-
Postów
420 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O RuDeK
- Urodziny 07/05/1989
Informacje profilowe
-
Lubię
Motocykle :]
-
Skąd
Gliwice
Osobiste
-
Motocykl
Mz Etz 150 :]
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
5487749
-
Telefon
508 673 102
-
Strona www
http://
Osiągnięcia RuDeK

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)
0
Reputacja
-
Uwielbiam takich ludzi jak Ty, znasz mnie ze tak mowisz ? nie, to sie prosze nie wypowiadaj na taki temat. Półosie będą składane z dwóch tzn część półosi z Probe, część z Fiesty żeby można było na fiestowskich zwrotnicach poskładać. Rury od turbo i IC to najmniejszy problem, wręcz kosmetyka. Wiem, że nic nie będzie pasować nawet jeśli byłby to Fordowski silnik, nie ta konstrukcja. P.s Właśnie całego Probe chce kupić bo kupowanie części po części i składanie tego w całość jest trochę bez sensu, a tak będę miał wszystko z Probe co mogę potrzebować.
-
Wiem ze wymiary to nie jedyny problem :) Jeszcze elektryka, kombinacja z półosiami, samo mocowanie silnika i skrzyni, przerobienie układu chłodzenia częściowo i tego typu pierdołki. P.s proszę nie pisać, że muszę zmienić hamulce i zawieszenie bo o tym doskonale wiem. P.s2 Biorca silnika to Ford Fiesta RS Turbo 91 rok
-
Wymiary silnika mi potrzebne bo silnik ma wskoczyć do zupełnie innego auta niż Probe ;) Co do forum Probe to szukałem na oby dwóch i za bardzo wymiarów tam znaleźć nie mogę ;/ Chyba nie pozostaje nic innego jak w końcu znaleźć trochę czasu i wybrać się samemu pomierzyć :) Dzięki wszystkim za odpowiedzi :icon_biggrin:
-
Moze ktos z Was posiada takie autko i moglby zmierzyc silnik na szerokosc ? Jak z awaryjnoscia tych silnikow ? Moze ktos wie jakie seryjnie doladowanie ma ten silnik? p.s dzieki za odpowiedzi
-
Dobrze jest poćwiczyć hamowanie na granicy przyczepności opon, po kilkunastu/kilkudziesięciu próbach nawet w awaryjnych sytuacjach jesteśmy w stanie zahamować bez uślizgu kol, a o to nam chodzi :flesje: Najlepiej na początku poćwiczyć na rowerze, wtedy ręka nabierze "dystansu" do klamki hamulca i nie ciśnie jej na chama, po przesiadce na motocykl będzie nam łatwiej to opanować, bo zostanie nam kwestia wyczucia hamulców i masy motocykla, a nie wszystkiego od podstaw. Warto często ćwiczyć i paluchy starać się trzymać na klamce hamulca, unikamy wtedy naciskania klamki hamulca z impetu przekładania palców z kierownicy na klamkę.
-
Podgrzewanie lozysk z teflonowym koszyczkiem
RuDeK odpowiedział(a) na rzemyk90 temat w Mechanika Motocykli 2T
Ja łożyska z teflonowym koszyczkiem normalnie podgrzewalem opalarka i wszystko bylo git :icon_mrgreen: Tyle ze ja grzalem sama bierznie wewnetrzna, musisz sobie dorobic do opalarki koncowke okragla o srednicy 2-3 mm wiekszej od srednicy bierzni wewnetrznej, zeby nie kierowac goracego powietrza na koszyczek tylko na sama bierznie a najlepiej jej powierzchnie stykowa z walem. Moto33 Mi sie jeszcze nie zdarzylo zeby lozyska same "siadly" na swoje miejsce nie podgrzewajac materialu czy tam go zamrazajac. Mozna wciskac na prasie ale nie kazdy ma prase a grzanie metali do ~100* C nie robi im krzywdy ani nie zmienia ich struktury w takim stopniu aby staly sie latwo uszkadzalne. -
KX 125 - Zielona Góra
RuDeK odpowiedział(a) na Kamel-JG temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Dobra sciema, jesli ten "kx" jest z 99 roku to ja mam 60tke na karku -
Ja napisze tylko tyle, że jak w wakacje kombinowaliśmy inny wydech do wski 175 na bazie dyfuzora z hondy mtx 80 trochę poprzerabianego to przy długości rurki wylotowej z dyfuzora ~15 cm wska osiągała góra jakieś 4 tys obrotów i nie miała kompletnie żadnej mocy, po skróceniu owej rurki do 2 cm, wska kręciła się okrutnie wysoko i miała ogromnego kopa na wysokich obrotach. Ostatecznie zrezygnowaliśmy z tego projektu ze względu na wysokie obroty na których chciała jechać bo szkoda było silnik tak katować. Tak więc długość ma znaczenie :icon_rolleyes:
-
Dobrze wiedziec, dzieki za info :icon_razz:
-
zimowanie motocykli, przygotowanie do zimy (zima)
RuDeK odpowiedział(a) na bronx temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A mi nie śmierdzi paliwem nawet jak wstawie odrazu po zgaszeniu :biggrin: I mam moto na codzień w pokoju :) wiosna, lato, jesień, zima :) Teraz jeszcze dojdzie 3 moto do mojego małego pokoju :icon_razz: Ps: http://bikepics.com/members/rudekmzetz150/ Jeżdze na tym moto co stoi w domu, i to prawie codziennie :wink: Ale nie po domu haha :biggrin: -
Z tego co się orientuję to w Czechach robią chrom techniczny a nie nicasil...
-
Jeśli zrobili Ci tak jak mojemu koledze w KX to współczuję... Kanały trzeba było dokończyc samemu, uszkodzili powierzchnie stykowa cylindra z karterem, zostawili mega syf tzn opiłki! Człowiek płaci i gó*no dostaje... PS: Też robił w Martin Motocykle.
-
Moj samochod mial w baku przez 4 lata paliwko i na nim normalnie odpalil :icon_mrgreen: I jezdzi jeszcze na nim bo było full ;D
-
Spalanie jest w normie jak na jazde w terenie i wcale to nie jest duzo :)
-
Szukam sprawdzonej firmy w tulejowaniu 2T
RuDeK odpowiedział(a) na grzesiek3210 temat w Mechanika Motocykli 2T
Odradzam robienie w Martin Motocykle, kumplowi robili tuleje w KX 500 i ją jednym słowem zje*ali. Po 1 kanały nie dokończone, tzn nie pokrywały się z cylindrem, były ranty... Po 2 uszkodzili powierzchnie którą cylek styka sie z karterami... Po 3 powykręcali szpilki i nawet ich nie oddali, trzeba bylo dorabiac nowe. Po 4 nawet nie wyczyscili cylindra z opiłków :crossy: :biggrin: