieć że miałem klienta który na tym silniku zrobił 80 tys km bez wymiany oleju a nogę ma ciężką i przyjechał jak już turbo nie jechało i hydraulika klekotała. Po spuszczeniu oleju było tam tylko troszkę jakiegoś bagna. Co ciekawe po zalaniu świeżego oleju turbo załapało i silnik chodzi do teraz tylko hydraulika się tłucze. Tak więc silnik idioto odporny bo gość do teraz ( a ty było 2 lata temu) jeździ i nie wymienia oleju.